***3-kuumeilijat***- Viikko 52
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!
Tirrukka: Sun esittely puuttuu kuumeilijoista ja voisin päivittää sut tonne Kotiloihinkin vai?? :)
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon ja plussatuulia pian testaaville!!!
AIHA Rv 17+6 tai 18+3
Kommentit (42)
Käykääpä laittamassa esittelyt ***3-kuumeilijat***- esittäytyy listalle, niin saadaan päivitettyä teidät mukaan!
AIHA
Tänään alotin jo vähän pakkailut uuden vuoden reissua varten. Kaamee määrä taas tavaraa ku lähtee pariks yöks vuokramökille johon täytyy viedä kuopukselle matkasänky ja rattaatki tarvitaan. Mennään tuttavaperheen kaa joten saa nähä miten oviskikkailut onnistaa mökissä jossa on 8 henkee: ehkä se sauna on ainoo rauhallinen paikka ;)
Tervetuloa uudet kuumeilijat! Kiva ku saadaan taas vipinää ketjuun!
Pandariini: Sun oireet kuulostaa lupaavilta eli peukut on täälläki pystyssä et plussa tulis! Jokos huomenna testailet?
Muille jännääjille tsemiä ja toivotaan nyt niitä plussia!
Ovislaisille intoa peiton pöllyttelyyn! Ite muuten huomaan et ku viidettä yrityskiertoa viedään ni ei jaksa enää ihan entiseen malliin olla innoissaan peittoja pöllyttelemässä! Jospa meitä kuitenki joskus onnistais! Tänään ainaki pääs kokeilee jo...
Tarald yk5 kp 10/28
Äiti1972 kiitos plussasäteistä.
Taraldille hyviä löylyjä! ;)
mp73:kin pääsee verryttelemään seuraavaa ovista ajatellen, ettei tule venähdyksiä :)
Ja tervetuloa uudet sparven ja dorisday kuumeilemaan.
on: Tänään on se päivä! Testi on odottelemassa kotona kaapissa ja illalla on tarkoitus testata. Mies haluaa olla mukana jänskäämässä, joten en voi sitä nyt aiemmin tehdä. On vaan nyt tosi vahva tunne, että olisi onnistanut. Putoan pyrstölleni, jos ei plussaa tule. Mutta testi kertoo totuuden... Pitäkää peukkuja!
pandariini yk3 kp30/21-29
Pandariinille: pidän peukkuja. pd
DorisDay: meillä taitaa olla samanikäiset lapset ja samasta maakunnastakin ollaan...:)
t. sparven, jonka mahan vihlaisut ja nippailut vaihtuvat eilen jatkuvaksi jomotukseksi - kuukuppi on valmiiksi steriloitu, joten vauvahaaveita vähän tässä jo tältä kierrokselta toppuuttelen...
kp 28 tai 29 / 30-32
Tervetuloa sparven ja dorisday. Mukava saada uusia kuumeilijoita joukkoon.
Pandariini, kovasti odottelen testaustasi. Saa nähdä milloin vain ehdin lukemaan vastausta.+++++++
Itse odottelen ovista saapuvaksi tässä viikonlopun aikana, merkit viittaavat siihen suuntaan. Täytyy vaan saada mies taas innostumaan asiasta. Tuntuu tämä kolmas olevan hänelle edelleen vähän hankala asia, rimakauhu nostaa taas päätään. Mutta eiköhän se tästä...
Taraldille rauhallista hetkeä toivottaen
Äiti1972 yk2 kp11/~28
Tervetulemas sparven ja dorisday joukkoomme. =)
Pandariini: Joko testi on tehty ja pamahtiko plussaa?
Toivotaan niin.
Täällä vaan menkkoja odotellaan ja hermot on riekaleina kun ei jaksaisi näitä muutamia päiviä odotella.
Ahdistaa nämä vikat päivät.
Toivoo raskautta, mutta kuitenkin on ihan sellainen olo edelleen että täti tulee kylään ensi vuoden kunniaksi.
Tsirppana yk2 / kp 28/31
Miehen veli lähti juuri lappiin kotiinsa kun kirjoittelin aikaisemmin niin tuli hieman kiire hyvästelemään.
Juu siis tosiaan meillähän on koko joulukuun ollut kyläilijöitä. Eka anoppi ja sitten miehen veli.
Nyt ollaankin sitten ihan perheen kesken. Ja kyllä tuntuu mukavalta taas. =)
Juu siis nyt tässä kuussa on jotenkin vaikeampi kestää ja odotella menkkojen alkamista kuin viime kuussa.
On vissiin liikaa aikaa ajatella asiaa.
Ja sitten välistä ärsyttää ja ahdistaa.
On tää rankkaa tää lapsen hankinta, hankinta mielessä. =)
No pitääpä yrittää vielä jaksaa ensi viikon alkuun maksimissaan.
Tsirppana
Vielä kerkesin koneelle kesken pakkailuiden. Huomenna tuskin kerkeen ku pitää olla jo ennen kymmentä liikenteessä. Ihanaa et kohta on kamat kasassa ja parin vuorokauden mökkeilyloma voi alkaa. Aika hazardia siitä varmaan tulee ku vuokramökis on parvi ja meil on yhteensä siel 4 lasta joista nuorin 1,5v. No pistetään miehetki välil kattomaan lasten perään ni me naiset voidaan kans ottaa rennosti.
Saa nyt nähä mitä siitä saunasessiosta uutena vuotena tulee. Tänään mies kuitenki suostu varmistelee jos vaik ei siel pystytyä. Voidaan sit jatkaa maanantaina kotona ;)
Jokos Pandariini on testannu? Tsirppanallakin on jännät päivät! Plussapommituksia täältä!
Ovislaiset: ainakin Äiti1972 (oot jääny mieleen ku samoissa päivissa mennään) ovisintoilua ;)
Kaikille ihania vikoja päiviä vuonna 2006 ja tuokoon se tuleva vuos meille isoja masuja ja vauvantuoksua!
Tarald yk5 kp 11/28
Varmaan jo arvaattekin otsikosta... PLUSSA PAMAHTI! Ja vahvana. Vaikka toisaalta olin niin varma tuntemuksista, niin kyllä se testi jotenkin asian varmistaa. Aika höhlä olo ja hymyilyttää koko ajan. Ihanaa! Nyt pääsee asiaa sulattelemaan.
Taidan täällä jonkin aikaa vielä viettää aikaa, jos saisin jonkun napattua mukaani kotiloiden puolelle. Ja pikkuhiljaa kaikkihan sinne kuitenkin on tulossa!
Hyvää uutta vuotta kaikille, sekä plussa sadetta ja pulleita massuja!
onnesta ymmyrkäinen pandariini
Onneksi olkoon!
Kyllä sinne kotiloihin näköjään ainakin yksi joka kuukausi näyttäisi pääsevän. =)
Ehkä meillä muillakin on vielä toivoa. =)
Tsirppana yk2 / kp 29/31
Ihanaa kun voi teille tästä ilouutisesta hehkuttaa. Oikein ei uskalla vielä muuten tästä puhua, kun on niin alussa vielä. Olen kahden ensimmäisenkin kohdalla suostunut kertomaan vasta kriittisimmän ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Huomenna vaan mennään ystäväperheen luo, ja kaitpa ne arvaa mikä on kyseessä, kun ei uuden vuoden maljat maistu.
Kiitos tsemppauksista, ne tuntuivat hyviltä!
pandariini, lähtee imuroimaan (arki alkaa...;))
Juu täti tuli kylään.
No onneksi tuli hieman lyhyempi kierto.
Taitaa kierrot olla samanlaisia kuin ennen lasten saantia. Silloin oli 28-32 päivää kierrot.
No päästään uuteen yritykseen ja piinailu loppui. No eipä tartte enään hermoilla. Ja taas lapset ehtii vanheta yhden kuukauden.
Vauvan kanssa varmaankin helpompaa mitä pitemmälle siirtyy.
Tyttö täyttääkin tammikuussa 2v ja poika helmikuussa 3v.
Taidan raskautua sitten jälleen kerran siten että saadaan talvi vauva.
En osaa muita vauvoja tehdäkkään. =)
Kyllähän tämä taas hieman harmittaa, mutta ei sitä nyt ruveta märehtimään sen kummemmin.
Sillon kun aloitettiin vauvan yritys mies veikkas että tärppää 1-2 kuukaudessa ja minä veikkasin 3-5kuukaudessa.
Joten miehen veikkaus ei ainakaan osunut kohdalleen.
Tsirppana yk3 / kp1/29-31
Ihanaa!
Oon ollut taustalla, kun ei riitä aika mihinkään, kun on tää joululoma! =)
Nytkin vaan pikainen heimoi!
Täällä on ovis bongattu aamutuimaan, (EHKÄ) eli pupuilut meneillään... siis jos vaan tilaisuus saadaan!!
Ainakin siinä Aconissa oli kaksi viivaa, mun mielestä samanvahvuisia... Oon kyllä aikas urvelo noiden tikkujen kans...
Mutta lisää myöhemmin!
Shani@ kp 14/27-28 yk2
Panderiini: Ihanaa kuulla plussauutisia, kolmannestako kierrosta raskaus alkoi? Jos niin, niin tuntuu ainakin minusta aika sopivalta ajalta raskautua, ei liian äkkiä, muttei kovin pitkää kuumeiluakaan. Vaikka tiedän kyllä että ehtii siinä kolmessakin kuukaudessa jo miettiä vaikka mitä (itse olen tullut edellisistä lapsista neljänsistä kierroista raskaaksi). Nyt vaan niitä tarrasukkia pienokaiselle ja äidille hyviä vointeja!!!!
Tsirppana: Pahoittelut, kun ei tällä kierrolla onnistunut. Ei muuta kuin innolla uuteen yritykseen.
Sparven ja Dorisday: Tervetuloa mukaan! Olen itsekin uusi sekä täällä että ylipäänsä keskustelupalstoilla. Kaikkea on kokeiltava ;-) ja tämä 3-kuumeilijat tuntuu tosimukavalta porukalta. Ja äkkiä tähän tuntuu jäävän koukkuun eli aina kun käy koneella tulee kurkistettua joko on uusia uutisia.
Happy: Ymmärsinkö oikein että sinulle on jotenkin hankalaa tai mahdotonta mennä ensin töihin ja jäädä sitten taas äitiyslomalle? Itselläni tilanne se, että pitäisi raskautua joko tästä ekasta tai toisesta kierrosta tai sitten menen vähäksi aikaa töihin että saan taas kunnon äitiysrahan. Syy se että kuopus täyttää kolme lokakuun lopussa. Jos siis ei heti tärppää, tulee meillä parin kuun tauko yritykseen ja sitten yritellään kevätvauvaa. Minulla työ jossa ei ongelmia palata välillä töihin.
Itselläni alkaa nyt se piinaviikko eli saas nähdä miten käy, näin ekalla yrityskerralla kun on jännitys huipussaan. Jo nyt miettii että olisko oireita kun on paleltanut ja väsyttänyt normaalia enemmään, mutta saattaa johtua näistä jouluhässäköistä ja ylensyömisestä! Ilmoittautukaahan muutkin piinailijat!
Pahoittelut jos täti tuli ja tärppionnea niille joilla on ovis käsillä! Ja malttia meille jotka piinailemme, niin ei sitten tiputa kovin korkealta! PLUSSATUULIA kaikille!
t. Luhtavilla... yk 1 kp 23/30-31
(...joka yrittää pikkuhiljaa oppia muistamaan ja käyttämään noita teidän nimimerkkejä)
Onnea Pandatriini plussasta!:)
Minä en tullut testaamalla yhtään viisaammaksi. Negaa näytti, mutta hetken päästä roskiksessa oli kuitenkin ihan selvästi erottuva vaaleanpunainen viiva, en tiedä milloin se oli siihen ilmestynyt, koska vilkaisin testiin ehkä tunnin kuluttua laittaessani lasten aamupuuron jämiä roskiin... Asennoidun siihen negana, mutta silti vähän hermostuttaa. Saisi nyt jo vastauksen!
t. tintti
Osuukos sinulla sitten L.A. elo- vai syyskuulle? Kovin säästeliäästi noita plussia onkin jaeltu, tosi mahtavaa, että nyt on taas putki auki ;) Mäkin muuten tiesin kuopuksen kohdalla, että olen raskaana, ilman mitään testejä... Voi vitsit kun saisi sen taas kokea uudestaan!!
