Mikä teini-iän juttusi huvittaa sinua nyt aikuisena?
Itselläni oli teininä sellainen hauska lippahattu (ei siis tavallinen lippis) jota pidin aina ja muistan ajatelleeni että näytän siinä todella hyvältä.
Nykyään huvittaa enkä todellakaan laittaisi enää päähäni.
Kommentit (30)
Hiphop vaatetus teininä. Oli isot ja jopa huvittuvuuksin asti mutta eipä sitä lapsena älynnyt. Nyt huvittaa.
Se että lukioiässä värjäsin muutaman kerran hiuksiani. Ja minulla oli takatukka.
(Nykyään olen käytännössä kaljuäijä)
Aivan karmeat mustat kajaalit silmissä. Siihen yhdistettynä kunnon veemäinen ilme kaikissa luokkakuvissa. Angstiii!
Ei ole mitään mikä olisi huvittanut, päinvastoin elämä oli pelkkää selviytymistä vuodesta toiseen.
Meillä oli ihan tosi huonot inside-vitsit kavereiden kanssa, ja näin jälkikäteen ne naurattaa edelleen. En kerro täällä, koska niissä ei a) ole mitään järkeä ja b) on liian korkea tunnistetuksi tulemisen riski. Mutta joo, olen kiitollinen niistä nauruista, koska kotona olikin sen verran raskas ja synkkä tunnelma, että tarvitsin näitä positiivisia juttuja elämään. Siksi en itse ärsyynny helposti äänekkäistä teineistä (siis jos ei ole mitään aggressiivista tai ilkeää käytöstä). Joillain ei ole kotona turvallista tilaa, ja on hienoa, että edes kavereiden kanssa on mahdollisuus olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin alaikäisenä 16 v. baariin väärillä papereilla. Sinne tuli joku poliisipartio, jolle vitsillä kerroin hauskan nimen, en omani. Kävin parin minuutin päästä kertomaan oman nimeni.
Ei auttanut. Juttu meni oikeuteen asti, jossa piti olla läsnä äidin kanssa. Tuomrit nauroivat, kun lukivat kertomuksen ja nimeni. Mutsi ei luonnollisestikaan diggaillut.
Oikeuteen pelkästään siitä että menit baariin alaikäisenä? Kai poliisi tuosta voi sakon kirjoittaa mutta mikä ihme oli peruste oikeuteen viemiselle?
Ettei kouluunkaan voinut mennä kuin täydessä meikissä ja hiukset aina laitettuna.
Kurkku kauhean kipeä,angiinahan sieltä löytyi ja kuumetta. Silti pää suristen laitoin puuteria ja ripsaria kun en kehdannut lähteä lääkäriin ilman meikkiä 😄.
Myös ne tupakantumppien dyykkaamiset olisi voinut jättää väliin.
Ekasta omasta palkasta ostin iltapuvun:). olin aina halunnut sellaisen. En sitä koskaan missään käyttänyt. Silti oli se hieno:). Lopulta äitini teki siitä itselleen hameen:).
Ennemmin hävettää kuin huvittaa. Olin hiljainen ja vähän kummallinen, ja yritin olla kuin muut (ns normaalit) ettei kiusattaisi enempää. Lopputulos oli, että käyttäydyin idiootisti. Sanoin todella tyhmiä juttuja kun yritin olla jotenkin cool ja peittää ujouttani. Yritin myös muuten käyttäytyä jotenkin rennosti ja itsevarmasti, mutta taisi olla lähinnä kiusallisen typerää ja epäluonnollista esittämistä.