Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet huutonetissä tai torissa asiattomia viestejä?

Vierailija
24.09.2023 |

Joissa ei ole mitenkään tarkoituksena ostaa myymääsi tuotetta vaan viestinä tulee ihan muu, asiaton tai törkeä kommentti?
Myyn omia käytettyjä naistenvaatteita ja olen jo kaksi kertaa saanut niistä viestin, jossa ei suinkaan lue, että haluan ostaa vaan jotain ihan muuta asiatonta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ostajalle etten varaa tuotetta kun se aiheuttaa ongelmia. Ostaja ruinasi että varaa vain yhdeksi päiväksi ja on varma ostaja.

No hellyin sitten ja lupasin tehdä poikkeuksen.

Olin sovittuna hetkenä sovitulla paikalla. Odotin 45 minuuttia. Ostajaa ei näkynyt eikä kuulunut.

Olin antanut ostajalle oman puhelinnumeron jotta jos tulee mutkia matkaan, tai ei ostakaan tuotetta tai myöhästyy tapaamisesta niin aina voi soittaa/laittaa tekstiviesti asiasta.

Eipä edes viitsinyt tekstarilla asiasta ilmoittaa.

En enää ikinä varaa.

Vierailija
22/24 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut koskaan outoja viestejä. Pahoittelen kokemustasi! Ei kuulu Tori.fi:iin...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin eläimiä, joita kasvatan. Joku haukkui minun valokuvaustapaani, koska eläin kärsi kuulemma kuvassa. Ei uskonut vakuuttelujani. Pommitti noin kymmenellä viestillä, jonka jälkeen ylläpito hoiti asian.

Vierailija
24/24 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran haukuttu siaksi. Annoin pois moottorisahaa ja heti tuli 10 viestiä. Poistin ilmoituksen heti.

Ehtisin kysyä yhdeltä että milloin tulee hakemaan.

Hävisi linjoilta ja annoin toiselle.

Laitoin estot henkilölle.