Kirkasvalolamppu haisee
Eli siis, muutaman vuoden vanha lamppu haisee sellaselta vanhalta, tunkkaselta muovilta. Tiiätte kyllä hajun jos se jossain on, tuntuu vaan kovin harvinaiselta. Varsinki kun on käytössä, ja lamppu hieman lämpenee. Saako tota hajua mitenkään pois? Muuten hyvä, mut haju tuntuu liialta mulle ja en viittis sen takia uutta ostaa, varsinki jos alkaa taas haisemaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikeita ongelmia joillakin
No, jäin mä kyllä työttömäkski ja terveys reistailee, säästöt eivät ole ihanteelliset tästä muutamanvuoden myllytyksestä. Osaan nämä ratkasta ite, mutta tuota lampun hajua en osaa poistaa nii on nyt ainut asia mihin pyydän apua teiltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Masentuneella pienikin ongelma on iso. Ei parane arvostella.
Vinkki ap.lle, suhauta Barfyymiä lampun kylkeen. Tai laita Menthol voidetta nenän alle.
Voimakas muovin käry laitteesta kertoo huonolaatuisesta tuotteesta. Jos se on ihan uusi, hajun pitäisi loppua käytössä.
Sama juttu minulla. Kävi niin hassusti, että ostin uuden puhelimen kun luulin sen haisevan. Haju ei loppunut siihen ja sehän olikin kirkasvalolamppu joka lemusi. Onneksi syy löytyi. Terveisin varapuhelin
Kiva hengitellä varmaan sitä muovikäryä. Ehkei ihan terveellinen katku. Tuuletusta? Lieneekö sellaisia jotka eivät käryä. Ellei sammuta käytön jälkeen, jos sitä ei ole tarkoitettu pidettäväksi kuin tietty aika.