Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauttiiko miehet pitkällä kaavalla rakastelusta?

Vierailija
19.09.2023 |

Onko vielä miehiä, jotka jaksaa leikkiä pitkällä kaavalla ennen seksiä? Pitkiä märkiä suutelusessioita vähissä vaatteissa sylituntumassa kalu vasten märkää pimppiä? Hitaita liikkeitä toisia vasten ensin pikkarit päällä, myöhemmin ilman. Mahdollisuus olisi työntyä sisään, mutta kiihkoa pitkitetään ja provosoidaan pitämällä kalua siinä tuntumassa, mutta ei kuitenkaan laiteta sisälle saakka? Hyväillään käsin ja suulla, mutta ei ihan loppuun saakka. Jatkaen tätä kaikkea siihen saakka kunnes ei voi enää pidätellä
Kaipaisin tällaista niin kovasti, mutta miehillä tuntuu usein olevan niin kiire itse asiaan. Itse tarvisin joskus kunnon kiihkon herättelyä pitkällä sessiolla.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vaimolla on aina kiire panemaan heti kun on saatu vähän lämpöä kiukaaseen, joten hitaat kuumottelut pitää tehdä omin käsin silloin kun niitä haluaa.

Vierailija
2/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nautin.

Meillä se on rouva jolla on isompi kiire saada kalua sisäänsä. Minä mieluummin kiusaisin pidempäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nauttisin tällaisesta useammin. Aika harvoin näin on, kun miehillä liian kiire.

Vierailija
4/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni käyttäisin tuohon vaikka koko viikonlopun, mutta vaimolla kiire saada orkut pois että pääsee tekemään jotain muuta vähemmän mielenkiintoista.

Vierailija
5/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina pitkän kaavan muukaan, ja usein mies vie minut ihan rajan yli, eikä siinä ole mitään vikaa. "Itse asia" on ihan orgasmi, saa sen sitten miten vain! 

Mies saa sitten panna miten haluaa ja minä tehdä hänelle mitä ikinä keksii pyytää.

Onko muille seksi vain sitä yhdyntää`? Meille kaikki mistä seksuaalista mielihyvää saa, on seksiä. Molemmille.

Vierailija
6/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Miksi tuhlata aikaa siihen, minkä voi hoitaa parissa sekunnissa. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.

Vierailija
7/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei!

Miksi tuhlata aikaa siihen, minkä voi hoitaa parissa sekunnissa. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.

Iso osa miehistä onkin juurikin tuolla kannnalla.

Vierailija
8/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen ois tosi kivaa mutta en ole kyllä törmännyt miehen kuka noin tekee Aika nopeasti asiaan ja panokin onkin on ohi ennen kuin alkaa kunnolla. Hätäisiä ja nopeita kaikki.

Vierailija
9/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina pitkän kaavan muukaan, ja usein mies vie minut ihan rajan yli, eikä siinä ole mitään vikaa. "Itse asia" on ihan orgasmi, saa sen sitten miten vain! 

Mies saa sitten panna miten haluaa ja minä tehdä hänelle mitä ikinä keksii pyytää.

Onko muille seksi vain sitä yhdyntää`? Meille kaikki mistä seksuaalista mielihyvää saa, on seksiä. Molemmille.

Tuo on nykyisin ollut vaimon suosikki viime vuosina 

Meillä on käytännössä aina naitu pitkän kaavan mukaan. Joko niin, että hyväilty suukoteltua nuoltu ja sormetettu aina orgasmin rajalle asti ja naitu sen jälkeen tai sitten nuoltu orgasmiin asti kuten nykyisin ja naitu vasta sen jälkeen. Tähän on pakottanut seksin, että vaimon pillu on pitänyt ensi saada kiimaan ja tarpeeksi  vastaanottavaiseksi, että kullini on mahtunut vaivatta ja  yhdynnästä on tullut nautinnollista. 

Kysyin viime vuonna, että kumpiko tapa on paremppi, kiihoittaa rajalla ja saada orgasmi naidessa tai saada orgasmi jo suusekin aikana. Vaimo ei osannut sanoa kumpi. On saanut molemmilla tavoilla rutkasti, eniten eläissään naimalla, joten kaipa nykyinen on hyvää vaihtelua. Mulle ihan sama, molemmilla on puolensa. Naimalla joutuu säätelemään ja ajoittamaan, että vaimokin saanut, suukseksiorgasmin jälkeen saanut naida all in ja saanut naida omaan tahtiin omalla kiimalla. Nuorempana haaveili joskus pikaisista, mutta vanhemmiten se on jo jäänyt, kun ei voi olosuhteille mitään.

Vierailija
10/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän sinut kulta. Juuri tuollainen seksi on mielestäni parasta. Nykysuhteessa en saa edes koskettaa.

Tavataan ja toteutetaan kummankin salainen toive.

Vierailija
11/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi. Tästä tuli mieleeni eräs kerta alkuvuodesta, kun mies ensin nuoli mulle orkun, sitten sain useamman hänellä ratsastaessani ja lopulta vielä mies sormetti yhden.

Before, during and after. Täydellinen hoito pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
12/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi. Tästä tuli mieleeni eräs kerta alkuvuodesta, kun mies ensin nuoli mulle orkun, sitten sain useamman hänellä ratsastaessani ja lopulta vielä mies sormetti yhden.

Ja mitäs se mies sai?

(Joo, kyllä tämä oli pieni provo.)

Vierailija
13/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana itsessäni korostui ns. panetus, fyysinen pakottava tarve ja sen nopea hoitaminen oli ihan käypä juttu omalta kannalta. Toki jo tuolloin huolehdin myös naisen nautinnosta parhaan kykyni mukaan, mutta itselle pikapanokaan ei jättänyt mitään epätyydyttävää tunnetta.

Iän mukana on lisääntynyt läheisyyden, vuorovaikutuksen, pitkän ja pitkitetyn nautinnon halu. Itseasiassa nuorempana kalu oli melko lailla kuin "tunnoton" kosketukselle, koska kiihottuminen oli nopeaa. Vasta myöhemmällä iällä olen oppinut nauttimaan pitkitetystä kosketuksesta, jopa niin pitkälle, että voisin välillä ihan "säästää" oman laukeamisen toiselle kierrokselle vaikka myöhemmin samana päivänä. Nyt pikapanolle on oikeastaan koe mitään tarvetta.

Vastaus kysymykseen on kyllä.

M58

Vierailija
14/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs se mies sai?

No, tietysti mies sai ottaa oman nautintonsa, kun olin nuo orkut siinä hänellä ratsastaessa saanut.

Aika tyytyväiseltä vaikutti hänkin tuon session jälkeen. Itsehän kehräsin siinä vieressä hyyyyvin tyydytettyvä. Mies oli varmaan - ja ihan syystäkin - vähän ylpeä, että kykeni tyydyttämään naisensa niin täydellisesti.

Vierailija
15/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs se mies sai?

No, tietysti mies sai ottaa oman nautintonsa, kun olin nuo orkut siinä hänellä ratsastaessa saanut.

Aika tyytyväiseltä vaikutti hänkin tuon session jälkeen. Itsehän kehräsin siinä vieressä hyyyyvin tyydytettyvä. Mies oli varmaan - ja ihan syystäkin - vähän ylpeä, että kykeni tyydyttämään naisensa niin täydellisesti.

Juu en epäillytkään että miehelläsi olisi ollut oikeasti mitään ongelmaa. Palstalle on vain juurtunut niin syvään kumma tapa kysyä että mitäs nainen sai silloin kun miehen vihjaistaan edes vähän nauttineen, etten nyt voinut vastustaa kiusausta.

Vierailija
16/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs se mies sai?

Juu en epäillytkään että miehelläsi olisi ollut oikeasti mitään ongelmaa. Palstalle on vain juurtunut niin syvään kumma tapa kysyä että mitäs nainen sai silloin kun miehen vihjaistaan edes vähän nauttineen, etten nyt voinut vastustaa kiusausta.

