Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kymmenisen kiloa pois....

25.12.2006 |

Joulupäivän iltaa!

Kymmenisen kiloa pitäisi saada pois! Mukavempi olisi kaventaa vyötäröä muiden kanssa, joten löytyisikö " kohtalotovereita" ?

Jouluna on tullut mässättyä kunnolla ja meinasin loppuvuoden vielä herkutella, mutta sitten olisi syytä aloittaa laihdutus. Kymmenen lisäkiloa on tosiaan päässyt kertymään vuoden aikana ja tavoitteena olisi päästä niistä eroon n. 3 kuukaudessa. En tosiaankaan haluaisin lähteä vaateostoksille vaan olisi mukavaa, kun keväällä vanhat vaatteet sopisivat päälle.

Eli löytyisikö täältä laihdutuskavereita? Olisiko kymppikerho hyvä nimi? ja punnitus maanantaisin? Heti ensi maanantaina starttilukemat uuden vuoden kunniaksi kehiin?

Kommentit (18)

1/18 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan :) esikoinen paria viikkoa vaille 4 ja kuopus 3kk. Nyt tosiaan pitäisi nämä extra 10kg lähteä jo! Meilläkään ei sitä rahaa nyt niin paljon ole että voisi ostaa koko ajan uusia vatteita, kun kaappi täynnä ihania vanhoja! Meitsi ehdottomasti täysil messis :D

Vierailija
2/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon kympin verran pitäisi saada pois ja olenkin myös kaipaillut seuraa tähän yritykseeni... joten mukana ollaan..

Olen aikanani laihduttanut 30 kiloo, joista yli kakskytviis pysynytkin poissa... mutta sitten paino onkin vaihdellut +/- 8 kiloo :/ Ja nyt lopullinen kympin kadotus siintää silmissä... Joten kevääksi/kesäksi hoikkaan kuntoon....

Niin ja vaatepuoli on samoin... ei viitsisi (ei voi ) hankkia uusia ja vanhoja pieniä vaikka kuinka paljon... Elikkäs meinasitko, että aloitellaan maanantaina 1.1.2007?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmottaudun mukaan.

Vierailija
4/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tarkoitus laittaa remonttiin koko perheen elämä vuoden alusta ja itsellä on suuri unelma, että jaksaisin lähteä aamulla klo7 lenkille. Illasta en jaksa tehdä mitään niin kai se on vaan pakko ottaa sitä aikaa aamusta.

Nyt olen joulun aikana saanut muutaman kilon lisää. Tarkkoja mittoja en siis tiedä mutta noin 164cm/67kg ja 60kg olis tavote, mutta muutaman kilon saa mennä allekin =) Muutaman kuukauden tuo urakka vie.

Alesta meinasin ostaa vähän uusia vaatteita mitkä saa sitten ottaa käyttöön vasta kun tavoite on lähempänä.

Vierailija
5/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana yhdessä toisessa pinossa, mutta tämä sopisi varmaan kilomäärän perusteella minulle paremmin. Ja tähän asti en ole hirmu tosissani painoa pudottanut, mutta nyt uskaltaa ehkä vähän olla tiukempi, kun kuopus täytti juuri 4 kk. Tavotteena kuitenkin vaan

-200-500 g viikossa, kun edelleen imetän.

Painoa siis tällä hetkellä n. 73 kg, ja tavoitteena 62-65 kg, eli pudotettavaa olisi semmoiset 8-11 kg. Karkkilakossa olen ollut nyt melkein kolme kuukautta ja sitä aion jatkaa edelleen. Minulla aikataulu olisi sellainen, että jos ainakin tuon 8 kg saisi pois vaikka toukokuun loppuun mennessä. Synnytyksen jälkeen painoin 82 kg, joten melkein kymmenen kiloa on jo lähtenyt.

En varmaan pääse heti alkuviikosta kirjoittelemaan, mutta heti kun pääsen netin ääreen, niin tulen kertomaan kuulumisia. Eli minä en voi ilmoitella esim. aina maanantaisin, koska kotona ei ole nettiä, mutta koitan 1-2 viikon välein käydä kertoilemassa kuulumisia.

Marja

Vierailija
6/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään kuluessa kymmenen ja vuoden sisään voi lähteä enemmänkin ;) Tavoitteet korkealla..!

Vierailija
7/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pudotettavaa ei noin paljon, vain 4 kg mutta en löytänyt omaa ketjua niin ajattelin tunkea itseni tähän jos vaan teille passaa...?

Itsellä poika 1.4kk ja mittani tällä hetkellä:170kg, 68kg.

Mahalöllykkä senkun kasvaa ja se on saatava pois miel.kevääseen mennessä.

Käyn kuntosalilla ja nyt varasin itselleni 2.1 henk.kohtaisen ohjaajan laatimaan kunto-ohjelman jonka avulla nämä lähtee veks!

Lisäksi olen tehnyt kahden viikon ajalle listan jääkaapin oveen jossa on joka päivälle oma kevyt ruokansa+salaatti ja kuinka paljon pitää liikkua päivässä minuutimääräisesti....Tässä on myös mies mukana!

Mutta olisi kiva jos täältä löytyisi vertaistukea ja kannustusta, jos vaikka joskus onkin huonompi päivä/viikko takana...

Yritetään tsempata toisiamme laihtumaan kevääseen/kesään mennessä sen minkä kukin haluaa!!!

