Kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin vierailu Suomessa tänään ja huomenna
Victoria tulossa Hanasaaren kulttuurikeskukseen, YLE Areena
https://areena.yle.fi/1-66761350
Daniel liittyy vierailuun huomenna aamulla, jolloin pariskunta vierailee ensin Suomenlinnassa.
Kommentit (264)
Ihailin prinsessoja ala-asteella, ja minulle naurettiin. Olin kiusaavien luokkatovereideni (tyttöjä) mielestä lapsellisuudessani täysi idiootti. Tuntuu koomiselta, että joku aikuinen henkilö on täällä aivan totaalisessa hurmiossa, kun yksi naapurimaan kruunupää on käymässä.
Onpa tällä palstalla nyt paljon negaa.
Olen sitä mieltä, että ihan aitoja ihmisiä nämä Victoria ja Daniel ovat, eikä ystävällisyys ole teeskenneltyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihailin prinsessoja ala-asteella, ja minulle naurettiin. Olin kiusaavien luokkatovereideni (tyttöjä) mielestä lapsellisuudessani täysi idiootti. Tuntuu koomiselta, että joku aikuinen henkilö on täällä aivan totaalisessa hurmiossa, kun yksi naapurimaan kruunupää on käymässä.
Taidat vähän liioitella.
Osaako joku kertoa, mikä teitä niin Victoriassa ja ylipäänsä kuninkaallisissa niin viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että ihan aitoja ihmisiä nämä Victoria ja Daniel ovat, eikä ystävällisyys ole teeskenneltyä.
Mihin sinä tuon oletuksen perustat? Tai no, tottahan se on, että ihan ovat ihmisiä siinä missä sinä, minä ja kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän liioitella.
Mitä kohtaa? Lue itse ketjua, jos et vielä ole tuota hehkuttelijaa huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi. Joku muu voi olla toista mieltä. Minusta Victoria ei ole aito ja luonnollinen, niin kuin ei koko turhakeperheensäkään. Nauttivat kyllä kovasti esillä olosta ja koristautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän liioitella.
Mitä kohtaa? Lue itse ketjua, jos et vielä ole tuota hehkuttelijaa huomannut.
Olen kyllä lukenut ketjun. Antaa hehkuttaa, mitä se on keneltäkään pois. On hänellä siihen oikeus.
Nutturamummo tulee. Mies kulkee perässä hiljaa. On tuo outo näky.
Kuin mummo ja poikansa. Näytti vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstan Victoria-fani on jotenkin liikuttava mutta myös jotenkin surullinen tapaus. Mikä saa aikuisen ihmisen seuraamaan maanisesti toisen maan kuninkaallisia ja kirjoittamaan hänestä suorastaan naurettavan ihailevia kirjoituksia?
Kaikki korut, vaatteet, lentoaikataulut hän on selvittänyt pienintä yksityiskohtaa myöten. Aina kuvailee Victoriaa jotenkin hurmioituneeseen sävyyn.
Täällä kirjoitellaan ja fanitetaan jotain bloggaajaa, tai Käärijää tai Italian Euroviisuvoittajaa. Jos jotakuta kuninkaalliset kiinnostavat, mikä ero tässä asiassa on?
Miten Victoria on kommentoinut Tukholman ampumiskriisiä?
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa, mikä teitä niin Victoriassa ja ylipäänsä kuninkaallisissa niin viehättää?
Minua kiinnostaa Victoriassa, Danielissa ja Ruotsin kuningasparissa heidän tekemänsä työ. Millaisia vierailuja he tekevät, keitä he niissä tapaavat. Millaisia puheita he pitävät. Millaisten järjestöjen suojelijoita he ovat. Millaisia säätiöitä ja järjestöjä ovat itse perustaneet. Minkä asioiden puolesta he työskentelevät intohimoisesti. Mitä he sanovat haastatteluissaan. Miten heidän työstään kirjoitetaan mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Victoria on kommentoinut Tukholman ampumiskriisiä?
Se on poliittinen asia, eikä hänen pidä sitä kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Danieli
Joo. Jospahan sitten Ruottin puolella taas..odotellaan odotellaan, jotta.
T. Victoria.
Vierailija kirjoitti:
Näillä julkkiksilla on pitkä jatkuvuus ja historiallista taustaa, ja jalokivet ovat aitoja.
Näin Ruotsin kuningashuoneen nettisivulla vierailusta
https://www.mtv.fi/sarja/mtv-uutiset-live-12028/victoria-ja-daniel-vier…
Victorian puhe Vicatorianaukion paljastustilaisuudessa
https://www.kungahuset.se/arkiv/tal/2023-09-21-h.k.h.-kronprinsessan-ta…
Herre gud miten kaamea laatikkoleuka Victorialla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstan Victoria-fani on jotenkin liikuttava mutta myös jotenkin surullinen tapaus. Mikä saa aikuisen ihmisen seuraamaan maanisesti toisen maan kuninkaallisia ja kirjoittamaan hänestä suorastaan naurettavan ihailevia kirjoituksia?
Kaikki korut, vaatteet, lentoaikataulut hän on selvittänyt pienintä yksityiskohtaa myöten. Aina kuvailee Victoriaa jotenkin hurmioituneeseen sävyyn.
Netissä on monia blogeja ja Instagram-tilejä, joilta näkee usein 15 minuutin kuluttua kuninkaallisen naisen esiintymisestä jossain tilaisuudessa, minkä brändin vaatteita hänellä on ollut yllään ja sama juttu koruista, laukuista, kengistä jne.
Jep. Ainahan se vastaanotto on tuollainen, joten eiköhän eukko ole jo tottunut.