Olen entinen vihervassari
Näköjään en enää, koska olen tyytyväinen nykyhallitukseen. Tukiloisijat ja Kela boyt kärsimään ja edes joku suunta tämän kauhean progressiivisen verotuksen kääntämiseen. Ei huvita enää elättää teitä laiskat. Koko elämäni ollut hyväpalkkaisessa työssä mutta mitään ei ole siitä jäänyt käteen kun kaikki mennyt veroina. Sitten on mukava katsella kun joku ikuisesti työttömänä ollut romaniperhe selittää jossain haastattelussa miten vaikeaa nyt tulee kun lapsille ei ole enää ruokaa. Ja asuvat jossain järjettömän hienossa uudessa rivarissa saarniparkettilattioineen. Itse olen aina joutunut asumaan tosi vaatimattomasti ja palkka menee nyt verojen ohella korkoihin. Mutta joillekin kustannetaan joku linna asumistuella. Jopa oman asunnon yhtiölainaa voi ilmeisesti lyhentää asumistuella.
Kommentit (8)
Et ole ollut koskaan vihervassari, koko tekstisi paljastaa sen. Lisäksi minä sanon itseäni punavihreäksi, vihervassari-termiä käyttää perskokkarit.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut koskaan vihervassari, koko tekstisi paljastaa sen. Lisäksi minä sanon itseäni punavihreäksi, vihervassari-termiä käyttää perskokkarit.
Kas kun et "kommunistiksi pienellä twistillä".
Tämä on joku kokkareen tai oikeistopersun selvä trollaus. Joo että "kaikki menee veroihin". Juu.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä havainto.
Vihervasemmisto on oikeistolaisten viljelemä sana.
Olet ihan päivänselvä persekokkare.
Samaa mieltä!