Vierailija
8/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, kuulun tähän ryhmään selvästi. Olen pudottanut 8 kiloa (normaaliin bmi:hin) useasti, jotka mulla ylimääräistä aina meinaa olla. Viime vuonna tähän aikaan olin itselleni sopivassa painossa (79kiloa) ja oho, keväältä kasaantuminen alkoi. Pysyvyyttä selittelen itselleni sillä, meillä on ollut raksakesä ja minun piti jättää pois paljon liikuntaa (ohjaan jumppiakin itse yleensä)kun tyttöä 1,5 vee vahdin 24h, koska mies raksalla aina. Ja suklaa on iltaisin löytänyt suuhuni... :(

Nyt tammikuussa muutamme uuteen kotiimme, pururadan lähelle. Elämä normalisoituu. Aloitan laihduttamisen pisteitä seuraamalla, liikuntaa lisäämällä ja suklaan rajoittamalla viikonloppuun.

Punnituspäivä ma ok, vaikka pe itse sen yleensä teen, mutta ilmoitan sit vaik ma. Vyötätö-lantio mittoja hyvä seurata olisi myös. Mutta ehdotan, että merkkaamme ajoittain tota BMI:tä myös. Ohessa linkki, jossa muutenkin kivaa asiaa laihduttajalle, painonseurantadiagrammia yms.

Alkutilanne on minulla 175cm, kiloja varmaan 88 nurkilla, tarkennetaan 1.1.2007.

http://www.tohtori.fi/?page=2381134

Vierailija
9/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotetaan nimemme vaikka vuosiluvulla... Kymppikerho-07, pino löytyy hyvin näin....

Vierailija
10/18 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että löytyy motivoituneita laihdutuskavereita! Kymppikerho-07 kuulostaa oikein hyvältä!

Joo, mittanauhalla kanduu ottaa alkulukemat ylös. Jos vaaka ei yhtään pudotusta näytä niin kadonneet sentit saattavat auttaa itsensä motivoinnissa :-) Mä laihdutin pari vuotta sitten 25 kg, josta nyt on siis se kymppi tullut takaisin ja jottei kaikki korkojen kera tule takaisin niin pakko tehdä asialle jotain! Eli ensi maanantaina pinoon!!!!

Vierailija
11/18 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohta 3v tyttö ja muutama kilo jäi raskaudesta. Nyt rakennetaan ja tullut syötyä mitä ja miten sattuu niin paino noussut pienellä aikaa ainakin 2kg. Pakko tähän on nyt alkaa ja vähintään 5kg pois ennen kesää!

Sopivasti päästään uuteen taloon muuttaa vapuksi niin jos siihen sais painon kohdalleen ;)

MeLady

Vierailija
12/18 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuosi on jo menetetty eli loppuun asti ajattelin herkutella, mutta alkuvuodesta alkaa " uusi elämä" ;)

Vierailija
13/18 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen (9kk) jäljiltä on kymppi jäänyt tuhottavaksi. Tilasin painonvartijoiden kirjekerhopaketinkin tueksi, mutta hieno homma että löytyi tällainen sopiva porukkakin!

Pituutta on 171 cm ja painoa 72 (ennen joulua...), reilu 60 olis tavoite ja aikaa tuo kolmisen kuukautta, mikä näytti jollain muullakin olevan.

Vierailija
14/18 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän etsiä ryhmää täältä ja nyt tähänki tarjoutuisin :)

kymmenen kiloa olis vielä mulla pudotettavaa tässä kevään aikana. kesällä on häät joissa haluan olla hoikka.

tilanne tänään oli seuraava

pituus 171cm

paino 83,8

tavoite 70kg

M

Vierailija
15/18 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja on jäänyt ihan liikaa kahden lapsen jäljiltä. Kuopus on nyt 2kk, mutta meillä ei imetys onnistunut, niin voin laihduttaa hyvin. Painoa näytti nyt olevan hurjat 76 kg ja pituutta on 168cm. Tavoitteena on ainakin toi 10kiloa, mutta ei haittaisi vaikka paino tippuisi tonne n.62kg. Aikaisemmin se oli se normaalipaino.

Kiva, että täältä saa tukea ja motvaatiota pitää suu kiinni. Ja liikkua enemmän ennenkaikkea!!!

Vierailija
16/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 1.1.2007

(aamupaino)

160cm

62,2kg

tavoitteena olisi painaa n.55kg (mielellään allekin!) tämän vuoden puolella :)

Vierailija
17/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan myös! Mulla on äitiyslomaa ja hoitovapaata jäljellä enää 3 kk ja huhtikuun alussa tulisi mahtua työvaatteisiin. Uusia en aio ostaa! Joudun pitämään rivakkaa tahtia tässä hommassa, joten tsemmpiryhmää kaivataan! Pituutta on 156 cm ja painoa aamulla 64,4 kg, jouluna tuli kaksi ylimääräistä pudotettavaa vielä.. Olisin tyytyväinen kahdeksastakin pudotetusta kilosta, mutta väittäisin, että näin pienellä ihmisellä se on suhteessa sama kuin 10 kiloa, joten koen tämän ryhmän omakseni. Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Vierailija
18/18 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasittehan, että tuolla on jo uusi pino *** Kymppikerho -07***, johon on listattu eiliset lukemat. Käykäähän laittamassa sinne numeroitanne, niin pysytte oikeassa pinossa mukana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan