Hyvä partavesi/hajuvesi miehelle? Nyt naiset kommenttia.
Niin. Kiinnostaisi hommata joku tuoksu ja mielessä on pyörinyt lähinnä calvin klein one ja muut vastaavat samalta valmistajalta. On kokemuksia nuoruudessa tuosta tuoksusta ja silloin oli aika hyvä. Vai onko joku hugo boss enemmän aikuiseen makuun?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kouros.
:D Ah, klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouros.
:D Ah, klassikko.
Oli kasarilla, hirveää myrkkyä.
Vihreä Mennen runsaasti annosteltuna saa naisen kuin naisen villiksi.
- setämiesten setämies-
Chanel vitonen runsaasti annosteltuna.
Trollailuksi tais mennä tämäkin hyväntahdon ketju. Luulen että pitäydyn tuossa CK merkissä niin tietää saavansa laatua.
T:Ap
Miksi tätä naisilta pitää kysellä? Jokainen mies voi hankkia sellaisen tuoksun, josta hän itse pitää.
One on unisex, eli jos olet muunsukupuolinen niin ok. Itseäni ei one iske niin yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä naisilta pitää kysellä? Jokainen mies voi hankkia sellaisen tuoksun, josta hän itse pitää.
Lisäksi tuoksut eri miehillä myös tuoksuvat erilaiselle. Jos kaverillesi sopii yksi, se ei välttämättä sovi sinulle ollenkaan. Joten niitä pitää testata vaikka jonkun kaveri(naisen?) kanssa yhdessä.
Yves Rocherilla on tai ainakin oli partavesi nimeltä Samarkand. Naiset kehui sen tuoksua.
Lancomen hypnose on minulla saanut jalat alta. Mutta kuten sanottu, riippuu miten sopii miehen ihon tuoksuun ja mistä kukin tykkää
Vierailija kirjoitti:
Trollailuksi tais mennä tämäkin hyväntahdon ketju. Luulen että pitäydyn tuossa CK merkissä niin tietää saavansa laatua.
T:Ap
Käy kokeilemassa! Itse tykkään lueskella fragranticasta tuoksuja jotka muiden mielestä muistuttavat niitä joista pidän. Tuo mainittu Calvin Kleinin Eternity on myös miesten versiona oikein hyvä, mutta tuoksu pitää aina testata omalla iholla, sillä ihon pH vaikuttaa siihen miltä se kunkin käyttäjän yllä tuoksuu.
Olen mies, mutta vastaan silti.
Kaikki klassiset miesten tuoksut ovat mielestäni tosi kehnoja.
Itse miellyin aikanaan Lagerfeltin Classic-tuoksuun. Mulla on dödö, myös spray ( vai miksi sitä sanotaan : ) ), after shave- balsam, jota laitan myös rintaan ja nivusiin ennen deittejä. On myös partavesi ja eau de toilette.
Tämä on itseasiassa aika unisex-tuoksu, hyvin myskinen, jopa feminiininen.
Mä diggaan. Makuasioita. Vihaan jotain markettien miesten "maskuliinisia"dödöjä.
Vähistä rahoista tilaan netistä aina tätä. Nytkin tuosuu tosi hyvältä, kun laitoin vähän ylähuulen balsamia. Tyttöystävät ovat aina pitäneet.
Jean Paul Gaultierin Le Male on vaan niin ihana tuoksu. Tiedän, että mielipiteeni lytätään, mutta mies
Le Malen kanssa vei minulta jalat alta!
Tidat olla 70.luvulta ei enää kaupan
Kouros.