Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi komeilee yksityishenkilöiden veroprosentisssa maailman YKKÖSENÄ!

Vierailija
23.09.2023 |

Hienoa! Tarttis vissin muutta Viroon.

World of Statistics
@stats_feed

7. toukok.
Personal income tax rate:

Finland: 56.95%
Denmark: 56%
Japan: 55.97%
Austria: 55%
Sweden: 52.3%
Belgium: 50%
Israel: 50%
Netherlands: 49.5%
Portugal: 48%
Spain: 47%
Australia: 45%
China: 45%
France: 45%
Germany: 45%
South Africa: 45% Näyt

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa olisikin tietää mihin nämä verorahat käytetään. Uudistettiin liikennemerkit? Turkistarhoille? Asevarustelut meillä ja muualla?

Ainakaan terveydenhuollossa tai kouluissa ei ole näkynyt parannuksia.

Vierailija
42/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeisto on aina puhumassa veroista. Veroilla ei ole yksityishenkilölle mitään merkitystä!

No nyt oli typerintä mitä olen lukenut aikoihin.

USAssahan on kuulemma vähän veroja. Joka tapauksessa veropolitiikka ei auta, jos sairastut, silloin sairauden hoito vie kaikki rahasi ja sun pitää ottaa velkaa, jota et pysty koskaan maksamaan takaisin.

ei täälläkään pääse hoitoon. Itsekin olen kaksi viimeisintä leikkausoperaatiota teettänyt yksityisellä, koska hoitojonot julkisella ovat niin pitkiä. Perusterveydenhoitoa arvauskeskuksista en käytä missään tapauksessa. Vanhuksilla kuten omilla vanhemmilla vielä karmeampi tilanne.

Miksi minun pitää maksaa verojen kautta julkista sairasvakuutusta, kun se ei toimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostovoimassa pohjoismaiden huonoimpana, Tähän on syynä palkkataso, ei verotus.

Vierailija
44/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten eikö ole outoa, että meillä on silti julkisella puolella jatkuvasti joku kriisi käymässä kun ei ole rahaa?

Kertoo erityisen heikoista päättäjistä. Rahat palaa, eikä vastinetta saa. Paljolti woket päättäneet nykyisen terveydenhuoltomallin, ja vassaritutkijat huutavat A-Studiossa, miten nykyinen malli on paras. Ei nyt oikein siltä näytä. 

Vierailija
45/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo prosentti perustuu hyvätuloisen paljon Alkon tuotteita ja savukkeita ostavan sekä usean auton omistavan henkilön elämään.

Vierailija
46/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ostovoimassa pohjoismaiden huonoimpana, Tähän on syynä palkkataso, ei verotus.

Heikko palkkataso ja kova verotus, kyllä siinä yhtälössä nämä MOLEMMAT vaikuttavat. Haloota. 

Vierailija
47/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeisto on aina puhumassa veroista. Veroilla ei ole yksityishenkilölle mitään merkitystä!

USAssahan on kuulemma vähän veroja. Joka tapauksessa veropolitiikka ei auta, jos sairastut, silloin sairauden hoito vie kaikki rahasi ja sun pitää ottaa velkaa, jota et pysty koskaan maksamaan takaisin.

ei täälläkään pääse hoitoon. Itsekin olen kaksi viimeisintä leikkausoperaatiota teettänyt yksityisellä, koska hoitojonot julkisella ovat niin pitkiä. Perusterveydenhoitoa arvauskeskuksista en käytä missään tapauksessa. Vanhuksilla kuten omilla vanhemmilla vielä karmeampi tilanne.

Miksi minun pitää maksaa verojen kautta julkista sairasvakuutusta, kun se ei toimi?

Koska Suomessa ei toistaiseksi heikoilla olevia jätetä vaan autetaan.

Vierailija
48/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan palkkaa 5200 e kk ja maksan veroja vähän yli 30%. Outo lista.

Et siis omista autoa etkä osta koskaan kaupasta mitään?

Vierailija
49/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa olisikin tietää mihin nämä verorahat käytetään. Uudistettiin liikennemerkit? Turkistarhoille? Asevarustelut meillä ja muualla?

Ainakaan terveydenhuollossa tai kouluissa ei ole näkynyt parannuksia.

Veroja ei käytetä mihinkään. Verot poistetaan taloudesta.

Vierailija
50/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan sanna takaisin, niin saadaan vielä vähän liikkumisvaraa, ei kukaan saa meitä ykköstilalta poistaa.

Sannan tavaramerkit nuoruus ja kauneus sekä kivat biletopit eivät meitä enää kauaa pelasta. 

Vierailija
51/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa olla ykkönen, eiku.

Vierailija
52/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva keksitty tarina!

Vierailija
53/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listassa näkee hyvin miksi kannattaa maksaa veroja... Vähän eri tasolla hyvinvointi maissa missä maksetaan paljon.

Suomessa vaan tuntuu ote lipsuvan päättäjien suunnalla nykyään, kun edes terveydenhuoltoa ei saada millään kuntoon vaan horjutetaan vaan lisää yksityistämisen ja muun sonnan kautta.

Suomen keskeinen ongelma on, että järjettömistä veroasteista huolimatta julkistalous elää kestämättömästi velaksi. Sannakin vetäisi 50 miljardia velkaa yhden hallituskauden aikana, eikä julkistalouden menoja saisi karsia mistään. Ihme touhua

Vierailija
54/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä hyvinvointivaltiota pitää verottaa paljon.

Jos olisimme suuri hyvinvointivaltio jossa naiset synnyttäisivät lapsia sen sijaan että itkevät pillun venymistä, verotus olisi pienempi.

Jos olisimme suuri huonovointivaltio, löytäisimme itsemme listan pohjalta, niiden maiden joukosta.

Vierailija
55/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva keksitty tarina!

olisikin keksitty. Sydän- ja polvioperaatio, yksityiset vakuutukset

Vierailija
56/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen sektori jolla työskentelevät keski-ikäiset naiset nostaa Suomen veroprosenttia. Meillä on tuhansia tyttiyliviikareita sosiaalivirastojen huoneissa!

Vierailija
57/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan palkkaa 5200 e kk ja maksan veroja vähän yli 30%. Outo lista.

Tuollainen liksa, etkä ymmärrä mitä aloituksen prosentit tarkoittaa (vinkki hyvätuloiselle idiootille: ei sitä että jokainen maan kansalainen maksaa tuon prosentin), hyvin menee...

Vierailija
58/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva keksitty tarina!

olisikin keksitty. Sydän- ja polvioperaatio, yksityiset vakuutukset

Joojoo, Hönö, joojoo!

Vierailija
59/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei edelleenkään osaa laittaa linkkiä joten miksi pitäisi uskoa vain hänen sanaansa?

Vierailija
60/122 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen sektori jolla työskentelevät keski-ikäiset naiset nostaa Suomen veroprosenttia. Meillä on tuhansia tyttiyliviikareita sosiaalivirastojen huoneissa!

Palaveriviinerit eivät ole ilmaisia