Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behm Hyvää syntymäpäivää ihana biisi

Vierailija
22.09.2023 |

Oletteko kuunnelleet jo? Ihanaa itseironiaa. Ihmettelen vain kun laulaa että ei haluaisi lapsia, että hänellähän on tosielämässä lapsi.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka haukkuu biisejä, voi yrittää tehdä itse paremman ja laulaa paremmin?

Mielestäni Suomessa lauluntekijöitä on valitettavan vähän, joten ollaan iloisia jokaisesta? Behm on myös sympaattisen oloinen haastatteluissa, kun ei vedä mitään amerikkalaista kiiltokuvaroolia, vaan uskaltaa olla oma itsensä. Jännä että erilaiset ihmiset joutuu edelleen koulukiusatuksi, luulin että ollaan jo kehitytty.

Kaikkien ei tarvitse tykätä samoista asioista.

Voi myös kertoa mielipiteensä esim. musiikista.

Se ei ole heti kiusaamista.

Samalla logiikalla sinäkin olet kiusaaja, kun arvostelet niitä jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
22/109 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron mielipiteeni musiikista joko kuuntelemalla kyseistä artistia tai jättämättä kuuntelematta. Minun ei tarvitse haukkua muiden musiikkimakua eikä varsinkaan kyseisen artistin persoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit🤯

Vierailija
24/109 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastatteluissa oudon ja pinnallisen oloinen.

Nuorille artisteille pakkaa menestys nousemaan päähän...

Tästä on pakko olla eri mieltä, juurikin tuohon vaatimattomuuteen sekä siihen ettei kerro mitään haastatteluissa itsestään ihastuin aikoinaan, on niin täysin erilainen kuin suurin osa artisteista, ei tee itsestään numeroa missään. Sitten aloin kuuntelemaan enemmän hänen musaansa ja onhan se ainakin omasta mielestä aivan ainutlaatuista ja todella aikaa kestävää

Ja huumorintaju on juuri samanlainen kuin itsellä, tiedetään ettei se kaikkiin uppoa mutta WHO cares.

Kannattaa kuunnella vaikka ylex haastattelu torstailta, oli aivan huippu.

Vaikka sinä tykkäisit hänestä niin voisitko ymmärtää että mielipiteitä on muillakin persoonista ja kyllä vain saa olla. Ethän arvostele muiden mielipiteitä ja yritä kumota toisten kertomia asioita ja havaintoja. Voit kertoa omiasi rauhassa.

Vierailija
25/109 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron mielipiteeni musiikista joko kuuntelemalla kyseistä artistia tai jättämättä kuuntelematta. Minun ei tarvitse haukkua muiden musiikkimakua eikä varsinkaan kyseisen artistin persoonaa.

Jaa, kuule keskustella saa vapaasti vaikka se ei sovi sinulle. Anna rauha keskustelulle.

Vierailija
26/109 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastatteluissa oudon ja pinnallisen oloinen.

Nuorille artisteille pakkaa menestys nousemaan päähän...

Tästä on pakko olla eri mieltä, juurikin tuohon vaatimattomuuteen sekä siihen ettei kerro mitään haastatteluissa itsestään ihastuin aikoinaan, on niin täysin erilainen kuin suurin osa artisteista, ei tee itsestään numeroa missään. Sitten aloin kuuntelemaan enemmän hänen musaansa ja onhan se ainakin omasta mielestä aivan ainutlaatuista ja todella aikaa kestävää

Ja huumorintaju on juuri samanlainen kuin itsellä, tiedetään ettei se kaikkiin uppoa mutta WHO cares.

Kannattaa kuunnella vaikka ylex haastattelu torstailta, oli aivan huippu.

Vaikka sinä tykkäisit hänestä niin voisitko ymmärtää että mielipiteitä on muillakin persoonista ja kyllä vain saa olla. Ethän arvostele muiden mielipiteitä ja yritä kumota toisten kertomia asioita ja havaintoja. Voit kertoa omiasi rauhassa.

Voitko kertoa missä kohti tuossa on arvosteltu kenenkään mielipidettä, hän kertoi vain omansa

Vierailija
27/109 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana <3 mutta kenestä tämä kertoi, ei ainakaan hänestä .

Vierailija
28/109 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempi kohta

Aina vaan löytyy paranneltavaa

on ikuinen nuoruus jopa suotavaa

Hyvää syntymäpäivää

näytän juuri siltä miltä pitää

Äiti kyynel poskella katsoo isää

aina kun mä saan vuoden lisää

Eikä tytöstämme tullut mitään

mut sitäkin voi saavutuksena pitää

Vierailija
29/109 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää. Oon juuri siellä missä pitää.

Vierailija
30/109 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään albumista

Vierailija
31/109 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta aloin kuunnella tuota "Sinä lähdet, minä jään" -kappaletta ajatuksella. Se iskee sisimpään niin vahvasti, ettei voi kuin itkeä ajatusta tai mahdollista merkitystä tuossa taustalla. Äärettömän kaunis, surullinen, toisaalta myös vapauttava - kaikkea mahdollista ja mahdotonta samaan aikaan.

Vierailija
32/109 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää. Oon juuri siellä missä pitää.

Tarkoituksella, olemme kaikki aina juuri siellä missä pitää olla.

Vierailija
33/109 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta aloin kuunnella tuota "Sinä lähdet, minä jään" -kappaletta ajatuksella. Se iskee sisimpään niin vahvasti, ettei voi kuin itkeä ajatusta tai mahdollista merkitystä tuossa taustalla. Äärettömän kaunis, surullinen, toisaalta myös vapauttava - kaikkea mahdollista ja mahdotonta samaan aikaan.

Samat ajatukset kyllä. Aivan loistava biisi, ehkä hänen paras. Erittäin lahjakas ja taitava lauluntekijä.

Se on surullinen mutta samalla niin loputtoman kaunis. Uskomattoman hieno laulu, loppu on myös vaikuttava.

Myös tyhmät ihmiset on aivan loistava biisi.

Kokonaisuutena levy on ehkä jopa parempi kun eka, ja se on paljon se.

Vierailija
34/109 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vibratoa melko vähän ja sekin kuin pienellä vuohella. 

"Äiti kyynel poskella" tuo mieleen Maija Vilkkumaan Ei-kappaleen. Noora-maininta taas jonkun muun suomalaisen.

Behm on ihan hyvä artisti ja lauluntekijä mutta laulun harrastajana ääntä on kiinnostava havainnoida. Laulutekniikka aivan eri kuin esim. Loreenilla.

Loreen on kyllä sen tason artisti että ainakin mulla kääntyy heti kanava kun sen ujellus alkaa kuulumaan, en vaan voi sietää hänen "laulamistaan"

Mutta se on vaan minun mielipide.

Vierailija
35/109 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään uniikki, paitsi tietysti Suomessa.

Pukeutumistyyliä ei ole keksinyt.

Vierailija
36/109 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kehuttiin fiksuksi/ älykkääksi.

Miksi kuitenkin haastatteluissa saa täysin päinvastaisen kuvan?

Töksäyttelee yms.

On varmaan lahjakas, mutta ylikehuttu.

Diivan elkeitä...

Sellainen pilaa kenet tahansa.

Vierailija
37/109 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töksäyttelee yms.

Diivan elkeitä...

On kokematon esiintyjä noissa suorissa haastetteluissa, jännittää kamalasti, sitten kun on tutumpia haastettelijoita niin on aivan erilainen, huomasi hyvin esim YleX poikelus kun haastatteli ja Novalla Nanna Bhose, ja Nina Backmann, sekä Suomipop:lla Keskitalo oli erittäin hyvät haastattelut ja Behm ei jännittänyt vaan oli oma hauska ja räväkkä itsensä. Ei se diivamaisuutta ole jos jännittää.

Ja jos esim puoli seiskassa suurin puheen aihe on joku vedonlyönti niin ei oikein haasttelijallakaan ole homma hanskassa

Vierailija
38/109 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä äideilläkin on huonoja päiviä ja toivoo että ei olisi edes tehnyt niitä lapsia.

Kumma juttu. Itselläni ei koskaan.

Vierailija
39/109 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töksäyttelee yms.

Diivan elkeitä...

Tuttavat kehuvat lähinnä tukeaksensa. Ei hän ole mitenkään normaalia älykkäämpi mutta ei kai tarvitsekaan olla. Ihan normaali ihminen, olen nähnyt ja tiedän kyllä tyhmempiäkin. Ilkeys ja ylimielisyys pikkasen vaikuttaa kaikkeen mutta hän on sellainen hänkin kuten on. Ei vain kannata mielistellä kehuilla, se varmasti on haitaksi. Tuskinpa hän tohtoriksi on väittelemässä vaan on artisti. Omanlainen ja hyvä niin, hyvä lauluääni kyllä ja olen katsonut että vapautuneempi joka auttaa tulevaisuudessa moninkin tavoin. On ollut vähän ehkä sulkeutunut ja varautunut ihminen, toki julkisuuteen astuminen ja ison yleisön eteen on iso juttu. En osaa edes kuvitella miten sellainen vaatii todellakin rohkeutta. Vaatisi ainakin minulta henkilökohtaisesti.

Vierailija
40/109 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töksäyttelee yms.

Diivan elkeitä...

On kokematon esiintyjä noissa suorissa haastetteluissa, jännittää kamalasti, sitten kun on tutumpia haastettelijoita niin on aivan erilainen, huomasi hyvin esim YleX poikelus kun haastatteli ja Novalla Nanna Bhose, ja Nina Backmann, sekä Suomipop:lla Keskitalo oli erittäin hyvät haastattelut ja Behm ei jännittänyt vaan oli oma hauska ja räväkkä itsensä. Ei se diivamaisuutta ole jos jännittää.

Ja jos esim puoli seiskassa suurin puheen aihe on joku vedonlyönti niin ei oikein haasttelijallakaan ole homma hanskassa

Sehän on normaamia että jännittää helposti. Tuttujen kanssa on helpompi olla vapautuneempi ja vapautumista on tullut kokemuksen myötä ja sekin on normaalia sekä hyvä asia, kokemus auttaa monessakin asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi