Montako osaa tota "Curious case of Natalia Grace" on oikein tehty?
Ja miksei ohjelmatiedoissa lue monesko jakso menossa. Ärsyttää.
Joka viikko näkyy tulevan.
Kommentit (15)
8. On kyllä curious case. Niin moni juttu on omituinen. Sekin, että oikeus päätti, että Natalia on 22 v ja sitä ei muutettu vaikka Dna todisti sen äidin oikeaksi ja todisteet oli. Ja se aviomies on NIIN outo. Mä oon joka jaksossa ollu aina vaan enemmän ymmälläni.
Vierailija kirjoitti:
8, tänään 6/8.
Ok, kiitos.
Tiedätkö tuleeko tämä aina keskiviikkosin 1 jakso, jonain viikkona tuli minusta 2 jaksoakin?
Käsittääkseni 6, Telsun ohjelma tiedoissa on virhe ja viimeinen jakso on tullut jo. Perjantaina uusinta.
Vierailija kirjoitti:
8. On kyllä curious case. Niin moni juttu on omituinen. Sekin, että oikeus päätti, että Natalia on 22 v ja sitä ei muutettu vaikka Dna todisti sen äidin oikeaksi ja todisteet oli. Ja se aviomies on NIIN outo. Mä oon joka jaksossa ollu aina vaan enemmän ymmälläni.
Kyllä se sen ex-muija paljon oudompi on, taitaa olla sadisti, psykopaatti tms.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni 6, Telsun ohjelma tiedoissa on virhe ja viimeinen jakso on tullut jo. Perjantaina uusinta.
Sehän jää sit kesken. Täs jaksossa "Michael Barnett joutuu kohtaamaan tekojensa seuraukset ja Kristine on seuraava". Nyt oli vasta sen miehen osuus.
Kauheen sekavaa jos esitetään miten sattuu.
Joo kesken jää, jaksot kutoseen. Oon kans ihmetellyt kuinka vaikeeta on kanavan numeroida jaksot. Ite katoin discovery plussalta putkeen.
Googlasin. Joo, vain kuusi jaksoa, jättivät ilmeisesti tahallaan kesken, jatkokautta kai pukkaa.
Tää on kyllä sairas juttu. Isälle oscar tuosta näyttelijäsuorituksesta. Mutta koko perhe taitaa olla kyllä sairas
Juu 6 jaksoa viimeisen jakson lopussa luki että Christine Barnetin juttu ei koskaan edennyt oikeiuteen todisteiden puutteessa. Mua jäi moni asia vaivaan mutta ennen kaikkea miksei Michael Barnetin oikeudenkäynnissä saanut käyttää Natalian ikää vaan juttua käytiin vammaisen henkilön hylkäämisenä vs alaikäisen vammaisen henkilön hylkäämisenä.
Sairaasti tehty ohjelma. Toistoa, hyppimistä. Ohjelma on ihan formaattina sairas ilman että olisi tuollainen aihekaan.
2 kausi loppuu siihen kun Natalia adoptoidaan,miksi vielä tuon ikäisenä.Sen jälkeen kuuluu taas kummia.Nykyiset vanhemmat ovat kauhuissaan Natalian käytöksestä,Jatkoa seuraa.Ei noissa Barnetin perheen jäsenissä kaikki ollut ok mutta mielestäni myös Nataliassa itsessään kyllä myös jotain kummallista.En tietenkään tarkoita kehitysvammaa vaan jotain luonteessa, käytöksessä,Jatkoa odotellen
8, tänään 6/8.