Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Oletko koskaan käynyt minkään BÄNDIN takahuoneessa?

Vierailija
22.09.2023 |

Milloin ja minkä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosysteri kävi keikoilla joskus kasarilla ja harmitteli pitkään ettei uskaltanut mennä moikkaamaan Eppu Normaalia kun kerran keikkapaikalla oli keikan jälkeen takahuoneeseen suora pääsy yleisön puolelta. Ehkä parempi näin kun Eppu Normaalit ei tunnetusti ole mukavimmasta päästä. Olisi voinut nuoren tytön sydän saada kolauksen.

Vierailija
2/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosysteri kävi keikoilla joskus kasarilla ja harmitteli pitkään ettei uskaltanut mennä moikkaamaan Eppu Normaalia kun kerran keikkapaikalla oli keikan jälkeen takahuoneeseen suora pääsy yleisön puolelta. Ehkä parempi näin kun Eppu Normaalit ei tunnetusti ole mukavimmasta päästä. Olisi voinut nuoren tytön sydän saada kolauksen.

Olis hakattu varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän bändin ainoastaan, teininä. Ihan vaan oleiltiin siellä, ei ollut mitään bileitä.

Vierailija
4/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosysteri kävi keikoilla joskus kasarilla ja harmitteli pitkään ettei uskaltan6ut mennä moikkaamaan Eppu Normaalia kun kerran keikkapaikalla oli keikan jälkeen takahuoneeseen suora pääsy yleisön puolelta. Ehkä parempi näin kun Eppu Normaalit ei tunnetusti ole mukavimmasta päästä. Olisi voinut nuoren tytön sydän saada kolauksen.

Minä uskalsin juurikin 80-luvulla. Olivat hauskoja tyyppejä.

Vierailija
5/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isosysteri kävi keikoilla joskus kasarilla ja harmitteli pitkään ettei uskaltan6ut mennä moikkaamaan Eppu Normaalia kun kerran keikkapaikalla oli keikan jälkeen takahuoneeseen suora pääsy yleisön puolelta. Ehkä parempi näin kun Eppu Normaalit ei tunnetusti ole mukavimmasta päästä. Olisi voinut nuoren tytön sydän saada kolauksen.

Eput olivat todellisia herrasmiehiä alaikäiselle, menin heidän kyydissään kotiin keikkabussissa useasti, kun olivat meillä päin keikalla. 10 points!

Vierailija
6/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä bändeillä on takahuone?

Jos on autotallibändejä, niin onkohan sinne edes rakennettu mitään takahuoneita. 

Vierailija
7/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin bäkkärillä jatkuvasti kun soitin itsekin bändissä ja eka poikaystävä oli rokkitähti. Toinen poikaystävä oli myös musabisneksessä, mutta ei soittajana, joten on siellä kyllä istuttu ja drinkkejä kumottu.

Vierailija
8/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tuttu kun on eräässä bändissä jo pidempään soitellut, niin on tullut käytyä välillä moikkaamassa bäkkärillä.

Vierailija
9/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä bändeillä on takahuone?

Jos on autotallibändejä, niin onkohan sinne edes rakennettu mitään takahuoneita. 

Keikoilla tietysti.

Vierailija
10/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän bändin ainoastaan, teininä. Ihan vaan oleiltiin siellä, ei ollut mitään bileitä.

Hän on ehkä sinun mielestäsi poikaystäväsi, hän voi olla eri mieltä...ja sitten lähdetkin jo syytteitä hakemaan.

Vierailija
11/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Itse olen kuullut että suht töykeitä ihailijoilleen. Biisitoiveisiinkin vastataan että emme ole jukeboxi, menkää kotiinne kuuntelemaan mankkaa.

Vierailija
12/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta keikkabussissa olen.

Vierailija
13/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monen bändin bäkkärillä. Mies on muusikko ja itsekin töiden puolesta paljon päässyt. Nuoruuden bäkkärikokemukset oli The Rasmus ja 69eyes suomalaisista.

Vierailija
14/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, monenkin. Olen ollut monessa keikkapaikassa töissä ja hostannut bändejä ja siksi bäkkärillä tullut pyörittyä paljon. Vapaalla en koskaan.

Vierailija
15/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne pitäis päästä? Pantavaksiko? Ei kiitos, mulle riittää ihan se keikka 🙄

Vierailija
16/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Itse olen kuullut että suht töykeitä ihailijoilleen. Biisitoiveisiinkin vastataan että emme ole jukeboxi, menkää kotiinne kuuntelemaan mankkaa.

Mulla kyllä täysin eri kokemukset. Olen siis se joka meni heidän kyydissään kotiin, mukavia olivat ja tosi huomaavaisesti kohtelivat pikkutyttöä. Nukuin siellä autossa ja herättivät sitten kun oltiin kotipysäkillä.

Vierailija
17/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä täysin eri kokemukset. Olen siis se joka meni heidän kyydissään kotiin, mukavia olivat ja tosi huomaavaisesti kohtelivat pikkutyttöä. Nukuin siellä autossa ja herättivät sitten kun oltiin kotipysäkillä.

Minulla samat kokemukset. :)

Vierailija
18/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olen ollut myös keikkabussin kyydissä. Ei ollut seksiä. En kerro bändien nimiä, mutta mukavia kundeja molemmissa bändeissä.

Vierailija
19/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamien. En ole nähnyt koskaan mitään epäasiallista mutta alkomahooli on virrannut. 

Vierailija
20/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesällä kummipojan bändin keikalla (suht iso nimi mutten avaa tässä enempää), hauskaa että kutsuivat sinne viisikymppisen täti-ihmisen :D  

Teininä ja parikymppisenä tuli käytyä paljon keikoilla ja seurusteltuakin parin muusikon kanssa joten takahuoneissa on tullut hengailtua ihan riittämiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi