Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ryppyjä tai juonteita?

Vierailija
20.09.2023 |

Ja minkä ikäinen olet?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika sileä iho. Saattaa johtua siitä, että olen ikäni vältellyt auringonvaloa, kun siitä tuli vaan paha olo. Ehkä ne geenitkin.

- n67v -

En ole ikinä nähnyt lähes seitsemänkymppistä, jolla ei ole yhtään juonnetta. Sinun kannattaisi ehkä hankkia tehokkaammat silmälasit? ;)

Näin vaan on.

Kyllä niitä on, kun tarpeeksi läheltä katsoo. Rypyt eivät automaattisesti tarkoita syviä uurteita, jotka näkyvät kilometrin päähän. Niitä on monen sorttisia.

Vierailija
22/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 68 eikä ole yhtään ryppyä! Äitini 92 on myös edelleen sileäihoinen, häntä luullaan aina kuusikymppiseksi. Ne on ne karjalaiset geenit! Pesen kasvot kylmällä vedellä joka aamu ja käyn saunassa kolme kertaa viikossa, käytän mäntysuopaa ja kerran pari talvessa nivean peltipurkkivoidetta.

Ei minullakaan ole, olen 63-vuotias. Karjalassa en ole käynyt kuin kerran ja toista kertaa en mene, että sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. 

Eikö ne rypyttele niitä piirakoitaan?

Käynti Karjalassa ja Karjalan perintö on kaksi ihan eri asiaa . Isäni Karjalasta ja sinne kaipaan , että kerran näkisin. Karjalalaisten perinnöt on hyvät. Olemme iloisia ahkeria ja sieviä, sanovat minun italialaiset ystävät. Suomalaiset naiset on joko tosi kauniita tai tosi rumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, on. Otsassa syvä pystyryppy ja silmien ympärillä juonteita. Ikää 42.

Vierailija
24/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika sileä iho. Saattaa johtua siitä, että olen ikäni vältellyt auringonvaloa, kun siitä tuli vaan paha olo. Ehkä ne geenitkin.

- n67v -

En ole ikinä nähnyt lähes seitsemänkymppistä, jolla ei ole yhtään juonnetta. Sinun kannattaisi ehkä hankkia tehokkaammat silmälasit? ;)

Näin vaan on.

"Aika sileä" iho taitaa kuitenkin meinata joitain juonteita. Niitä on jo kolmekymppisillä, ei ole mahdollista, että sinulla ei olisi, sori vaan, Vaikka näyttäisit kuinka nuorelta.

Vierailija
25/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n67v -

Näin vaan on.

Kyllä niitä on, kun tarpeeksi läheltä katsoo. Rypyt eivät automaattisesti tarkoita syviä uurteita, jotka näkyvät kilometrin päähän. Niitä on monen sorttisia.

En rupea väittelemään. Ehkä sitten vaan olen jotenkin erilainen. Minulla ei tosiaankaan ole kasvoissa mitään juonteita vaan sileä iho.

Jos nyt jotain teille mieliksi sanoisin, niin allit alkaa näkyä vaikka hoikka olenkin.

Vierailija
26/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 49, onhan noita. Otsalla sibeliusrypyt ja kurtistelusta tulleita vaakasuuntaisia ryppyjä, silmänurkissa "harakanvarpaita", nenän sivuilla ryppyjä, korvien edessä ryppyjä, nenästä suuhun rypyt... Ei haittaa menoa yhtään, enkä pidä ryppyjä edes mitenkään rumina tai välteltävinä. Olen aina pitänyt vanhempia kasvoja kiinnostavamman näköisinä kuin nuoria, ja tykkään kun omat kasvot vanhenee.

Vierailija
27/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aika sitten oon kiinnittänyt huomiota et jossain silmien alapuolen ihossa on jotain pienenpientä uurretta näkyvillä. Mutta ajattelin että se johtuu mun ihon kuivuudesta kun oon pessyt sitä liian kuivattavilla tuotteilla nyt. Jokatapauksessa aloitan nyt tehokosteusviikot että saan palautettua kosteustasapainon :D Ei mua sinänsä oo koskaan rypyt pelottaneet, ne kuuluu elämään.

N31

Vierailija
28/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsassa yksi juonne joka on kyllä ollut siinä parikympisestä asti, ei vielä ryppyjä. N42

Vierailija
29/29 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n67v -

Näin vaan on.

"Aika sileä" iho taitaa kuitenkin meinata joitain juonteita. Niitä on jo kolmekymppisillä, ei ole mahdollista, että sinulla ei olisi, sori vaan, Vaikka näyttäisit kuinka nuorelta.

Huvittaa aina nämä, kun joku alkaa pakottamaan juonteita ihmiselle, joka ei niitä näe :D! "Otat vaan suurentavan peilin ja kirkkaan valon ja tuijottelet tarpeeksi pitkään, kyllä niitä alkaa löytää!!!!!"

Miksi teitä kiinnostaa tuntemattomien mielipide siitä, ettei heillä ole juonteita? Jokaista tällaista kohti löytyy pari kaksikymppistä, jotka piikittävät botoxia "juonteisiinsa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän