Äiti suhde
Hei
Miten pitäisi suhtautua 40v. miehen ja 62v äidin suhteeseen jos se on jatkuva Skype kommunikointia ja vähintään parin, kolmen päivän välein toistuvia, jopa tuntien mittaisia puhelin keskusteluja?
Kommentit (6)
ap. jopa tuntien mittaisia puheluja, otatko sekunttikellon kanssa aikaa, vai mistä tiedät. Tsekkaatko puhelimesta, onko se äiti äiti vai joku muu "äiti". Kavahdan aina näitä miniöiden ja tyttisten valituksia, koska minulla on hyvin läheinen suhde ainoaan poikaani, enkä minä halua pilata suhdetta. Mun poika kyllä sanoisi heti jos joku mättää.
Remontin aikana riensi aina auttamaan kun kiuasta, lautaa ja laattaa yms. kannettin pihalle, kysyinkin onko vaimo valittanut. Emme edes soittele, viestitellään kaikki tärkeä. Kun mennään syömään, saan puhua sydämeni kyllyydestä ja uskon että hekin.
Vierailija kirjoitti:
ap opettele yhdyssanat
Virheet on joskus tarkoituksella tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
ap. jopa tuntien mittaisia puheluja, otatko sekunttikellon kanssa aikaa, vai mistä tiedät. Tsekkaatko puhelimesta, onko se äiti äiti vai joku muu "äiti". Kavahdan aina näitä miniöiden ja tyttisten valituksia, koska minulla on hyvin läheinen suhde ainoaan poikaani, enkä minä halua pilata suhdetta. Mun poika kyllä sanoisi heti jos joku mättää.
Remontin aikana riensi aina auttamaan kun kiuasta, lautaa ja laattaa yms. kannettin pihalle, kysyinkin onko vaimo valittanut. Emme edes soittele, viestitellään kaikki tärkeä. Kun mennään syömään, saan puhua sydämeni kyllyydestä ja uskon että hekin.
Ei ole valitusta, on vain kysymys.
Epäilemättä poika kertoo... entäpä miniä?
Jos "Emme edes soittele" niin olet eri tilanteessa kuin ap.
Itse koen että oma yksityisyyteni parisuhteessa kärsisi jos tuntisin että, äiti ja poika kertovat toisilleen kaiken.
Siis aivan kaiken.
Olen kuullut anopin seksuaalisista ongelmista, eikä se oikein kiinnosta.
Tuo vielä menee. Lähipiirissäni 42 vuotias muutti äitinsä helmoihin takaisin. Aikamiespojan muija heitti miehen pihalle aiemmin.
Minua ärsytti aiemmin.
Nyt mieheni on 42, anoppi on kuollut ja meillä ei ole äitiä eikä isoäiti eikä anoppia ollenkaan 🥺🥺😩😭
Tekisin mitä vain, että saisin hänen puhelunsa takaisin