:D

Tämän olen huomannut. Sääli, jos näillä ihmisillä seksi on oikeastikin tuollaista kaupankäyntiä tyyliin yks sulle, yks mulle

Vierailija
17/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta asti yks mun suosikkijuttu on ollut peniksen päällä itseni ja tyttöni kiusoittelu. Teen sitä maltilla, vaikka tekee mieli työntää kokonaan ihanaan pimpsaan. Ensin vaatteiden päälle jalkojen välissä makoilua ja suutelua siinä. Pehmeää dominointia. Sitten vaatteita pois. Hieron klittaa ja häppäreitä ja työnnän terskaa sisään. Nautiskelen ja stondis on ihan maksimissa. Tyttöni tulee hulluksi ja puskee lantiotaan vastaan, mutta pidän hänet aloillaan. Samalla kullinpää kostuu siinä lisää ja tyttö tulee vaan märemmäksi. Mieletön tunne tulee ja hän on kertonut, että melki parasta on, kun ei tiedä koska saa. Sitä naisen ilmettä on sitten aina mukava katsoa, kun vihdoin annan itselleni "luvan" panna.

Tykkään vaihdella työntövauhtia ja siten yllättää tyttistäni. Väliin pikaisempia yhdyntöjä ja uusintaa pidemmällä kaavalla.

Vierailija
18/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nykyisin ollut vaimon suosikki viime vuosina 

Meillä on käytännössä aina naitu pitkän kaavan mukaan. Joko niin, että hyväilty suukoteltua nuoltu ja sormetettu aina orgasmin rajalle asti ja naitu sen jälkeen tai sitten nuoltu orgasmiin asti kuten nykyisin ja naitu vasta sen jälkeen. Tähän on pakottanut seksin, että vaimon pillu on pitänyt ensi saada kiimaan ja tarpeeksi  vastaanottavaiseksi, että kullini on mahtunut vaivatta ja  yhdynnästä on tullut nautinnollista. 

Kysyin viime vuonna, että kumpiko tapa on paremppi, kiihoittaa rajalla ja saada orgasmi naidessa tai saada orgasmi jo suusekin aikana. Vaimo ei osannut sanoa kumpi. On saanut molemmilla tavoilla rutkasti, eniten eläissään naimalla, joten kaipa nykyinen on hyvää vaihtelua. Mulle ihan sama, molemmilla on puolensa. Naimalla joutuu säätelemään ja ajoittamaan, että vaimokin saanut, suukseksiorgasmin jälkeen saanut naida all in ja saanut naida omaan tahtiin omalla kiimalla. Nuorempana haaveili joskus pikaisista, mutta vanhemmiten se on jo jäänyt, kun ei voi olosuhteille mitään.

Lisään tähän vielä, että tämä pitkä ja hidas kiimannostatus ollut itselle tärkeää aina. Ehkä sitä nuorena huomasi ja ihastui siihen että sai tytön aivan sekaisin kiimasta, pitkittämällä kiihoitusta niin  pitkään, että toinen repi väkisin päälle. Ehkä on ollut se vallantunne, mikä nostanut miehistä itsetuntoa. Panostin kaiken ensimmäiseen tyttöystääni tehden hänet himosta sekaisin ja saadessani hänet tulemaan rajusti. Se himo ja valta jäi jotenkin itselle päälle ja nyt oltu jo naimisissa yli 45 vuotta. Ei ollut kyllä tarkoitus, mutta näin kävi.

Vierailija
19/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu vaatteet päällä on rakastelua? No sitten on varmaan pikapanon jälkeinen lihapiirakan lämmittäminen ja kaljan hörppiminenkin.

Vierailija
20/60 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelu vaatteet päällä on rakastelua? No sitten on varmaan pikapanon jälkeinen lihapiirakan lämmittäminen ja kaljan hörppiminenkin.

Jos et ymmärrä mikä ero noissa on, niin et ole tunneihmisiä tai edes koskaan oikeasti rakastunut.