Mp73: hyvä että täti tuli!
Tsirppana: pahoittelut tädin tulosta!
Tervetuloa kaikille uusille!
).( Täällä on edelleen vuosisadan nuha menossa, kohta kolmatta viikkoa. Voi pahka! Mä en käytä ovistestejä enkä tunne mitään nippailuja tms., mutta limojen perusteella ovis saattoi olla kp 14. Ja mahdollinen ovis on nyt hyödynnetty niin, että ei oo ainakaan yrityksen puutteesta kiinni. Että se on nyt suuremmas kärees - parhaani olen tehnyt ;) Vähän kyllä epäilyttää, että tuskinpa näin " helpolla" ois tärpännyt.
Iloista uutta vuotta kaikille!
t. Eppu yk2, kp 17/??
Aloin miettiä, että mahdoinko sittenkään odottaa sitä 10 minuuttia ennen kuin viskasin testin roskiin (lapset tulivat jotain kyselemään enkä muistanut katsoa kelloa), roskiksessahan huomasin sitten myöhemmin sen selvästi erottuvan vaaleanpunaisen viivan, josta en tiennyt, oliko se plussa vai nega... Tänään on kp 31/30-31 ja olo on todellakin sellainen, että jos en ole raskaana, niin ihmetteen... oireet siis jatkuvat, ja voimakkaina...
Pitäkäähän peukkuja!:)
Milläköhän merkillä testasit?
Itse nimittäin esikoista odottaessa testasin apteekin omalla ja 5min kuluttua näytti negaa ja joskus 30min päästä oli hyvin hyvin hailakka plussa. Hyvä että erotin koko viivaa ja samana iltana testasin glear bluella ihan selkeän plussan. Ja sillon oli jo meneillään kp38 ja mulla oli kp:t max 32.
Tsirppana
Tuntuipa hauskalta lukea iloiset plussauutiset, tunne on kovin tuttu kun
hymy ei tahdo lakata:-)
Sparven: mukava yhteensattuma samanikäiset lapset ja maankolkka!
Meillä tyttö täyttää alkuvuodesta 5v ja poika juuri täytti 2v.
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Tuntuu ihan mukavalta olla mukana muidenkin samantapaisissa haaveissa.
Itse en uskalla olla kovin toiveikas pikaisesta tärppäämisestä, vaikka kierto on säännöllinen, oviskin tapahtuu eikä mitään vikaa pitäisi olla.
Tuntuu että omissa aivoissa kierron odotukset menevät juuri sitä rataa, että odottaa ensin ovista ja sitten tuleeko täti, ja kun täti tulee niin pettyy hiukan, mutta alkaa taas odottaa seuraavaa mahdollisuutta.
Keskenmenon jälkeen tuntui ettei maailmaan muuta mahtunutkaan. Syynä ehkä se, että ollaan oltu ilman ehkäisyä koko aika toisenn lapsen jälkeen, mutta vahingossakaan ei ole tärpännyt vaikka se mahdollisuus olisi ollut.
Oikein mukavaa alkavaa vuotta teille kaikille, toivottavasti piankin plussantäyteistä!
toivottaa Doris
Lapsia kaksi: 01/02 ja 12/04, heidän välissään keskeytynyt km rv 11 10/03. Ollaan oltu ilman ehkäisyä mutta ei vain ole tärpännyt. Kyselinkin tuoss ruskeasta vuodosta ennen kuukautisia, mutta ilmeisesti eivät nyt ole vaarallinen juttu tai vaikuta hedelmällisyyteen, lääkärin mielestä kaikki ok.
Minäkin sain tädin kylään joulupäivän aamuna reippaamman kerran, kierto n. 27-30pv.
Terkkuja kaikille, olenkin jo pariin kertaan käynyt teidän viikkokuulumisia lueskelemassa, ennenkuin sain itsekin kirjoitettua!
t. Doris