Hassua miten naiseni aina haluaa seksiä kanssani ennen kun olen lähdössä reissuun toiselle paikkakunnalle...muilla samaa käytöstä?
Taas eilen illalla ja tänään aamulla hän teki aloitteen ja suorastaan "janosi" seksiä.
Koko viikon sitä ennen on ollut passiivinen, ja oikeastaan viimekin viikolla.
Aina sama juttu kun olen lähdössä reissuun.
Mistä tällainen johtuu?
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (23)
Minun vaimo antoi pillua koska lähti yksin lomalle meksikoon. Ajatteli varmaan että antaa ettei tarvii minun runkata koko viikkoa.
Jos sä olet monta päivää pois, niin ei tarvii kärvistellä.
On se sitten kumma, kun ei kelpaa. :D
Tyhjentää kassit niin ei tuu paineita reissussa - luulee! Oikeesti kyllä lisää jyystön tarvetta.
Halusi tyhjentää kassit niin ei tule tarvetta tyhjentää niitä muualla. Eli pelkää että löydät sen kauniimman naisen jostain.
Vaimoni on tyhjentänyt kassini aina ennen reissulle lähtöä ja heti sen jälkeen. Tyhjillä kasseilla ei tee niin helposti mieli vierasta. Eikä kotiinkaan voi menne tyhjillä kasseilla.
Ehkä jottet unohtaisi mikä kotona odottaa..? Varmaan toimeisin itsekin noin jos mies lähtis reissuun (ja olis se mies :D) Ja kummasti sellainen, mitä saa rajoitetusti, alkaa kiinnostaa enemmän.
N
Heikko itsetunto ja luottamus. Luulee että jotenkin vähentää vieraisiin eksymisen todennäköisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto ja luottamus. Luulee että jotenkin vähentää vieraisiin eksymisen todennäköisyyttä.
Ei se sitä ole, vaan rakkautta. Pitää puolisostaan ja puolison tarpeista huolta. Jää seksivälit mahdollisimman pieneksi.
Noin tekee kunnon vaimo joka haluaa että miehensä kulli nai vain hänen pilluaan eikä puutteessa etsi toisia pilluja.
Samaa meillä. Seksi kotona tietty hyvä juttu mutta minua ainakin ärsyttää tuon tilanteen ennustettavuus ja juurikin että ne on ainoita hetkiä kun toinen jonkin aloitteen tekee.
Texas ranger kirjoitti:
Samaa meillä. Seksi kotona tietty hyvä juttu mutta minua ainakin ärsyttää tuon tilanteen ennustettavuus ja juurikin että ne on ainoita hetkiä kun toinen jonkin aloitteen tekee.
Sinua ärsyttää, että rakas ajattelee sinua ja on sinusta mustasukkainen? Kannattaisi varmaan päivittää periaatteita tai työntää egosi sinne minne ei valo paista.
Hassuja vastauksia osa. Olisin huolissani. Meillä naidaan muulloinkin, kuin ennen reissuja. Jos menee tuohon, niin tuntuisi, että vaimo haluaa pitää minut, mutta ei halua minua seksuaalisesti. Oma vaimo nai minun kanssani ennen reissua, jotta hän itse saisi seksiä, eikä tulisi niin pitkä väli.
Vierailija kirjoitti:
Hassuja vastauksia osa. Olisin huolissani. Meillä naidaan muulloinkin, kuin ennen reissuja. Jos menee tuohon, niin tuntuisi, että vaimo haluaa pitää minut, mutta ei halua minua seksuaalisesti. Oma vaimo nai minun kanssani ennen reissua, jotta hän itse saisi seksiä, eikä tulisi niin pitkä väli.
Olen samaa mieltä. Kuulostaa lähinnä omistamisen halulta. Oikein aloitteellisesti tulee ja tyhjentää pajatson ennen lähtöä, jotta toinen ei nauttisi yksin seksistä matkalla. Kieltäytyisin itse seksistä vastaavassa tilanteessa.
Tilanteesi on hyvä.
Jos tulevaisuudessa käy niin, että tilanne muuttuu etkä saa kasseja tyhjäksi ennen reissuun lähtöä - tilanteesi on todella huolestuttava. Ei se kassien tyhjennys vaan muutos käyttäytymismallissa.
Toiselle paikkakunnalle?? Esim. Jakomäestä Vantaalle, koska töissä tuskin käyt.
Seksi ennen reissua on tavallista ainakin meillä, ihan vaan koska ei tahdota olla puutteessa kumpikaan. Pihtaus muuten ja seksin ajoittaminen aina pelkästään ennen reissua ei ole. Puhu vaimosi kanssa siitä, että seksiä pitäisi olla enemmän, jos ette ole eroamassa.
Haluaa sinua, koska tietää tietää joutuvansa olemaan ilman sinua päivän pari. Tuli ikävä jo etukäteen.
Kyllä minunkin vaimo halusi aina seksiä ennen mitään reissuani (vaikka vaan viikonloppureissu), mutta sekin loppui lasten tekoon. Eipä ole sen jälkeen kiinnostanut vaimoa peitonheilutus.
En tiedä, koska naisena haluan kumppanin kanssa harrastaa seksiä ihan säännöllisesti muutenkin.