Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteenmuutto omistusasuntoon. Olettekko saaneet enemmän säästöön yhteenmuuton jälkeen?

Ei vielä naimisiin
20.09.2023 |

Te, jotka olette muuttaneet aikuisena yhteen jomman kumman omistuasuntoon - oletteko saaneet säästöön enempi rahaa kuin ennen ja miten olette sopineet maksuista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin vastikkeen ja puolet juoksevista kuluista. Tosi hyvin jäi rahaa säästöön verrattuna vuokralla asumiseen.

Vierailija
2/4 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin joskus poikakaverini taloon, kulujen jako meni kutakuinkin silleen että hän maksoi itse lainansa, ja puolet juoksevista kuluista, minä maksoin sen toisen puolen sitten niistä. Suhde päättyi vuosien päästä muista syistä, eikä kumpikaan syytellyt toista taloudellisista väärinkäytöksistä tai mitään, koska toi meidän systeemihän oli ihan reilu ja toimiva, hänen ei siis tarvinnut luopua talonsa yksinomistuksesta, eikä minun taas tarvinnut enää maksaa vuokra-asuntoani, ja muut kulut tosiaan meni suunnilleen puoliksi, säästöä sekin kummallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sitä rahaa jää enemmän kuin monet kulut puolittuvat. Hoitovastike, sähkö- ja vesilaskut puoliksi. Ruokalaskuja ei puoliteta vaan se maksaa joka kaupassa käy tai jos ollaan yhdessä kaupassa, niin usein se maksaa joka ei viimeksi maksanut.

Vierailija
4/4 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuessa menee aina vähemmän rahaa kuin yksin