Siis en tiedä mikä on Messenger, en ole FB:ssä, Whatsapissä enkä ig:ssä
Soitan puheluita ja lähetän tekstiviestejä.
Muita samanlaisia keski-ikäisiä?
Kommentit (14)
No whatsappia käytän tekstiviestien korvikkeena mutta muuten ei somea.
Kyllä sä tiedät mikä on messenger. Piti vain tulla tänne esittämään jotain muka "noloa". Joo, et sä ole erikoinen vaikka et facessa ja instassa olekaan, ei moni muukaan ole.
Minäkään en tiedä mikä on Messenger. Whatsapin otin harrastusryhmän takia. Tiedän mitä on Insta ja Face mutta niissä en ole koskaan ollut.
T: n. 45v
Minä. papparainen, olen mummujen seurana FB:ssa, en muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä tiedät mikä on messenger. Piti vain tulla tänne esittämään jotain muka "noloa". Joo, et sä ole erikoinen vaikka et facessa ja instassa olekaan, ei moni muukaan ole.
Nyt oli outo kommentti. Ap
Minä en ole myöskään missään nuissa, lähettelen vain tekstiviestejä ja soittelen puheluita. En ymmärrä miksi siihen tarvii kymmeniä äppejä?
M17
Minä olen kuulemma vanhus ja ajastani jäljessä, kun olen Facebookissa ja Facebook Messenger on yleisin kommunikointivälineeni tuttavien kanssa. Vanhaa MSN Messengeriä kyllä kaipaan, se oli hauskaa aikaa!
Whatsappia minulla ei ole, koska en voi käsittää, miksi haluaisin jonkin ylimääräisen sovelluksen, kun voin lähettää ihan tavallisiakin tekstiviestejä...? Jostakin syystä tekstiviestien lähettäminen ei ihmisiltä onnistu.
En ole missään ap.n luettelemissa ja en myöskään omista älypuhelinta, kolmikymppinen. Tietokone ja txt+puhelut tarjoava kännykkä. Suosittelen,
En oo missään yllämainituissa. En koe tarvitsevani. Laitan tekstiviestejä, pitemmissä asioissa sähköpostia. Soitan. Tai laitan perinteisiä kortteja ja kirjeitä.
Näillä mennään.
Kalkkis 62v
Onko se Messenger siis joku Facen juttu? 20 vuotta sitten tietokoneella oli Mese mutta tämä nykyinen on kai puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Onko se Messenger siis joku Facen juttu? 20 vuotta sitten tietokoneella oli Mese mutta tämä nykyinen on kai puhelimessa?
Ei, kyllä se on ihan myös tietsikalla, läppärillä missä vain. Käytän sitä FB-kaverien kanssa yksityisviestittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tiedä mikä on Messenger. Whatsapin otin harrastusryhmän takia. Tiedän mitä on Insta ja Face mutta niissä en ole koskaan ollut.
T: n. 45v
Ihan sama täällä! Nuoremmat työkaverit on pyytäneet käyttämään messrngeriä, mutta ei mulla ole sellaista. Tiedän instan ja olen joskus yrittänyt jotain kuvia katsella, mutta se käskee vaan kirjautua, enkä mä semmoiseen ala.
Faceen en ehtinyt mukaan silloin kun kaikki minun ikäiset siellä touhotti: mua jotenki vastusti se elämänsä esittely siellä.
Työnantajalta tulee sähköpostia, jos tulee muutoksia aikataulussa. Itse lähetän sinne sähköpostilla ilmoituksen sairaslomasta.
Laskuja tulee sekä paperisena, että pankkiin.
Sitten on nettitilaukset. Siinäpä se.
Näillä mennään siis.
Olen syntynyt v 1963
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on ihan myös tietsikalla, läppärillä missä vain. Käytän sitä FB-kaverien kanssa yksityisviestittelyyn.
Tarvitseeko siihen siis olla FB: n kirjautumistiedot?
Etkä ilmeisesti Googlessakaan.