Hyvä hajusteeton ihon- tai hiustenhoitotuote?
Olen vähitellen siirtymässä hajusteettomiin ihon- ja hiustenhoitotuotteisiin. Kun käyttämäni tuote loppuu, ostan tilalle vastaavan hajusteettomana. Onko teillä vinkkejä hyvistä tuotteista?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivia Klein!
Olivia Klein on suomalainen puhtaan kosmetiikan ihonhoitosarja, jossa korostuu puhtaus, luontoperäisyys ja ihmisläheisyys. Luontoperäiset tuotteet ovat mahdollisimman allergiaystävällisiä ja ne sisältävät ensisijaisesti luomuviljeltyjä ainesosia, ilman lisättyjä hajusteita tai väriaineita.
just. Kuulostaa samanlaiselta hypetykseltä kuin saarentaika. Mitäköhän löytyy jos alkaisi tarkastelemaan tarkemmin. En luota ollenkaan näihin hyperluonnollisiin keijujenkeräämänaamukasteenpohjaisiin tuotteisiin...
Eipä mitään ihmeellistä, tuotteitakaan ei ole montaa niin on käyty äkkiä läpi. Ainakin ovat sopineet mun atooppiselle iholle hyvin eivätkä kauppaa tuotteita millään "tämä parantaa kaikki ongelmasi" -mainonnalla..
Acon shampoo kuivalle päänahalle on hajusteeton. Hyvä ja riittoisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lv sulfaatiton biohajoava shampoo ja urtekramin hajusteettomat ihonhoitotuotteet. Lv hajusteeton silmänympärysvoide on myös todella hyvä ja halpa.
Ei ole tuollaista shampoota olemassa.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/lv-250ml-biohajoava-sulfaatiton-shampoo/6…
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV-shampoo on itselläni ollut kaikista kamalin kokemus. Ikinä ei ole kutittanut päätä ja tullut näppyjä päänahkaan kuin tuolla shampoolla. Samaa sanoivat atoopikkotuttavani. Ilmeisesti allergiatunnus on tullut pelkästä hajusteettomuudesta.
Sisältää kaikkein pesevintä sulfaattia (SLS), joka ärsyttää ja kuivattaa päänahkaa. #hellävarainen
Sulfaatti kuivattaa ja alkaa siten kutittamaan, mutta on olemassa LV:llä myös ilman SLS:ää olevaa shampoota. Sellainen ihan perushyvä perheshampoo.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kokeilin LV:n shampoota ja se teki mun hiuksista ihan kamalat sähköiset hamput. Oli tämä https://www.lv.fi/product/lv-shampoo/ meni suihkusaippuakäyttöön muutaman hiustenpesukerran jälkeen.
Mulla sama. Saman teki myös LV:n 3in1 sportti pesuaine.
mutta dermosilin tuoksuton hoitoaine on hyvä. Se on siis tosi perustuote, ei mikään wau! mutta ok. Samoin olen tykännyt four reasonin tuoksuttomista tuotteista, jotenkin kun tuntuu että hyviä ja tuoksuttomia hiustuotteita on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lv sulfaatiton biohajoava shampoo ja urtekramin hajusteettomat ihonhoitotuotteet. Lv hajusteeton silmänympärysvoide on myös todella hyvä ja halpa.
Ei ole tuollaista shampoota olemassa.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/lv-250ml-biohajoava-sulfaatiton-shampoo/6…
- eri
Niin? Ei tuota ole myynnissä missään eikä löydy enää LV:n sivuiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kokeilin LV:n shampoota ja se teki mun hiuksista ihan kamalat sähköiset hamput. Oli tämä https://www.lv.fi/product/lv-shampoo/ meni suihkusaippuakäyttöön muutaman hiustenpesukerran jälkeen.
Mulla sama. Saman teki myös LV:n 3in1 sportti pesuaine.
mutta dermosilin tuoksuton hoitoaine on hyvä. Se on siis tosi perustuote, ei mikään wau! mutta ok. Samoin olen tykännyt four reasonin tuoksuttomista tuotteista, jotenkin kun tuntuu että hyviä ja tuoksuttomia hiustuotteita on vaikea löytää.
Mulla on salikassissa tämä hoitoaine ja Dermosilin palashampoo. Muistelen, ettei siinä ole sulfaatteja, mutta tarkistakaa vielä, jos kiinnostaa kokeilla. Siihen sai nyt jonkun kotelonkin mukana niin ostin lisää.
Tykkään Erisanista. Kosteusvoide ja pyykinpesuaine hyvät.
Four reasons hajusteeton shampoo ja hoitoaine. Käytän myös Erittäin hienon suomalaisen sitä sinistä shampoota, kun se ei juuri tuoksu miltään. Vartalon pesuun Lactoline hajusteeton.
Vierailija kirjoitti:
Samoin molemmat kasvoseerumit. Eivät ärsytä edes silmänympärysihoakaan. Jos löytää hajusteetonta LV Men stick-dödöä, kannattaa ostaa omansa pois. Todella tehokas hajustamaton stick.
Vierailija kirjoitti:
LV-shampoo on itselläni ollut kaikista kamalin kokemus. Ikinä ei ole kutittanut päätä ja tullut näppyjä päänahkaan kuin tuolla shampoolla. Samaa sanoivat atoopikkotuttavani. Ilmeisesti allergiatunnus on tullut pelkästä hajusteettomuudesta.
Minusta LV:n hilseshampoo on yksi parhaista hilseshampoista. Jos hiusten latvat vaikuttavat kuivuvan, kannattaa ennen pesua laittaa niihin hieman rypsi- tai kookosöljyä ja antaa vaikuttaa 15 minuuttia ja pestä sen jälkeen tavallisesti.
Mjuukin hajusteettomat hiustuotteet, muun muassa tuuhentavat tuotteet. Löytyvät ihan marketeista.
Mulla on jo vuosia ollut hakusteettomat tuotteet käytössä, koska saan hajusteista migreenin. Parhaat omat suosikit: Hiustuotteet Four Reasons. Kasvoille LV, seerumi ja silmänympärysvoide on huippuhyviä. Vartalolle Lactoline, sillä voi pestä myös römpsän.
Niin ja Gernierin misellivedet ihonpuhdistukseen 👌
lactoline pesuneste, käy itselläni päästä varpaisiin, pesen sillä myös tukan toki ei toimi jos kovin kuiva tukka. Talvella kun iho kuivempi niin Erisanin täyteläinen suihkusaippua on kivan kermainen ja hiukan kosteuttavampi. Erisanilta käytän myös pyykinpesunestettä sekä käsille hoitavaa nestesaippuaa, muut markettien hajusteettomat nestesaippuat kuivatta ja kutittaa.
Kasvoille hoitavampana putsarina Erisanin hoitava puhdistusgeeli, siis nimenomaan se hoitava, se toinen jossa on jotakin ratamouutetta kutittaa. Kasvovoiteena käytän LV:n korjaavaa yövoidetta.
Probicare pro kasvovoide
Taiga Natural kasvovesi ja puhdistusöljy
Ai, kyllä minä osaan lukea. Osaan myös kysyä henkilökunnalta.