Oletko kokenut ihmeitä elämässäsi?
Itsekin olen kokenut monia, mutta annan puheenvuoron teille.
Kommentit (30)
Kahdeksan kertaa, joissa kuolema läsnä, saanut jatkaa elämää. Jumala on elämän ja kuoleman Herra.
Ulosottoja ja töistä potkuja. Naurattaa, että nyt olen taas koonnut palapelin ja on työtä, rahaa, 3 luottokorttia, hieno auto ja luottotiedot A luokassa.
Muutama vuos sitten menin la iltana kapakkaan ja illan päätteeksi sain römpötintä oikein huolella. Kyllä se jos mikä on ihme tämmöselle tavalliselle miehelle nykypäivänä
Vierailija kirjoitti:
Herran käsi Suomen yllä.
Tuoreen hallituksen toimia kun seuraa, niin ei siltä vaikuta. Herrako siunaa kädellään köyhien kurituksen ja rikkaiden verohelpotukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran käsi Suomen yllä.
Tuoreen hallituksen toimia kun seuraa, niin ei siltä vaikuta. Herrako siunaa kädellään köyhien kurituksen ja rikkaiden verohelpotukset?
Eikös Herralla ole tapana vähän herätellä lapsiaan kääntymään Hänen puoleensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran käsi Suomen yllä.
Eikös Herralla ole tapana vähän herätellä lapsiaan kääntymään Hänen puoleensa?
Ai että oikein Isän kädestä, piiskalla herätellään köyhempiä Jumalan puoleen? Rikkaammat saavat lillua ahneuden synnissä ilman että Isä Jumala siitä heitä mitenkään rankaisee? Se, että oikeistohallituksessa istuu vieläpä yksi, joka on edustavinaan kristillisyyttä, saa kyllä useatkin enemmänkin kavahtamaan kaikkea mikä liittyy kristillisyyteen.
Tottakai olisi lohdullista ajatella, että tällä kaikella olisi jokin tarkoitus. Että Suomen kansaa taas koetellaan ja kun pinnistelemme vaikeuksien läpi, koittaa kerran paremmat ajat. Mutta miksi se on yksinomaan köyhä kansanosa, joka joutuu kantamaan raskaimman taakan, jota koetellaan? Ovatko köyhät mielestäsi sen ansainneet?
Olen, jatkuvasti. Niitä on ollut niin paljon, että jossain vaiheessa oli pakko luopua sekulaarista maailmankuvasta. Ihmeitä tapahtuu koko ajan, mutta usein tarvitaan uskoa niihin.
Ihmeitä ei tapahdu ilman uskoa. Ensin usko, sitten näkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeitä ei tapahdu ilman uskoa. Ensin usko, sitten näkeminen.
Mielestäni se, että saa uskon lahjan, on nimeomaan suuri ihme.
Kyllä. Vaikeuksista huolimatta olen edelleen täällä. Synkimmillä hetkillä joku pelasti minut aina.