Onko sulla ryppyjä tai juonteita?
Kommentit (29)
Ei ole sellaisia, jotka näkyisi naaman ollessa peruslukemilla. Eli ei ole.
N42
On, aamulla lähti kyllä töihin .
m51.
Olen 68 eikä ole yhtään ryppyä! Äitini 92 on myös edelleen sileäihoinen, häntä luullaan aina kuusikymppiseksi. Ne on ne karjalaiset geenit! Pesen kasvot kylmällä vedellä joka aamu ja käyn saunassa kolme kertaa viikossa, käytän mäntysuopaa ja kerran pari talvessa nivean peltipurkkivoidetta.
Ei ole sellaisia ryppyjä, jotka näkyisivät, kun naamani on peruslukemilla, mutta silmiä siristämällä saan puoli naamaa rusinaksi. Juonteita ei ole ollenkaan. Olen kyllä itsekin ihmetellyt tätä, mutta geeneissähän se salaisuus on. Olen 59-vuotias.
N 56 ja kyllä on. Melkein aina ollut. Kerrankin 20-vuotiaana Seurahuoneella joku kundi ihmetteli että miten noin nuorella voi olla noin paljon naururyppyjä. Pyysi sitten tanssimaan. En lähtenyt...
N62
On toki. Silmänurkissa naururypyt. Niistä tykkään, osoittaahan ne, että Naurettu On.
Suupielen juonteista en niinkään tykkää, tekevät jotenkin alakuloisen näköiseksi, vaikka olen hyväntuulinen...
Ilmesibeliukset, kurtistelen kulmia tosi monissa tilanteissa ihan miettiessäkin jne. Muuten tosi hyvä iho, menisi 25-vuotiaasta ilman noita paria. Olen 40.
On. Yksi perinnöllinen syvä uurre otsassa. Ollut lapsesta saakka. Ja hiuksenhienoja juonteita silmien ympärillä ja otsassa. Ei haittaa menoa. :) N36
Otsassa ei.
Silmäkulmissa naururypyt, silmien alla ei ryppyjä.
Pahin on suupielten "puunukke"- juonteet, mitkä saavat näyttämään aina kiukkuiselta.
N60.
Ei ole vielä pysyviä juonteita. Joskus kuivalla ilmalla saattaa tulla kulmien väliin yksi mutta sekin häipyy sitten kun kosteuttaa ihon. Varmaan tuohon sitten tulee pysyväkin ryppy jossain vaiheessa. Riippuu paljon mielestäni myös kasvojen rakenteesta tuleeko ryppyjä vai ei ja mihin tulee, monella jolla ei ole "kulmaryppyä" on sitten otsarypyt. N31.
Kyllä on. Silmien alla näkyy hienoisia juonteita jo. Myös kulmakarvojen väliin tullut näkyviin ryppy.
N38.
Olen ylittänyt 65 v. ja kyllä niitä ryppyjä löytyy, mutta en jaksa niitä pohtia ja näyttävät sitä paitsi vähenevän ainakin käsivarsista (allit ei enää roiku) sitä mukaa miten viitsin käydä kuntosalilla niitä muokkaamassa. Naamavärkki on vielä suhteellisen tasainen ja iho hyvin voiva johtuen paljosta ulkoilusta, irvistelyistä ja säännöllisestä kasvojen ja silmäympäryksien rasvauksesta (hyvin rasvatussa ihossa rypyt näkyvät vähemmän kuin kuivassa korppuihossa, pätee koko kroppaan). Myös hymyillessä juonteet oikenevat joten kannattaa pitää pieni virne naamalla koko ajan.
Minulla on aika sileä iho. Saattaa johtua siitä, että olen ikäni vältellyt auringonvaloa, kun siitä tuli vaan paha olo. Ehkä ne geenitkin.
- n67v -
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika sileä iho. Saattaa johtua siitä, että olen ikäni vältellyt auringonvaloa, kun siitä tuli vaan paha olo. Ehkä ne geenitkin.
- n67v -
En ole ikinä nähnyt lähes seitsemänkymppistä, jolla ei ole yhtään juonnetta. Sinun kannattaisi ehkä hankkia tehokkaammat silmälasit? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n67v -En ole ikinä nähnyt lähes seitsemänkymppistä, jolla ei ole yhtään juonnetta. Sinun kannattaisi ehkä hankkia tehokkaammat silmälasit? ;)
Näin vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Olen 68 eikä ole yhtään ryppyä! Äitini 92 on myös edelleen sileäihoinen, häntä luullaan aina kuusikymppiseksi. Ne on ne karjalaiset geenit! Pesen kasvot kylmällä vedellä joka aamu ja käyn saunassa kolme kertaa viikossa, käytän mäntysuopaa ja kerran pari talvessa nivean peltipurkkivoidetta.
Ei minullakaan ole, olen 63-vuotias. Karjalassa en ole käynyt kuin kerran ja toista kertaa en mene, että sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Eikö ne rypyttele niitä piirakoitaan?
M38.
Otsassa on yksi hyvin ohut 1,5cm pituinen pieni juonne. Ei sitä edes huomaa. On ollut kyllä jo vuosia tuo yksi ja sama.