Jatkanko miehen kanssa
Olen seurustellut eta suhteessa miehen kanssa joka kertoi olevansa eronnut. Entinen vaimo on tayshullu. On ollut aggressiivinen väkivaltainen ja kaikipuolin hullu. Lapset ja mies ovat joutuneet väkivallan kohteeksi. Mies on täysin viaton. Mies ei ole tavannut lapsiaan ja nyt yritetään viedä kaikki oikeudet lapsiin. Vaikka hän on ollut kiltti ja rauhallinen. Koko oikeuslaitos on miestäni vastaan. Tämä siis miehen kertomaa. Hän on aina ollut rauhallinen. Ex hullu. Kuitenkin oikeus antanut lapset tälle
Mies julkaisee netissä vaimon tietoja. Sairaustietoja jne.
Jatkaisitteko suhdetta
Kommentit (24)
Siis mies on minulle aivan ihana ja. Mutta joudunko johonkin kiehuvaan kattilaan. Mikä takaa miehen käytöksen.
Muista vaan että se miten hän puhuu exästään ja miten tätä kohtelee on se miten hän tulee sinua joku päivä kohtelemaan.
Miten voi olla että mies viaton ja toinen peto. Jättää kertomatta. Soita vaimolle tai jollekin perhetutulle.
Olet siis kuullut nyt miehen version. Kysyisin naisen version tapahtumista. Ja ehkä lasten version, jos lapsi uskaltaa sanoa. Vaimon tietojen julkaisu ei kuulosta hyvältä, kehota lopettamaan, varsinkin sairaushistoriaa ei saa julkaista. Kosto mielessään? Jotkut miehet valehtelevat paljon tai muutavat totuutta, voiko se olla mahdollista vai ei? Vaikka voi tietenkin olla kokenut jotkut asiat jotenkin. Oikeuteen meneminen voi stressata miestä tai jos oli. Juoko alkoholia?
Juu, ehdottomasti. Tehkää ihmeessä lapsi.
Ota enemmän selkoa miehen historiasta. Jos lapset otetaan pois on se merkki väkivallasta. Jätetyt miehet on kostonhaluoisia. Pyydä oikeuden poytakirjat
Vierailija kirjoitti:
Siis mies on minulle aivan ihana ja. Mutta joudunko johonkin kiehuvaan kattilaan. Mikä takaa miehen käytöksen.
Niin. On varmasti ikäviä nais-exiäkin, mutta miksi tämä nainen-ex olisi väkivaltainen? Kuinka paljon joivat? Vai oliko mies se hurja itse ? Sun ei tarvitse luottaa tai uskoa mihinkään. Voit jättää tapailuun koko suhteen toistaiseksi tai tutkia asioita. Tai erota vain. Ei muiden draamaa jaksa välttämättä seurata. Kaikilla ei ole tuota taustalla. Itselläni ei ole hyviä kokemuksia näistä.
Yleensä kun kerrotaan, että "exä on ihan hullu",sillä koitetaan piilottaa se, miten mulkvisti n mies itse ollut suhteen aikana.
En uskoisi yhtikäs yhtään miestä miksikään viattomaksi uhriksi, jos alkaa selittää noita "nokun eksä on ihan hullu" selityksiä. Kukaan,joka on ihan hullu, ei sa lasten huoltajuutta muuten kuin jos se toinen ei ole missään nimessä halunnut sitä.
Eli, pysyisin kaukana tuosta kuviosta jos vaan mahdollista
Pakenisin!
Kaikki punaiset liput heiluu! Brrrr
Juo aika paljon. Ja sai fudut töistä. Mutta syy on työnantajanssa. Vaimo oli manipuloinut pomoa.
Heti menet naimisiin. Ihana mies!
Ap, älä ole idiootti.
Näin tyhmää ihmistä kuin ap ei saisi pitää vapaana eikä päästää äänestämään.
Mies ei ole maksAnut kaikkia elatusmaksujakaan. Hän olisi nyt tulossa asumaan luokseni kun on toista vapaa. Avioliitosta puhuu ilman avioehtoa. Omistan kolmion.
Siis en ole naiivi. Mutta vasta eilen löysin miehen kirjoituksia netissä. Hän kyllä raivosi ja sanoi että on joku muu. Ei voi olla kun kaikki täsmää. Ikä paikka nimet jne. Yritän soittaa vaimolle.
Täytyy mennä oksentamaan!🤮
Onhan tämä illan pahin provo, ei noin tyhmää voi olla...
Millä sivustolla julkaistaan toisten sairaus historiaa?
Mies ei ole maksAnut kaikkia elatusmaksujakaan. Hän olisi nyt tulossa asumaan luokseni kun on toista vapaa. Avioliitosta puhuu ilman avioehtoa. Omistan kolmion.
Siis en ole naiivi. Mutta vasta eilen löysin miehen kirjoituksia netissä. Hän kyllä raivosi ja sanoi että on joku muu. Ei voi olla kun kaikki täsmää. Ikä paikka nimet jne. Yritän soittaa vaimolle.
Aika sekaisin näyttää tilanne olevan. Jos välttämättä jaksat olla vierellä, niin ihmeessä, mutta kuulostaa ilstä, että tämä äityy vielä rumaksi