Lisäättekö ketsuppia ruokiinne?
Meillä lapset tykkäsivät ketsupista, nyt kun ovat jo 16-20, kukaan ei käytä enää ketsuppia missään. Juuri heitin vanhaksi menneen purkin pois.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin halpa ketsuppi on parasta.
Se käy myös keittoihin.
Heinz on ainoa oikea.
Ei ole, se on kamalaa, siitä maistuu selleri liikaa läpi 🤮
Ranskalaisia tykkään dippailla ketsuppiin. Meira ainoa ja oikea, jos ei ole itse viitsinyt tehdä. (ei vaikea homma, yksi muksuista oli vähän allerginen kaikelle229
)
Perheen herrat syö muusin ja makaronilaatikon kanssa myös, mä en. Niin ja sen hirveen sotkun, mihin tulee muusia ja tonnikalaa.
Rainbown ketsuppi todella hyvää. Paras.
Ketsuppi kannattaa tehdä itse. Saa vähäsokerista ja vähäsuolaista.
Lapsina syötiin voilla ja ketsupilla voideltua näkkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen tasolle jääneet syövät ketsuppia ruualla.
Vähän pilkunnussmista että onko se ruuan alla vaiko päällä.
Älä syö pizzaa, siinä on ketsuppia pohjassa.
Ei pitsaan tule ketsuppia, pohjaan tai mihinkään. Vaikka mulla on kaveri, joka aina pitserioissa ja kebuloissa tilaa ketsuppia pitsaansa. Se oikein hölvää sen sillä tuotteella. Yhdessä italiaisessa raflassa koko henkilökunta kävi kysymässä vuorotellen, että ihan varmastiko ketsuppia haluaa? Viimeinen kysy, että onko merkillä väliä, halvin ok. Sitten yksi niistä piipahti naapuriin ostamaan Alepasta.
Kyllä lisään kaikkeen mahdolliseen. Paras kastike. Xtran ketsuppi tällä htekellä 95 senttiä kilo. Ja on hyvää. Just valmistuu hornetit johon tulee päälle ketsuppi, vesikrassi, mustapippuri, suola marinadi. :P
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Lapsina syötiin voilla ja ketsupilla voideltua näkkäriä.
uu, keitettyä spagettia, voita ja ketsuppia. Se on hyvää! Taidankin jättää perjantai woltit väliin ja keittää spagettia.
Minä laitan sinappia leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele jätän sinulle ketsuppipitsat. Saat pitää.
Laitan omaani tomaattikastiketta.
Tomaattikastikehan on ketsuppia pösilö.
Ap, tiettyihin ruokiin lisään ketsuppia, kuten spagettiin, kadtiikkedts riippuen, ja sellaisiin tiettyihin halos ruokiin, joihin laadukas ketsuppi antaa makua.
Siis kotona tehtyihin pikaruokiimn, joissa osa ruuasta on mm.eineksiä.
Meillä kotona on aina 3:a erilaista ketsuppia.
Sillä miehellä on oma lemppari ketsuppinsa, josta kaksi lastanne eivät pidä.
Siispä lapsille pitää ostaa aina heidän oma lempi ketsupinssa.
Itselläni on verenpaine lääkitys (sukurasitteen#), joten minulla on ihan oma ketsuppi pulloni, joka on : Suolatim ja sokeriton.
Harva suomalainen tukee edes aatteellisia, että vajaa ruokalusikallinen ketsuppia, sisältää koko päivän suola-annoksen.
Korkea verenpaineesi ei johdu ylipainosta tms, ole normaalipainoinen
Erikoislääkäri antoi minulle lähetteen ravimtoterapeutille, jolta sain ohjeet melkein suolattottomasmerittäin vähäsuolaiserm ruokavalioon.
Se laskee omalta osaltaan pikkasen veren painetta.
Lääkitys on edelleen, mutta sitä on vähennetty.
Ruokavaliolla ON merkitystä, monissa eri sairauksissa.
Etenkin myös suolisto-ja munuaissairauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaattikastiketta ei ketsuppia.
Ketsuppeja on erilaisia.
Xtra Vesi, tomaattisose 16 % (tomaatti: Espanja), sokeri, inverttisokerisiirappi, muunnettu perunatärkkelys, suola, happamuudensäätöaineet (E 260), E 330), säilöntäaineet (E 202, E 211), luontainen aromi.
Heinz Tomaattipyree 61%, etikka, sokeri, suola, mauste- ja yrttiuutteet (sisältää SELLERIÄ), mausteet.
Meira Tomaattisose (86 %), sokeri, etikka, jodioitu suola, luontaiset aromit (maustepippuri ja valkopippuri), inkivääri
Lidl ei löytynyt kahdella klikkauksella, buu. Luovutin.
Käytän jonkun verran. Makaronilaatikon päälle kunnon turaus, ranskisten ja grillatun juustoleivän kanssa ihan ehdoton. Käytän jonkin verran myös ruoanlaitossa esim marinadeissa. Ketsupista, majoneesista ja tilkasta viskiä tulee hyvä soosi katkaravuille. Sopii täytteeksi uuniperunalle esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan omaani tomaattikastiketta.Tomaattikastikehan on ketsuppia pösilö.
Pizzan pohjassa ei on ketsuppia.
Vaan se on erikseen tehtyä TOMAATTIKASTIKETTA, joka valmistetaan säilyketomaateistss, jotka m säilötty on veteen, osin öljyyn. erilaisten mausteiden ja yrttien ksnnsa, kuten valkosipulin. basilikan ym. kanssa.
Mm. laadukkaat pizzeriat, tilaavat näitä valmiita tomaattikastikkeits, suoraan Italiasta, joka on pizzan kotimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti!
En, vaan lisään Texas Pepeä jo valmiiksi chilillä höystettyihin ruokiin.
Joo. Joihinkin ruokiin, esimerkiksi makaronilaatikkoon.
Laitan omaani tomaattikastiketta.