Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinailijat! Mitä itselle takiksi näillä keleillä?

25.12.2006 |

Minulla on nyt ongelma :) En oikein käsitä kuinka voin mennä liinan ja vauvan kanssa ulos, koska mitä ihmettä puen takiksi? Jos laitan takin kunnolla kiinni, niin eikös vauva tukehdu? tai jos en laita kokonaan kiinni, niin minä palellun? Miten ihmeessä te pukeudutte talvella liinaillessa? Vai käytetäänkö kantoliinoja vain lämpimimmillä keleillä ulkona? Auttakee :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuuluuko liina sitoa takin päälle? Apua olisi tosiaan pitänyt mennä kauppaan opettelemaan ja keskustelemaan asiat selväksi jonkun asioista tietävän kanssa, eikä tilata sokkona netistä :) Etenkin kun tilasin vielä Helsingissä olevasta kaupasta ja asun itse Helsingissä :)

Vierailija
2/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi MamOriginal on loistava klassikko näille keleille. Vauva mahtuu liinan sisään ja lisäosan voi poistaa ja takkia käyttää tavallisena. Takit ovat aika arvokkaita n. 160e, mutta esim. Huutonetissä niitä aina välillä saa hyväkuntoisia edullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän noita myydään pääkaupunkiseudulla, niin että pääsisi sovittamaan?

Vierailija
4/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kenguruu.fi/index.php?cPath=2_17 tuolla on myynnissä kantosuojia? Ja myös joku kantotakki, mutta oli ikäväkseni loppuunmyyty...tuosta takistakin voisin mielelläni kuulla kokemuksia? ja muistakin kantotakeista? Kiitos :)

Vierailija
5/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijat-kantotakin (www.myllymuksut.com), jos olisi varaa :) Kuitenkin tähän saakka olen pärjännyt ilman mitään, eli ihan vaan takin päällä kannan. Kantosuoja mulla oli, mutta myin pois kun en jasanut viritellä sitä. Minkä ikäinen vauva sulla ap on kannettavana?

Vierailija
6/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut muutamaa numeroa liian ison pitkän talvitakin ja kantokaulurin ja sillä pelittää hyvin! Näin alejen aikoihin voisit selvitä edukkaasti! Laitan takin siis kiinni vauvan niskaan asti.

7/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lastentarvikeaurinkoinen.com/kantovaatetus.html -tyyliin.

Oman kaulan ja lapsen väliin jäävän alueen voi suojata kaulaliinalla tai kaulurilla.

Vierailija
8/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on vasta vähän alle 2viikkoa, joten ihan heti en ole ulos kantoliinassa viemässä ja vähän aristelen muutenkin... Minkäköhän ikäistä oikein viitsii kantoliinassa ulos viedä näin talvella?

Vierailija
9/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilapsiesikoista kuljetin nimenomaan kantoliinassa talvella kantotakin alla. Liukaste-esteet oli jaloissa ja kantokauluri ja lämmin myssy vauvalla. Pian syntyy toinen lapsi ja vaunuihin en tätäkään lasta aio pian laittaa. Kantoliinassa lapsi on siinä lähellä turvassa ja varmasti lämpimänä. Vaunuihin en uskalla varmaan pariin kuukauteen laittaa. Kukin tyylillään ;)

Vierailija
10/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen tosiaan tuota Maijat-takkia. Siitä olen kuullut pelkkää hyvää, ja takki on vielä tosi hyvännäköinen. :) Maijat on nyt alennuksessa www.taikatutti.com :ssa. Toinen hyvä on kuulemma myös tuo BI:lla mynnissä oleva Suse' s Kindercoat http://www.babyidea.fi/aidille/kindercoat.html .

Jos taas et halua kantotakki ostaa, niin toi kantopaneeli omaan takkiin on helppo tehdä.

Kyllä pienen vauvan kanssa voi ulos mennä liinailemaan, heti kun muutenkin menisit vaunuilemaan. Mä olen samaa mieltä siinä, että mieluummin liinassa, kuin vaunuissa. Suoja, turva, lämpö jne. Tosi hyvät liukuesteet kenkiin on Spiky Plussat, kokemusta on :) Käy myös lenkkareiden pohjiin ihan juoksulenkillekin.