Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin vierailu Suomessa tänään ja huomenna

Vierailija
20.09.2023 |

Victoria tulossa Hanasaaren kulttuurikeskukseen, YLE Areena
https://areena.yle.fi/1-66761350
Daniel liittyy vierailuun huomenna aamulla, jolloin pariskunta vierailee ensin Suomenlinnassa.

Kommentit (264)

Vierailija
201/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria on selkeästi liikuttunut heidän saamastaan vastaanotosta.

Teeskentelee. Suuri teeskentely koko tyyppi.

Jep. Ainahan se vastaanotto on tuollainen, joten eiköhän eukko ole jo tottunut.

Vierailija
202/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin prinsessoja ala-asteella, ja minulle naurettiin. Olin kiusaavien luokkatovereideni (tyttöjä) mielestä lapsellisuudessani täysi idiootti. Tuntuu koomiselta, että joku aikuinen henkilö on täällä aivan totaalisessa hurmiossa, kun yksi naapurimaan kruunupää on käymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tällä palstalla nyt paljon negaa.

Olen sitä mieltä, että ihan aitoja ihmisiä nämä Victoria ja Daniel ovat, eikä ystävällisyys ole teeskenneltyä.

Vierailija
204/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailin prinsessoja ala-asteella, ja minulle naurettiin. Olin kiusaavien luokkatovereideni (tyttöjä) mielestä lapsellisuudessani täysi idiootti. Tuntuu koomiselta, että joku aikuinen henkilö on täällä aivan totaalisessa hurmiossa, kun yksi naapurimaan kruunupää on käymässä.

Taidat vähän liioitella.

Vierailija
205/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa, mikä teitä niin Victoriassa ja ylipäänsä kuninkaallisissa niin viehättää?

Vierailija
206/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että ihan aitoja ihmisiä nämä Victoria ja Daniel ovat, eikä ystävällisyys ole teeskenneltyä.

Mihin sinä tuon oletuksen perustat? Tai no, tottahan se on, että ihan ovat ihmisiä siinä missä sinä, minä ja kaikki muutkin.

Vierailija
207/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vähän liioitella.

Mitä kohtaa? Lue itse ketjua, jos et vielä ole tuota hehkuttelijaa huomannut.

Vierailija
208/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea pari ja upea vierailu

Vierailija
209/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Joku muu voi olla toista mieltä. Minusta Victoria ei ole aito ja luonnollinen, niin kuin ei koko turhakeperheensäkään. Nauttivat kyllä kovasti esillä olosta ja koristautumisesta.

Vierailija
210/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vähän liioitella.

Mitä kohtaa? Lue itse ketjua, jos et vielä ole tuota hehkuttelijaa huomannut.

Olen kyllä lukenut ketjun. Antaa hehkuttaa, mitä se on keneltäkään pois. On hänellä siihen oikeus.

Vierailija
211/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturamummo tulee. Mies kulkee perässä hiljaa. On tuo outo näky.

Kuin mummo ja poikansa. Näytti vanhalta.

Vierailija
212/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstan Victoria-fani on jotenkin liikuttava mutta myös jotenkin surullinen tapaus. Mikä saa aikuisen ihmisen seuraamaan maanisesti toisen maan kuninkaallisia ja kirjoittamaan hänestä suorastaan naurettavan ihailevia kirjoituksia?

Kaikki korut, vaatteet, lentoaikataulut hän on selvittänyt pienintä yksityiskohtaa myöten. Aina kuvailee Victoriaa jotenkin hurmioituneeseen sävyyn.

Täällä kirjoitellaan ja fanitetaan jotain bloggaajaa, tai Käärijää tai Italian Euroviisuvoittajaa. Jos jotakuta kuninkaalliset kiinnostavat, mikä ero tässä asiassa on?

Vierailija
213/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Victoria on kommentoinut Tukholman ampumiskriisiä?

Vierailija
214/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, mikä teitä niin Victoriassa ja ylipäänsä kuninkaallisissa niin viehättää?

Minua kiinnostaa Victoriassa, Danielissa ja Ruotsin kuningasparissa heidän tekemänsä työ. Millaisia vierailuja he tekevät, keitä he niissä tapaavat. Millaisia puheita he pitävät. Millaisten järjestöjen suojelijoita he ovat. Millaisia säätiöitä ja järjestöjä ovat itse perustaneet. Minkä asioiden puolesta he työskentelevät intohimoisesti. Mitä he sanovat haastatteluissaan. Miten heidän työstään kirjoitetaan mediassa. 

Vierailija
215/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Victoria on kommentoinut Tukholman ampumiskriisiä?

Se on poliittinen asia, eikä hänen pidä sitä kommentoida.

Vierailija
216/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut Danieli

Joo. Jospahan sitten Ruottin puolella taas..odotellaan odotellaan, jotta.

T. Victoria.

Vierailija
217/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä julkkiksilla on pitkä jatkuvuus ja historiallista taustaa, ja jalokivet ovat aitoja.

Vierailija
218/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Ruotsin kuningashuoneen nettisivulla vierailusta

https://www.mtv.fi/sarja/mtv-uutiset-live-12028/victoria-ja-daniel-vier…

Victorian puhe Vicatorianaukion paljastustilaisuudessa

https://www.kungahuset.se/arkiv/tal/2023-09-21-h.k.h.-kronprinsessan-ta…

Vierailija
219/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herre gud miten kaamea laatikkoleuka Victorialla.

Vierailija
220/264 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstan Victoria-fani on jotenkin liikuttava mutta myös jotenkin surullinen tapaus. Mikä saa aikuisen ihmisen seuraamaan maanisesti toisen maan kuninkaallisia ja kirjoittamaan hänestä suorastaan naurettavan ihailevia kirjoituksia?

Kaikki korut, vaatteet, lentoaikataulut hän on selvittänyt pienintä yksityiskohtaa myöten. Aina kuvailee Victoriaa jotenkin hurmioituneeseen sävyyn.

Netissä on monia blogeja ja Instagram-tilejä, joilta näkee usein 15 minuutin kuluttua kuninkaallisen naisen esiintymisestä jossain tilaisuudessa, minkä brändin vaatteita hänellä on ollut yllään ja sama juttu koruista, laukuista, kengistä jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme