Nimeä maailman paras bändi jonka kaikki biisit kuulostavat mielestäsi hyvältä
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iron Maiden edelleen!
Kuinka moni vetää yli 40 vuotta musaa, jota edelleen miljoonat digauttelee?
Judas Priest
Niin ja Metallica!
Vierailija kirjoitti:
On useita bändejä joiden kaikki biisit on hyviä. Ongelma on siinä että jokin laulanta kuulostaa hirveältä. Esim. Judas Priestistä tykkään musiikillisesti mutta Rob Halfordin kimitystä en voi sietää vaikka sitä kehutaan.
Minä taas pidän siitä korkeasta äänestä. Painkiller paras biisi.
Kool & the Gang perustettiin 1964 ja ne keikkailee yhä.
The Clash & kotimaisista Kingston Wall
Nightwish. Tosin heillä on kaksi kappaletta joista en niin kauheasti pidä. Muuten mielestäni maailman taianomaisin, lumoavin ja kaunein yhtye. Kovasti odotan tulevaa uutta levyä.
Vierailija kirjoitti:
Nightwish. Tosin heillä on kaksi kappaletta joista en niin kauheasti pidä. Muuten mielestäni maailman taianomaisin, lumoavin ja kaunein yhtye. Kovasti odotan tulevaa uutta levyä.
Kakkaa musaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaa musaa.
Ihanaa, upeaa musaa. Tiedän kyllä että joidenkin mielestä on kakkaa, ei se minua häiritse :) Mutta olisit nyt laittanut mistä itse pidät.
Beatles, Hendrix, Zeppelin, Pink Floyd, Nirvana, Sonic Youth, Neil Young, Wailers, Dead Kennedys
Vierailija kirjoitti:
The midnight, nykybändi, joka tekee kasari synthwavea. En ole vielä kuullut huonoa biisiä heiltä. Suosittelen lämpimästi, youtubessa on kappaleita. Oli minullekin aluksi tuntematon, nyt kuuntelen melkein päivittäin.
Mulle noin vuosi sitten youtube ehdotti hyvin kasarihenkistä (jopa Twin Peaks vibaista) The Cannons yhtyettä johon jäin samalla tavalla koukkuun, enpä kyllä muista yhtään huonoa biisiä heiltäkään kuulleeni. Michelle Joyn eteerinen laulusoundi täydentää bändin kasarisoundin upeasti. Ja videoita katselen ihan Michellen takia. Ostaisin heti heidän levyjä jos niitä jostain vain saisi mutta nykymalliin kaikki biisit ja albumit on julkaistu vain nettidigiformaateissa.
Ei ole bändi ja osa kappaleista on covereita, mutta sanon silti: Elvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaa musaa.
Ihanaa, upeaa musaa. Tiedän kyllä että joidenkin mielestä on kakkaa, ei se minua häiritse :) Mutta olisit nyt laittanut mistä itse pidät.
1977
Judas Priest