Mitä siivoojalle lahjaksi ?
Työpaikallamme on siivooja, ketä halutaan ilahduttaa, mutta millä? Hän ei ole suomalainen, kenties Thaimaasta tai sieltä suunnalta.
Kommentit (27)
Kun hän oli lomalla pitkään, ja sillä aikaa häntä tuurasi eräs toinen siivooja, ja totesimme että tämä vakkari on ehdottomasti asiansa osaava, hän siivoaa hyvin, ja paljon paremmin kuin tämä tuuraaja, joten haluamme häntä ilahduttaa kun tekee niin hyvä tietä, siivoojat on tärkeitä, näin sen huomaa kyllä 🙂
Ei ainakaan mitään mikä tuo mieleen siivouksen. Kaunis suomalainen koru? Hänen ikänsä ja persoonallisuus vaikuttaa myös. Itse ostin aikoinaan kauniita koruja eriikäisille työkavereille tai lapsen opettajalle. Aina ilahtuivat. Koruista tykkää kaikki naiset.
Kukkia ja suklaata laadukasta tietenkin 🌹
Moppi on veetuilua, koittaakaahan arvostaa siivoojianne.
Auri Kanasen mainostamia siivoussieniä hymynaamalla eri väreissä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti hierontaan.
hieronnasta tykkää varmaan jokainen, itse tykkäisin tai ihan kukkia ja suklaata
Siivoojan palkat ei kummoiset. Lahjakortti tai ihan suora raha. Jos lahjakortti niin johonkin parempaan liikkeeseen. Olen kuitenkin selvän rahan kannalla ja tietysti joku kukka ja kiva kortti.
Vierailija kirjoitti:
Moppi on veetuilua, koittaakaahan arvostaa siivoojianne.
varmaan se oli vitsi ;)
Jep, joku pieni lahjakori. Esim. juurikin nuo lahjakortti hierontaan, suklaata, käsirasvaa, muita elintarvikkeita
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään mikä tuo mieleen siivouksen. Kaunis suomalainen koru? Hänen ikänsä ja persoonallisuus vaikuttaa myös. Itse ostin aikoinaan kauniita koruja eriikäisille työkavereille tai lapsen opettajalle. Aina ilahtuivat. Koruista tykkää kaikki naiset.
Lahjakortti koruliikkeeseen
Kuka edes vitsillä kehtaa tuoda tuollaista julki, typerää.
Lahjakortti vaikka S-ketjuun on monipuolinen tai K-ketjuun.
Prisman tai citarin lahjakortti. Kukaan ei halua turhaa krääsää.
Itse siivoojana olen saanut lahjaksi mm. suklaata, kahvia, teetä, viinipullon ja lahjakortin
Kerätkää rahaa. Kukkia antakaa, hienoja, ei mitään ruokakaupan ruusuja.
Hah, thaimaalaiselle hierontalahjakortti, mieti nyt!
Miksi häntä pitäisi ilahduttaa?