Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järisyttävä pamaus kuului ympäri Helsinkiä

Vierailija
23.09.2023 |

Tauskilta meni maksa

Kommentit (30)

1/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijo piaras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kuulin Helsingin Kivikossa. Olin keittiössä ja yhtäkkiä kuului aivan kuin olisi räjähtänyt jossain. Ei siis aivan tyypillinen ukkosen ääni. Menin ikkunaan ja päädyin kuitenkin ukkosen koska ulkona oli pimentynyt ja tuuli sekä satoi kuuron omaisesti.

Vierailija
4/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro pysähdyksissä Siilitien kohdilla ellei nyt ole jo korjattu.

Ilm ilmasalama jossain Herttoniemen päällä.

Vierailija
5/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kuulin Helsingin Kivikossa. Olin keittiössä ja yhtäkkiä kuului aivan kuin olisi räjähtänyt jossain. Ei siis aivan tyypillinen ukkosen ääni. Menin ikkunaan ja päädyin kuitenkin ukkosen koska ulkona oli pimentynyt ja tuuli sekä satoi kuuron omaisesti.

Jaa, no mun mielestä taas kuulosti normaalilta ukkoselta täällä Kalasatamassa, salamakin välähti.

Vierailija
6/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, selvä ukkosen jyräys. Satoi myös vettä.

Vierailija
7/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi 90-luvulla ja oli hurja ukonilma. Istuimme olkkarissa, kun salama iski viereiseen metsään (noin 20 metrin päähän) Rysähdys oli hurja, ja korkea mänty katkesi keskeltä. 

Vierailija
8/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa myös välähti sähköt, jokin voimalaitos ongelma?

Vierailija
9/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosia sitten tuli tuollainen salama kirkkaalta taivaalta. Kerran jysäytti ohi kulkiessaan, tosin ei noin lujaa kuin Helsingissä.

Vierailija
10/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se kuuluisa Jyskän pamaus.

Vierailija
11/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi 90-luvulla ja oli hurja ukonilma. Istuimme olkkarissa, kun salama iski viereiseen metsään (noin 20 metrin päähän) Rysähdys oli hurja, ja korkea mänty katkesi keskeltä. 

Tuliko kakka housuun?

Vierailija
12/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko kakka housuun?

Ei tullut. Mutta oli erittäin jännittävää. Tavallaan nautin jo lapsena ukonilmasta, siinä on tietynlaista viehätystä ja taikaa. Toki olihan se pelottavaa, että salama iski niin lähelle. Onneksi oli ikkuna välissä. 

Vierailija
13/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIA UUTISIA SUURIA UUTISIA!

Helsingissä kuului ääni!

Vierailija
14/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mun mielestä taas kuulosti normaalilta ukkoselta täällä Kalasatamassa, salamakin välähti.

Kuului kai kovimmin itäisessä.

Ehkä jossain Herttoniemen yllä jysähti koska siellä ihmiset kai kunnolla säikähti ja metrokin stoppasi.

Vierailija
15/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuului kai kovimmin itäisessä.

Ehkä jossain Herttoniemen yllä jysähti koska siellä ihmiset kai kunnolla säikähti ja metrokin stoppasi.

Herttoniemi on aika lähellä Kalasatamaa kyllä. Jännä, että sanotaan, että kuului vain yksi pamaus, kun mä kuulin useita: vähähdyksen kanssa melkein samaan aikaan vaimeampi pamaus ja sitten pari kovempaa pamausta.

Vierailija
16/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa pommit räjähtelee joka päivä. Täältä asti se kuuluu Suomeen. 

Vierailija
17/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogelista käsin etelätaivaalla välähti kunnolla, mutta "pamahdus" oli ihan tavallinen ukkosenjyrinä.

Vierailija
18/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NATO torjui r y zz ä n ilmaohjuksen 💪.

Vierailija
19/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välähti sisälläkin joku ja samaan aikaan äänen kanssa vaikka ei mennyt sähköt. Sellainen ääni et kaikki sähkölaitteet ois irtisanoneet itsensä

Vierailija
20/30 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumbossa myös välähti sähköt, jokin voimalaitos ongelma?

Joo ja Jumbon lähellä. Kommentoin äsken ("täällä Vantaallakin"), ja kommentti oli poistettu?? 😆🤔 Salamahan se oli. Ollut todella painostavan kostea ilmakin taas monta päivää, niin ei ihme. Miksi kommentti poistettiin 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan