Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan enää tyytyväinen elämäänsä? Millaista se on?

Vierailija
21.09.2023 |

Tuntuu että kaikilla on kurjaa tavalla tai toisella. Sinä joka olet pääosin tyytyväinen, kerro millaista elämää elät? Asumisympäristö, työt, tulot, perhe jne?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti. 4 lasta, aviomies, koira, omakotitalo, oma puutarha. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Me olemme onnellinen perhe.

Vierailija
2/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan moni asia olla paremmin. Mutta: olen täysin velaton ja rahaa on hiukan sukan varressa, vaikka tulot ovat melko pienet. Aloitin juuri opiskelun ja toivottavasti ehdin käyttää tukikuukaudet ennenkuin lopetetaan koko aikuistuki. Lapset päässeet eteenpäin kouluissaan. Asumme ihan ok kämpässä. Harrastukset ovat aika omatoimisia ja epäsäännöllisiä, mutta eipä haittaa. Emme matkusta ulkomailla, mutta lapsetkin rakastaa kesälomilla harrastamaamme telttailua. Meillä on kaikkea, ruokaa, vaatteita yms, ei superkallista, mutta tarpeisiin sopivia. En koe, että kukaan olisi jäänyt vaille mitään.

Mukavaa olis, jos olis laajempi sosiaalinen verkosto, asuinkuntaakin voisin vaihtaa, mutta kun täällä on moni asia ihan hyvin,en tiedä minne muka menisin. Oma piha olis kiva, mutta epärealistinen toive. Oikeastaan eniten kaipaan vain sosiaalisuutta, laajempaa perhettä/ystäväpiiriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta (5-4) pitkäaikaista vakavaa tautidiaknoosia tällähetkellä. hyvää kuuluu elämään.

Vierailija
4/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet lapsista asuu omillaan, todella hyvä parisuhde, paljon vapaa-aikaa, useita mielenkiintoisia omia harrastuksia, en seuraa uutisia ollenkaan, ei kiinnosta politiikka, käyn kulttuuririennoissa, henkisyys tärkeää, materia ei kiinnosta.

Vierailija
5/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksien keskelläkin voi olla onnellinen.

Vierailija
6/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa ollaan. Olen onnellinen.

Vierailija
7/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän kurjaa elämää vaikka tulen toimeen hyvin. Mikään raha ei tee minusta onnellista koska en saa rakkautta naisilta.

Vierailija
8/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Elämässäni on paljon kaikkea hyvää, josta olen todella onnellinen, mieheni on ollut 25 vuotta vierelläni, lapsemme ovat upeita nuoria, vanhempani ovat hyvässä kunnossa, samoin appivanhemmat, on ihana velaton koti ja kaunis puutarha, tykkään työstäni paljon ja rahaa on sen verran, että pärjäämme. Olemme terveitä ja hyvässä kunnossa, on ystäviä ja suurin osa asioista on oikein hyvin.

Vierailija
9/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnellisuus kulkee samaan aikaan kuin on paljonkin huolia ja murheita. Eivät kumoa eivätkä estä kokemasta toisiaan. Vaatinut vähän opettelua kyetä eriyttämään asioita ja omaa suhtautumista niihin (ei se aina onnistu) niin että murheet saa joskus suljettua pois kun on syytä ja hetki olla onnellinen.

Vierailija
10/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä metsätorpalla on oikein mukavaa. Ruokaa metsässä, ahveniakin lammessa ja hyvä sienivuosi. Pottupelto tuotti niin hyvin, että n.1½ kg saa syödä/ päivä+ sipulit, porkkanat, lantut ja kaalit. Pari paneelia tuottaa virtaa tähän somevehkeeseen ja Nokia 3310-puhelimeen. Eikä yhtään ihmistä tai perussuomalaista vaivoinani. Eläkettäkin kadehdittavaksi asti. Kädet tosin vähän kipeät mutta eipä tuota tumputuspakkoa  enää ole ja oikean käden keskisormella onnistuu kirjoitus. Nuo rouheammat hommat hoituu hitaasti mutta varmasti. Kauppareisukin +60 km, ei sitä viitsi polkea ellei kahvi ja suola lopu. 

Vierailija
11/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Rakastava aviopuoliso rinnallani jo reilusti yli 40 vuotta. Kolme lasta olemme kasvattaneet hienoiksi ja hyvin toimeen tuleviksi aikuisiksi, joilla on jo oma perhe. Taloudellinen tilanne on hyvä.

Ja juuri nyt ihailen kimmeltävää Välimerta talomme terassilta, aurinko paistaa ja on lämmintä, joskin vähän tuulista.

Vierailija
12/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onni tulee vain ulkoisista asioista, et voi koskaan olla täysin onnellinen. Aina pitää saada lisää.

Vierailija
13/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan kaikki olla toisin.Mutta elän päivän kerralla,kun mutakaan ei ole.Yksin käyn kävelyllä,rakastan luontoa.Pyri pitää päivä rytmin.Kuin ruoka ja uni rytmin.Mies ystävä kuoli,joten se sitä.Olen elän ,En kurkota pilviin,niin en tipu korkealta ales.Voin olla tytyväinen pidän elämän langoista kinni.Ulkoilu tuo hyvän mielen.Halitsen rahan käytön,en kadehdi muita.Tää nyt on tätä.Yksinkertaista elämää yksin vanhempana naisena.

Vierailija
14/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live fast die young kirjoitti:

Elän kurjaa elämää vaikka tulen toimeen hyvin. Mikään raha ei tee minusta onnellista koska en saa rakkautta naisilta.

Opettele tulemaan toimeen itsesi kanssa, niin sinun ei tarvitse olla päivääkään onneton.

Vierailija
15/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä. Takana on pitkä työura.

Elämäni on sikäli hyvää ja onnellista, että iästäni huolimatta olen pysynyt terveenä, on siis mahdollista nauttia elämästä vapaalla.

Sillä loppusuoralla.

Vierailija
16/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias nainen, naimisissa 9 vuotta herttaisen, samanhenkisen miehen kanssa. On tarpeeksi läheisiä ystäviä ja kivoja kavereita. Lapsia ei ole eikä tule, koira toivottavasti ennen pitkää. Oma lapsuus/nuoruus ei ollut ongelmaton, muttei traumatisoivakaan. Hyvät välit lähiomaisiin.

Terveys on hyvässä jamassa toistaiseksi itsellä ja lähipiirillä. Kroppa pystyy siihen mitä haluan tehdäkin. Rupsahtamista ei ole vielä tapahtunut. Elämäntavat tasapainossa.

Suojatyöpaikka valtiolla ei vastaa koulutusta, mutta on aivan ok ja palkka vastaa vaativuustasoa. Ei ole rikkauksia, mutta toimeentulo. Työt eivät seuraa kotiin, ja on aikaa sekä harrastaa että levätä. Teen vapaaehtoistöitäkin. Rahat riittävät, ehkä pian päästään puolison kanssa omistusasujiksi.

En stressaa pikkuasioista ja olen sopeutuvainen. Keskityn enemmän siihen mikä on hyvin kuin mikä on huonosti (itsellä ja maailmassa). En ole poliittinen, mutta äänestän. Pienet ilot ja elämän perusasiat ovat parasta!

Koen, että tästä on suunta lähinnä ylös päin. Vastoinkäymisiä tulee ja menee. Uskon, että selviän niistä.

Vierailija
17/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista ja kiireetöntä. Aikaa harrastaa ja levätä. Aikuisella lapsella kaikki ok, samoin vanhuksilla.

Vierailija
18/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live fast die young kirjoitti:

Opettele tulemaan toimeen itsesi kanssa, niin sinun ei tarvitse olla päivääkään onneton.

Kun on ollut ikänsä hylkiö niin ei takuulla tule toimeen kenenkään kanssa, vähiten itsensä kanssa. Töissä tulee riittävästi, kun se on roolileikkiä tavallaan.

Tv: toinen samassa jamassa oleva mies

Vierailija
19/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ja välillä jopa huikean onnellinen. Asunto reilu 40v vanha osin remontoitu omakotitalo ja pieni oma piha, perhe, mies ja 3 lasta, 2 kissaa, muita pikkulemmikkejä (harrastus), kesämökki ja oma pieni saari (toteutunut unelma). Tulot hyvät, töitä ei pakko tehdä joka päivä. Lähes aina saan nukkua oman rytmin mukaan riittävästi. Henkiset asiat tärkeitä.

Helpolla en ole tosiaan päässyt, vaikeita ja hirveitäkin asioita menneisyydessä, nytkään ei esim. oma terveys täysin kunnossa ja lapsissa "erityisyyttä", mutta heillä kaikki niin hyvin kuin voi olla. Ehkä siksikin kaikki hyvä tutuu niin hyvältä kun vuosikymmeniä on kaikki ollut ihan muuta.

Vierailija
20/40 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan kaikki olla toisin.Mutta elän päivän kerralla,kun mutakaan ei ole.Yksin käyn kävelyllä,rakastan luontoa.Pyri pitää päivä rytmin.Kuin ruoka ja uni rytmin.Mies ystävä kuoli,joten se sitä.Olen elän ,En kurkota pilviin,niin en tipu korkealta ales.Voin olla tytyväinen pidän elämän langoista kinni.Ulkoilu tuo hyvän mielen.Halitsen rahan käytön,en kadehdi muita.Tää nyt on tätä.Yksinkertaista elämää yksin vanhempana naisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi