Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset inhoavat totuutta?

Vierailija
23.09.2023 |

Ne tykkää vain paskapuheista ja valheista mutta totuus on täyttä myrkkyä niille? Miksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta se miten asiat ovat, vaan se miltä asiat tuntuvat.

Se mikä tuntuu kivalta, on naisille totuus.

Tuskin vain naiset. Niinkuin vaikka että minusta tuntuu että olen kasin mies. Minusta tuntuu että olen oikeutettu hoikkaan kauniiseen naiseen.

Vierailija
42/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Tuskin vain naiset. Niinkuin vaikka että minusta tuntuu että olen kasin mies. Minusta tuntuu että olen oikeutettu hoikkaan kauniiseen naiseen.

Varmasti tuntuukin kivoilta nuo ideat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että kukaan ei halua minua koska olen kalju / lyhyt / köyhä vaikka Prisman käytävillä ei voi kävellä kolmea metriä kompastumatra lyhyeen köyhään kaljuun mieheen naisen kanssa.

Vierailija
44/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluille huutista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät huomattavasti suurimman osan s-rikoksista. Miehet edustavat väkivaltatilastoissa.

Miten tämä liittyi aiheeseen mitenkään?

Ehkä tuo kommentoija halusi osoittaa, että naiset rakastavat totuutta, toisin kuin AP ja muut tontut täällä väittävät

-eri

Vierailija
45/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että olen tavallinen mies vaikka minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö, vihanhallintaongelmia ja oppimisvaikeuksia.

Vierailija
46/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Sinun kannattaisi kysyä joltain palstan feministeistä miksi palstanaisena ajattelet olevasi kasin mies.

Vierailija
47/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: pidän aloittajaa typeränä. 

Yhtään en valehtele. 

Vierailija
48/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen autisti, minusta tuntuu että olen tavallinen mies, koska se on kivempaa kuin totuus.

Vierailija
49/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että olen aivan uskomattoman kiltti mies ja mahtavaa parisuhdemateriaalia, vaikka tekstejäni lukevat naiset ovat jo tuhansia kertoja kommentoineet minulle että en ole kiltti enkä hyvää parisuhdemateriaalia. Minua kutenkin kiinnostaa eniten miltä minusta tuntuu.

Vierailija
50/50 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskulinisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskulinisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskulinisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki?

Moni nainen uskoo mielummin unelmiin kuin realitodellisuuteen. Kulttuurintutkimuksen opinnoilla pitäisi irrota hyväpalkkainen virka, komean miehen pitäisi lähestyä arkielämän keskellä ja kaiken muunkin pitäisi hoitua vähän kuin itsekseen.

Aika harva mies uskoo, että joku työntää kultalusikan suuhun, jos sitä ei jo syntyessään ole saanut. Tässä on melkoinen ero sukupuolten asenteissa.

Joopa joo. Kävin yläkoulun jälkeen lukion, sen jälkeen yliopiston jonne pääsin hyvillä arvosanoilla ja ahkeralla työllä. Opiskeluaikana päivät olivat ympäripyöreitä, aluksi kurssien takia, myöhemmin siksi että kun luennot illansuussa loppuivat, lähdin vielä töihin puoleen yöhön asti. Kävin kesätöissä ja sain onneksi opintojen päätteeksi töitä. Mites siellä?

Sinä et edusta naisten enemmistöä, et etenkään nuorten naisten enemmistöä.

Kiitos kysymästä, minä olen vähän huonommallakin koulumenestyksellä päässyt aika pitkälle elämässäni. Opiskelin työllistävää alaa ja olen näköjään paljon parempi työelämässä ja rahan tekemisessä kuin koulunpenkillä.

Mitä helvettiä :D. Tutun lapsen luokalla  oli tyyliin kolme poikaa :D.

Minun luokallani oli 20 poikaa ja 8 tyttöä, koska siellä oli kaikki pitkän matikan ja laajan fysiikan lukijat. Jostain sysytä luokaltani valmistui kaikki lukion 5-6 laudaatturin oppilaat. 

Naapuriluokalla oli 25 tyttöä ja 3 poikaa. Sieltä varmaan valmistui paljon tulevia työttömiä tai pienipalkkaisia humanisteja. 

Varmaan joo vuonna kivi ja kanto, pappa. Pitkä matikka oli tutunkin pojalla ja sen kavereilla. Näin kun tuskailivat sen kanssa. Btw veljentyttö kirjoitti laudaatturin pitkästä matikasta.

Suhde ei juuri ole muuttunut vuosikymmenten aikana. Minunkin siskontyttöni kirjoitti matikasta laudaatturin ja opiskeli koodariksi. Pikkisiskollaan on vähän vaikeampaa kulttuurialan avoimen korkeakolun opinnossa ja kaupan kassalla pätkätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi