Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä määrä on sinun mielestä vielä hyväksyttävä/normaalimäärä sairaslomaa per vuosi? Eihän itsestä huolta pitävä aikuinen voi olla sentään viikkokaupalla kipeä.

Vierailija
22.09.2023 |

Viikko, kaksi... peräti kolme viikkoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin vuodesta..yksi vuosi sairastin joka ikisen flunssan. Kun työterveydessä ihmettelin, että miten tämä on mahdollista, niin otettiin kaikki mahdolliset vasta-ainestestit. No ei syytä löytynyt. Erikoislääkäri tuumi, että huono tuuri.

Kun lapset lähti päiväkotiin,niin sieltä tuli vaikka mitä kiertolaista. Toivottavasti ensi talvena päästäisiin suht vähällä. Olen vähän huono sairastamaan, hävettää jos pitää ilmoittautua sairaaksi, vaikka olisi kuumeessa. Viimeiseen saakka yrittää vaikka etänä tehdä.

Vierailija
2/2 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu vähän työn luonteesta? Helppo ymmärtää, että ne jotka tekevät lähikontaktityötä, eivät voi tulla kipänä töihin tartuttamaan asiakkaita, näin lähes täysin etä- ja yksilötyötä tekevänä pieni flunssa ei haittaa eikä estä työskentelyä.

Ja jos olet tekemisissä pienten lasten kanssa (tai niitä kotona on tuomassa jatkuvasti kaikkia kiertäviä tauteja päikystä tai koulusta) tai työskentelet sairaiden ihmisten parissa, niin aika loogista olla alttiimpi tartunnoille kun omassa suljetussa toimistossa työskennellessä.

Olen ollut viimeksi töistä pois sairauden takia useampi vuosi sitten, mutta ei mua "haittaa" jos työkaverilla on enemmän sairauslomapäiviä. Hyvä vaan, jos hoitaa itsensä kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän