Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pernilla Wahlgren - ÄRSYTTÄVÄ

Vierailija
21.09.2023 |

Olen katsonut muutaman kerran - itseään täynnä oleva kaikki on mulle mahdollista rikas ruotsalainen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pernilla muistuttaa yhtä mun ystävää. Se on samanlainen höseltäjä, aina myöhässä joka paikasta, tavarat hukassa ja suu käy kuin papupata. Kieltämättä käy kyllä joskus hermoille sen touhut.

Ihan mielenkiinnosta, onko hän aidosti hyvä ystävä ja miten?

On. Ollaan tunnettu ihan nuoresta asti, nyt ollaan jo mummoja. Ollut mun elämässä koko mun aikuisiän ja ollaan yhdessä koettu paljon kaikkea mitä elämä tuo tullessaan. Se ei nuorena ollut vielä yhtä paha hösö kuin nyt, ikä tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
22/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pernilla muistuttaa yhtä mun ystävää. Se on samanlainen höseltäjä, aina myöhässä joka paikasta, tavarat hukassa ja suu käy kuin papupata. Kieltämättä käy kyllä joskus hermoille sen touhut.

Ihan mielenkiinnosta, onko hän aidosti hyvä ystävä ja miten?

On. Ollaan tunnettu ihan nuoresta asti, nyt ollaan jo mummoja. Ollut mun elämässä koko mun aikuisiän ja ollaan yhdessä koettu paljon kaikkea mitä elämä tuo tullessaan. Se ei nuorena ollut vielä yhtä paha hösö kuin nyt, ikä tehnyt tehtävänsä.

Ok, kiitos vastauksesta. Kaikkihan on hyvin niin kauan kun kumpikin on suhteeseen tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen hyökkäyksen kohde tänään. 

Ei luulis herättävän mitään tunteita kun ei kenenkään elämään täällä varmaan mitenkään vaikuta?

Linus Wallgrenista tykkään, siskonsa ei tosiaan herätä tuntemuksia raivoon asti. 

Vierailija
24/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luulis herättävän mitään tunteita kun ei kenenkään elämään täällä varmaan mitenkään vaikuta?

Linus Wallgrenista tykkään, siskonsa ei tosiaan herätä tuntemuksia raivoon asti. 

Herättäähän Linus sinussa tunteita kuten sanoit, vaikkei varmaan mitenkään vaikuta elämääsi joten miksei siskonsa saisi herättää tunteita?

Vierailija
25/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutteko nyt Pernillasta vai Biancasta? Otsikon mukaan äidistä joka on Pernilla. Bianca on se pilalle hemmoteltu tytär, äitinsä hauska.

Pernillan äiti taas on näyttelijä Christina Schollin, tunnettu ja rikas ukkonsa rahoilla. Tosin  Biancalla menee taloudellisesti lujaa, mutta tuskin vielä mummonsa varoissa

Vierailija
26/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättäähän Linus sinussa tunteita kuten sanoit, vaikkei varmaan mitenkään vaikuta elämääsi joten miksei siskonsa saisi herättää tunteita?

Hohhoijaa, siis tykkään siinä mielessä että tehnyt kivoja rooleja - ja sitä paitsi kai eri asia sanoa jotain positiivista kuin haukkua suu vaahdossa?

Vierailija
27/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutteko nyt Pernillasta vai Biancasta? Otsikon mukaan äidistä joka on Pernilla. Bianca on se pilalle hemmoteltu tytär, äitinsä hauska.

Pernillan äiti taas on näyttelijä Christina Schollin, tunnettu ja rikas ukkonsa rahoilla. Tosin  Biancalla menee taloudellisesti lujaa, mutta tuskin vielä mummonsa varoissa

Pernilla ja sen lapset on Ruotsissa hirveän suosittuja, siellä tykätään niitten hömppätouhuista. Ehkä me suomalaiset ollaan siihen vähän liian jäykkiä, ei oikein nappaa täällä.

Vierailija
28/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, siis tykkään siinä mielessä että tehnyt kivoja rooleja - ja sitä paitsi kai eri asia sanoa jotain positiivista kuin haukkua suu vaahdossa?

Tunne se on sekin. Miksi vain positiiviset kommentit ja tunteet on sallittuja? Kerrotko vielä millä tavoin tai sanoin olen haukkunut? Niin, et pysty koska en ole haukkunut.

Vierailija
29/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄRSYTTÄVÄ ! Ja kenenkähän kanssa kaveri kun perhe joka kanavalla tyttärensä Bianccan ja äittinsä sekä poikansa kanssa. Inhottava perhe . Ei ihan täysillä käy.Se ärsyttävä ikuinen nauru paljastaa että vintti on pimeä.

Opettele oikeinkirjoitus.

Bianca

äitinsä

Onko sulla todella varaa haukkua muita ihmisiä?

Vierailija
30/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpää. Iljettävän näköinen. Luulee itsestään liikoja.

Katso peiliin.

Vierailija
31/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne se on sekin. Miksi vain positiiviset kommentit ja tunteet on sallittuja? Kerrotko vielä millä tavoin tai sanoin olen haukkunut? Niin, et pysty koska en ole haukkunut.

Ihmetyttää vaan tää vihaisuus. 

Ja joku/jotkut tässä ketjussa on luonnehtineet Pernillaa: ruma, ärsyttävä, tyhmä, yksinkertainen, iljettävän näköinen...

Vierailija
32/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pernilla ja sen lapset on Ruotsissa hirveän suosittuja, siellä tykätään niitten hömppätouhuista. Ehkä me suomalaiset ollaan siihen vähän liian jäykkiä, ei oikein nappaa täällä.

Ei liity jäykkyyteen vaan yksikertaisesti ovat vaan PALJON tunnetumpia Ruotsissa. Suunnilleen ykkösperhe kun taas Suomessa harvempi tietää. Siksi heillä paljon enemmän faneja siellä. Mutta ei sielläkään kaikki heistä tykkää. Ihan sama juttu Suomessa tunnettujen kanssa.

Vierailija
33/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä katso jos kerta ärsyttää.

Liian helppo ratkaisu mammapalstalaisille.

Jep, pakko heidän on katsoa että pystyvät häntä haukkumaan. Omaa elämää ei palstalaisilla ole. (Mun piti googlata kuka .P.W. edes on)

Vierailija
34/49 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne se on sekin. Miksi vain positiiviset kommentit ja tunteet on sallittuja? Kerrotko vielä millä tavoin tai sanoin olen haukku

Mä en ole yhtäkään noista mainitsemistasi viesteistä kirjoittanut. Minä en hauku ihmisiä. Minä kerron mielipiteeni ohjelmasta ja mitä mieltä olen sen tapahtumista. Ei ole minun vikani jos ihmisten käyttäytyminen ja sen rehellinen kuvailu ei miellytä sinua. Kaikki mitä olen jaksoista sanonut, on ollut nähtävillä tv.ssä. Ja kaiken olen sanonut haukkumatta.

Vierailija
35/49 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tykkäsin katsoa, mutta jakso jaksolta alkoi ärsyttämään itsekeskeisyytensä. Lisäksi aina vaan hekottaa kun muut yrittävät tuoda esiin ongelmia tms. On useasti itsekin sanonut ettei vaan jaksa kiinnostaa, esim. miehensä hiihtoharrastus. Ei jaksa edes kuunnella. Nyt ihan muutama päivä sitten oli jakso josta missasin osan mutta kävi tyttärensä kanssa jossain hoidossa missä ilmeisesti tyttärellä tapahtui ns. läpimurto mutta tää äippä ei taaskaan voinut ottaa hommaa tosissaan. Pernillan oma äippä vaikuttaa narskulta niin ehkä siinä syy että hänelle on valikoitunut selviytymiskeinoksi tunteiden välttely. Plus lisäksi Pernillalla on ADHD. Joka on selvästi pahempi kuin testinsä kertoi, huijasi taatusti kuten tyttärensä epäili. Biancan ADHD ei taatusti ole pahempi, vaan Biancalla on lisäksi OCD. Kuten hän itsekin tietää. Ihan selkeää kun seuraa heidän kotiensa tilaa, töiden hoitamista, sovittuja asioita jne.

Samaa mieltä. Tuossa perheessä Pernilla-mamma on lellinyt tähtipoikaansa Benjaminia, ja sitä nuorinta poikaa Theoa kenet sai jonkun toisen miehen kanssa. Vanhin Oliver on aina ollut sarjassa jotenkin hermostunut ja kireänä, eikä pidä kuvattavana olemisesta mutta Ingrosso-perheenjäsenenä "joutuu" siihen tilanteeseen. Pernilla on ollut kova tytärtään Biancaa kohtaan, poikalapsensa ovat olleet hänelle kaikki kaikessa. Kun Bianca tuo esiin ahdistuneisuuttaan tai pitkään jatkunutta syömishäiriötään, niin Pernilla alkaa kikattaa eikä ota tosissaan, ja vaihtaa aihetta. Vähättelee tytärtään, kelle antoi vähiten rakkautta.

Ruotsin serkulta olen kuullut että siellä ollut paljon juttua tuosta miten ikävästi Pernilla on kohdellut tytärtään ja ruotsalaisten säälit on Biancan puolella.

Vierailija
36/49 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity jäykkyyteen vaan yksikertaisesti ovat vaan PALJON tunnetumpia Ruotsissa. Suunnilleen ykkösperhe kun taas Suomessa harvempi tietää. Siksi heillä paljon enemmän faneja siellä. Mutta ei sielläkään kaikki heistä tykkää. Ihan sa

Ruotsalaiset on aika lailla kyllästyneet Wahlgren-Ingrosso poppooseen. Kun ne tunkee itsensä joka tilanteeseen ja tilaisuuteen. Jopa ruotsalaisten Flashback-foorumilla on satojen sivujen keskustelut aiheesta. Minusta tuo oli ihan kiva sarja jossain vaiheessa, mutta huomaan miten mennyt ylimieliseen brändien esittelemisiin, kamojen haalimiseen, pinnalliseen turhaan.

Vierailija
37/49 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin hänestä ennen, mutta nyt pyörivissä jaksoissa häiritsee kovasti, kuinka huonosti kohtelee tulevaa miestään. 

Mies paapoo Pernillaa kuin hihittävää aikuisen kokoista lasta.

Jotenkin vaikuttaa siltä että Pernillalla on varhainen aikuisuus jäänyt elämättä kun aloitti musiikkiuran teininä ja sai ekan lapsen tosi nuorena.

Tuosta sen miehestä Christianista, sehän kävi ennen Pernillaa ja ehkä niiden alkuaikoinakin monien seksikkäiden ja paljon nuorempien ruotsalaisten mallien ja naisjulkkisten instagrameissa kehumassa niitä, aivan kuin olisi yrittänyt iskeä. Pernilla ei välttämättä ole siis ollut sille ykkösvaihtoehto, mutta vaikuttaa julkisuudenhakuiselta ja hakee huomiota itseensä, jotenkin tekopirteällä tavalla. Seksikästä blondia, taiteilijaa ja entistä mallia Carolina Gynningiä oli tuo Christian ainakin avoimesti kuolannut vuosia sitten Carolinan instagramissa. Se sama Carolina joka vietti Pernillan ja miespuolisen kaverinsa kanssa kylpyläpäivää jossain jaksossa, olisiko ollut viime kaudella. Sillä on sellainen tosi paksu eteläruotsin murre kun höpöttää kova äänisesti menemään, kuulostaa melkein tanskalta :D

Vierailija
38/49 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa näytetty Emilio Ingrosso, joka ollut pitkään ravintoloitsija ja on siis Oliverin, Biancan ja Benjaminin isä.

Emilio ja veljensä Vito tanssivat 80-luvulla Pernillan taustalla.

Viton poika on Sebastian Ingrosso, joka vaikuttaa Swedish House Mafia bändissä tai dj-projektissa.

Emilion ja Viton pikkuveli Nicola oli aiemmin Ingrosso, mutta riitaantui muun perheen kanssa silloisen vaimonsa Charlotten takia kenestä kukaan ei pitänyt, ja kaivoi sukutiedoistaan itselleen vanhan nimen Perrelli, siihen aikaan kun meni naimisiin myös euroviisuvoittajana tunnetun Charlotte Nilssonin kanssa. Charlotte otti sukunimen Perrelli ja käyttää sitä yhä vaikka sillä uusi mies kenen kanssa uudet lapset. Charlotte esti Nicolan tapaamiset heidän yhteisten lasten kanssa noin 7 vuodeksi aikoinaan.

Charlotte ja Pernilla eivät hekään ole nykyään väleissä, eivätkä tee yhteiskonsertteja tai muutakaan. Charlotte oli mukana Wahlgrenin sarjan alkuaikoina, jokin jakso missä viettivät tyttöjen iltaa Pernillan luona isommassa porukassa.

Pienet on kuitenkin piirit, jopa Ruotsin kokoisessa, meitä tuplat isommassa maassa :D

Vierailija
39/49 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa nähdyt Pernillan vanhin poika Oliver ja avovaimonsa Zoe saivat toisen pojan maaliskuussa 2025, mutta ovat nyt eronneet. Varmaan vaikea sovittaa yhteen perheellisen miehen ja ravintoloitsijan uraa kun on nimeään kantava uudehko ravintola missä pitää kokata iltaisin ja viikonloppuisin, kun vilkasta. Tekee myös keittokirjoja.

Zoe teki jotain sometyötä. Kuten kaikki nykyään.

Vierailija
40/49 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linus WALLgren? Mene nyt pois täältä nolaamasta itseäsi lisää :DDDD