Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kellään ulkomaalaisista lehdistä, joita voi tilata ulkomailta? Oletteko tilanneet itse vai lehtitalon kautta?

Vierailija
23.09.2023 |

Kyseessä olisi Usa. Miten toimia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa suoraan ulkomaiselta lehtitoimittajalta. Vaikka lisäävät postituskulut hintaan, lehti tulee halvemmaksi kuin Suomessa ( kirja)kaupasta ostettu.

Vierailija
2/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytää digitaalisen, saa ajantasaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisäämäni, että saat lehdestä sen Usa:n version etkä eurooppalaista vastaavaa.

Vierailija
4/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoisin Suomen kirjastojen ilmaiset sähköiset valikoimat, esim. Helmetin Pressreaderin. Saa veroille vastinetta.

Vierailija
5/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ulkomaisen lehden tilata, niin tosiaan digiversio on kätevämpi. Saa uunituoreena eikä tule postitusmaksuja.

Vierailija
6/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen Playboyn voi tilata netistä?

Vierailija
7/7 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut amerikkalainen National Geographic vuosikymmenien ajan. Se saapuu siistissä kunnossa ruskeassa kirjekuoressa. Jokin aika sitten yksi numero pysähtyi tulliin. Siitä olisi oikeasti pitänyt maksaa muutama euro Suomen tullimaksua. Ilmoitin tullille että en maksa, lähettäkää lehti takaisin jenkkeihin. Kirjoitin NG:lle että lopetan tilaukseni tullimaksun takia. Sieltä vastattiin että älä lopeta, keksimme ratkaisun. En tiedä mitä he tekivät mutta lehti tulee taas kuin ennenkin ilman tullimaksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi