Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkasvalolamppu haisee

Vierailija
20.09.2023 |

Eli siis, muutaman vuoden vanha lamppu haisee sellaselta vanhalta, tunkkaselta muovilta. Tiiätte kyllä hajun jos se jossain on, tuntuu vaan kovin harvinaiselta. Varsinki kun on käytössä, ja lamppu hieman lämpenee. Saako tota hajua mitenkään pois? Muuten hyvä, mut haju tuntuu liialta mulle ja en viittis sen takia uutta ostaa, varsinki jos alkaa taas haisemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeita ongelmia joillakin

Vierailija
2/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jäin mä kyllä työttömäkski ja terveys reistailee, säästöt eivät ole ihanteelliset tästä muutamanvuoden myllytyksestä. Osaan nämä ratkasta ite, mutta tuota lampun hajua en osaa poistaa nii on nyt ainut asia mihin pyydän apua teiltä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneella pienikin ongelma on iso. Ei parane arvostella.

Vinkki ap.lle, suhauta Barfyymiä lampun kylkeen. Tai laita Menthol voidetta nenän alle.  

Vierailija
4/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas muovin käry laitteesta kertoo huonolaatuisesta tuotteesta. Jos se on ihan uusi, hajun pitäisi loppua käytössä. 

Vierailija
5/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Kävi niin hassusti, että ostin uuden puhelimen kun luulin sen haisevan. Haju ei loppunut siihen ja sehän olikin kirkasvalolamppu joka lemusi. Onneksi syy löytyi. Terveisin  varapuhelin

Vierailija
6/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hengitellä varmaan sitä muovikäryä. Ehkei ihan terveellinen katku. Tuuletusta? Lieneekö sellaisia jotka eivät käryä. Ellei sammuta käytön jälkeen, jos sitä ei ole tarkoitettu pidettäväksi kuin tietty aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi