Nauttiiko miehet pitkällä kaavalla rakastelusta?
Onko vielä miehiä, jotka jaksaa leikkiä pitkällä kaavalla ennen seksiä? Pitkiä märkiä suutelusessioita vähissä vaatteissa sylituntumassa kalu vasten märkää pimppiä? Hitaita liikkeitä toisia vasten ensin pikkarit päällä, myöhemmin ilman. Mahdollisuus olisi työntyä sisään, mutta kiihkoa pitkitetään ja provosoidaan pitämällä kalua siinä tuntumassa, mutta ei kuitenkaan laiteta sisälle saakka? Hyväillään käsin ja suulla, mutta ei ihan loppuun saakka. Jatkaen tätä kaikkea siihen saakka kunnes ei voi enää pidätellä
Kaipaisin tällaista niin kovasti, mutta miehillä tuntuu usein olevan niin kiire itse asiaan. Itse tarvisin joskus kunnon kiihkon herättelyä pitkällä sessiolla.
Kommentit (60)
Kyllä nautin . On niin mukava hyväillä naista
niin, että kiihotun äärimmilleen, veri kiertää ja
syke on kiihkeä . Mahtava tunne . Sitten vähän
rauhallisemmin ja uusi kiihottumisen nousu.
Naista seurataan siinä samalla milloin hänelle
orkku tulee tai milloin se hänellä aina annetaan
Kun on oma nainen, niin on oppinut tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta vähän eri tyyliin. Viimeksi eilen oli noin 2h esileikki ennen oikeaa panoa. Vaimo oli ensin seksihepeneisiin puettuna sidottuna tuoliin ja vibrattavana, sitten kontallaan lattialla piiskattavana, vibrattavana ja dildotettavana, jonka jälkeen sängyssä x-asentoon kiinnitettynä silmät peitettynä "seksilelunani". Tänään ei ole tehnyt yhtään mieli naida häntä eikä ketään muutakaan.
Kysyn ihan mielenkiinnosta ilman mitään arvostuksia tai "väärin nautittu" ajatuksia: Onko tuo kummankin toiveiden mukaista ( eikä tämä ole siis vihjaus saati syytös, että toinen "suostuu" johonkin toisen mieliksi)?
Meillä sekä mies että nainen varmaan kyllästyisivät tuohon 5-10 minuutin kohdalla ( ei edelleenkään "väärin nautittu" kommentti), vaan olemme erilaisia. Pitkä kaava on meillä erilainen.
Tuo aiemmin M58 nimimerkillä tässä ketjussa kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Miksi tuhlata aikaa siihen, minkä voi hoitaa parissa sekunnissa. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.
Iso osa miehistä onkin juurikin tuolla kannnalla.
Monestako sulla on kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Miksi tuhlata aikaa siihen, minkä voi hoitaa parissa sekunnissa. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.
Iso osa miehistä onkin juurikin tuolla kannnalla.
Sitten vinkuvat kun vaimo ei halua ja että naiset ei yleensäkään halua seksiä. Naiset kyllä haluavat seksiä mutta miehen 2 sekunnin räpellyksen vuoksi ei kannata vaivautua. Nainen saa vain pahan mielen.
Kuka pakottaa sinutkin panemaan tuollaisen sonnin kanssa? Osa naisista on kyllä aika juustopäitä, kun kerta toisen perään panee tollasen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kaava ei tule kysymykseen sen takia että on niin paljon asioita mitä mies ei suostu tekemään. Ei anna suuseksiä, ei koske pilluun sormillaan, ei vie käsiään rinnoilleni tai peppua hyväilemään ellen ohjaa häntä. Pitkän kaavan seksiin tarvitaan aktiivinen mies joka on kiinnostunut naisen vartalosta. Kaikilla naisilla ei ole sellaista miestä.
Mies ei halua katsoa kun laitan liukkaria, on jopa kysynyt että eikö sitä voi laittaa ennen seksiä koska se hidastaa panemisen aloittamista.
Mies saa suuseksiä ja käsihoitoa aina kun on seksiä, tissipanoja on lähes joka kerta.
Pitkän kaavan seksi ei tule meillä kysymykseen, koska mies on liian estynyt. Seksi kestää juuri sen aikaa kun olen aktiivinen. Jos kuivun kesken seksin, mies menee ihan hämilleen. Seksi loppuu siihen paikkaan.
Ja sinä vaan panet ja panet sen kanssa. Miksi ihmeessä, jos seksi on noin paskaa?
Minä olen opettanut mieheni tekemään kaiken oikein ja hyvin, osaa nuolla, sormettaa ja panna juuri kuinka haluan!
Minä teen hänelle just samoin, teen mitä haluaa, ja olen aktiivinen. Olemme hyvin onnellisia, ja liittomme on kyllä pitkä mutta eipä ole kyllästytty. Seksiä ja himoa on paljon.
Eihän tuollaisia naisia ole kuin saduissa. Ex vaimonikin sanoi, että äkkiä nyt, ei tässä ole koko iltaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisia naisia ole kuin saduissa. Ex vaimonikin sanoi, että äkkiä nyt, ei tässä ole koko iltaa aikaa.
Kai minä olen sitten joku satuhahmo, mutta tuollaista kaipaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kaava ei tule kysymykseen sen takia että on niin paljon asioita mitä mies ei suostu tekemään. Ei anna suuseksiä, ei koske pilluun sormillaan, ei vie käsiään rinnoilleni tai peppua hyväilemään ellen ohjaa häntä. Pitkän kaavan seksiin tarvitaan aktiivinen mies joka on kiinnostunut naisen vartalosta. Kaikilla naisilla ei ole sellaista miestä.
Mies ei halua katsoa kun laitan liukkaria, on jopa kysynyt että eikö sitä voi laittaa ennen seksiä koska se hidastaa panemisen aloittamista.
Mies saa suuseksiä ja käsihoitoa aina kun on seksiä, tissipanoja on lähes joka kerta.
Pitkän kaavan seksi ei tule meillä kysymykseen, koska mies on liian estynyt. Seksi kestää juuri sen aikaa kun olen aktiivinen. Jos kuivun kesken seksin, mies menee ihan hämilleen. Seksi loppuu siihen paikkaan.
Järkkyä!! Miksi katselet tuollaista "miestä"?? Onko kaappihomo?
Mikä on pitkä kaava? Itse olen videoinut kamewran/kännyn ikkunalle asettaen (naisen luvalla tietty) helliä hetkiämme ja kun videokamerassa (useissa kännyissä myös) on ollut tunnin aikarajoitus, niin daamin ties kuinka mones (ehkä se parhain) orgasmi ei ole mahtunut mukaan kuvaan aikarajoituksen vuoksi. Meitä molempia se on harmittanut suunnattomasti. Mutta "pitkä kaava" ei suinkaan ole päättynyt siihen. Onhan vielä aamuun asti ollut aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pitkä kaava? Itse olen videoinut kamewran/kännyn ikkunalle asettaen (naisen luvalla tietty) helliä hetkiämme ja kun videokamerassa (useissa kännyissä myös) on ollut tunnin aikarajoitus, niin daamin ties kuinka mones (ehkä se parhain) orgasmi ei ole mahtunut mukaan kuvaan aikarajoituksen vuoksi. Meitä molempia se on harmittanut suunnattomasti. Mutta "pitkä kaava" ei suinkaan ole päättynyt siihen. Onhan vielä aamuun asti ollut aikaa.
