Ootteko saaneet työtapaturmasta vakuutuksesta korvauksia?
Kommentit (6)
Olen, yllätyin kyllä koska en ollut edes hakenut korvausta, työnantaja oli hoitanut asian ja unohti kertoa.
Kaaduin polven päälle, kävin työterveydessä, röntgenissä ja olin viikon saikulla. Vakuutusyhtiö käsitteli asiaa monta viikkoa. Kysyin mitä tapahtuu, jos ei korvata työtapaturmana. Sanottiin, että silloin työterveys laskuttaa minua lääkärinkäynnistä ja joudun korvaamaan vakuutusyhtiölle palkan mitä sain sillä viikon saikulla. Yrittivät vedota vanhaan vammaan, mutta onneksi ei mennyt läpi, kun lääkäri teki uuden lausunnon.
Vakuutusyhtiö korvaa edelleen vammaa ja pysyvää kiputilaa. Töistä lähtiessä loukkaannuin. Vääntäminen kestänyt yli 5v. Käsi meni ja jouduttu leikkaamaan 5 kertaa. Työeläkeyhtiö myöntänyt työkyvyttömyyseläkkeen. Vakuutusyhtiö maksanut haitta-aste korvauksia. Käsi jäänyt huonoksi ja kipuilee voimakkaasti johon hermokipu lääkitys aamuinilloin. Vein asian vakuutusoikeuteen jossa käsittely ajat pitkiä. Kesällä -24 näillä näkymin. Asiakirjapapereita 900 sivua käden tilasta ja mitä kaikkea siihen liittyy. Vakuutusoikeus katsoo ja ratkaisee haitta- asteen. Vakuutusyhtiön haitta-astetta en hyväksy. Raskasta aikaa tämä kipujen ja vamman lisäksi.
Tottakai kaikki sairaanhoito kulut, leikkaus ja kuvaus ja kuntoutus kulut, lääkkeet ja matkakulut jotka johtuvat noista.
Mulla meni pari viikkoa. Ensin korvattiin ultraäänitutkimus, sitten magneetti. Vamma vaati leikkaushoitoa, sitä vakuutusyhtiö mietti viikon ja teki korvauspäätöksen. Tästä viikon päästä käsi oli operoitu.
Vakuutus työnantajalla Turvassa.