Pitkä kaava on, kun sängyssä menee parhaillaan tunteja. Välillä voi käydä syömässä tms., mutta kohta sessio taas jatkuu. Onnistuu oikeastaan vain vapaapäivinä, koska puolet päivästä voi kulua näin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ettei tuollaisia naisia ole kuin saduissa. Oma vaimo ei ehkä ole ääneen sanonut, että ei tässä ole koko iltaa aikaa mutta sillalailla tulkittavaa kylläkin. Siinä on mukava fiilis alkaa paneskelemaan kun tietää, että toinen olisi mielummin tekemässä ihan jotain muuta kuin harrastamassa seksiä. Usein on erektio-ongelmiakin sen takia kun tulee paineita suoriutua nopeasti seksistä.
Ps. Naiset, jos ette halua seksiä niin älkää alkako millekkään velvollisuusseksi linjalle. Sanokaa suoraan rehellisesti jos seksi ei kiinnosta nyt tai ylipäätään. Siinä voi käydä keskustelun siitä mikä siinä seksissä hiertää tai miksi ei kiinnosta. Sen pohjalta voi sitten miettiä kannattaako parisuhdetta jatkaa.
Onneksi oma vaimo on aina halunnut pitkän kaavan kautta seksiä. Ollut hänelle ihan elinehto saada aina orgasmeja seksissä, eikä hän ole suostunut niistä tinkimään vapaaehtoisesti. Eilen oli taas ihana kokea hänen voimakas orgasminsa puristus sormettaessa ja nuollessa.
Iloisena luen teidän miesten kirjoituksia, jotka haluatte ja jaksatte tuottaa toiselle nautintoa. Haluatte tyydyttää naisen ja saatte varmasti itsekin sen vuoksi saman takaisin.
Surullisena luen teitä miehiä, joiden käsketään hoitaa homma nopeasti alta pois välttämättömänä pakkona 😕 Kukapa sellaisesta nauttisi tai ettette saa enää ollenkaan, vaikka olisitte valmiita näkemään vaivaa naisen nautinnon eteen.
Lämpöä tunnen, kuinka paljon teitä miehiä, jotka pitkällä kaavalla touhuilusta tykkäätte kuitenkin on. 😊
Kyllä. Juurikin tuollaista kiireetöntä puuhastelua olisi kiva kokeilla ja tutkia toisen reaktioita jotka ohjaisivat tekemistä eteenpäin.
m49
Siis miksei voi saada siinä jo sitä orgasmia, mikä pakko se on yhdynnässä vasta saada? Kun nainen saa ensin, saa mies sitten saada just niinkuin haluaa!
Niin harva nainen kuitenkaan ei ede saa naimisella.
Mutta pitkällä kaavalla meillä aina tehdään, aina.
Seksissä on kyse läsnäolosta. Vaikea siihen enkaan missään pikapanossa päästä.
totellakin...tunnin tai pari menus vielä 25 v aviol vuodenkin jälkeen. vaimolle riittää kun laukeen eli teen hälle ensin. vartis ...23min ohi
Vierailija kirjoitti:
Iloisena luen teidän miesten kirjoituksia, jotka haluatte ja jaksatte tuottaa toiselle nautintoa. Haluatte tyydyttää naisen ja saatte varmasti itsekin sen vuoksi saman takaisin.
Surullisena luen teitä miehiä, joiden käsketään hoitaa homma nopeasti alta pois välttämättömänä pakkona 😕 Kukapa sellaisesta nauttisi tai ettette saa enää ollenkaan, vaikka olisitte valmiita näkemään vaivaa naisen nautinnon eteen.
Lämpöä tunnen, kuinka paljon teitä miehiä, jotka pitkällä kaavalla touhuilusta tykkäätte kuitenkin on. 😊
oletko sote alalla töis*? ihmisläheiset yleensä erottaa
Olisin nauttinut kyllä ja teinkin niin. Lopulta selvisi, että vaimo haluaisi ja olisi halunnut vain pikaisesti.
Nyt ei ole sitten ollut pitkään aikaan pitkästi eikä pikaisesti, kun vaimoa lopetti kiinnostamasta millään tavalla. Siinähän tuo itselläkin kiinnostus pikkuhiljaa hiipuu ainakin vaimoa kohtaan.