Whatsapp chat numerokoodilla, APUA!
Olen tavannut netissä kivan ulkomaalaisen miehen, jonka kanssa haluan kirjoitella ilman, että numeroni näkyy hänelle.
Hän lähetti minulle numerokoodin, joka toimii Whatsapp chatissa.
Miten ihmeessä saan tuon toimimaan? Pitääkö ladata erikseen joku chat Whatsappiin vai lisäänkö tuon numerokoodin vain yhteystietoihin ?
Kommentit (22)
Voi **ttu että jotkut naiset ovat yksinkertaisia ja sinisilmäisiä.
Lähestyikö kyseinen ihana mies sinua jonkun iltapäivälehden somejutun kommenttikentässä? 😂
Minullekin eräs lähetti jotain koodeja ja sanoi että tämän kautta soittaa.Se jäi siihen ja uskon että saat maksaa marjoja per minuutti jos alat koodaileen. Pitävät meitä idiootteina.
Laita heti pois se mies. Afrikkalainen petturi.
Ap tiliä ollaan kaappamassa.
https://www.bitdefender.com/blog/hotforsecurity/received-a-whatsapp-ver…
Älä ainakaan kerro sitä sulle tullutta koodia sille. Se on sun whatsapin laitteen vaihtokoodi, hän saa sun whatsapin jos sen kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Onko komea amerikkalainen upseeri? Voit lähettää hänelle rahaa esim. Western Unionilla. Onnea ihanalle rakkaustarinallenne!
Ei ole upseeri vaikka amerikan suunnalta hän onkin 😂 Ihan tavallinen mukavan oloinen mies.
TikTokissa olen hänen kanssaan kirjoitellut.
En todellakaan aio lähettää senttiäkään, jos paljastuu kerjäläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan kerro sitä sulle tullutta koodia sille. Se on sun whatsapin laitteen vaihtokoodi, hän saa sun whatsapin jos sen kerrot.
Hän siis lähetti minulle numeron olkoon nyt vaikka 123456. Ei ollut linkkiä tms.
tumbelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko komea amerikkalainen upseeri? Voit lähettää hänelle rahaa esim. Western Unionilla. Onnea ihanalle rakkaustarinallenne!
Ei ole upseeri vaikka amerikan suunnalta hän onkin 😂 Ihan tavallinen mukavan oloinen mies.
Ei se paljoa auta, jos sinä et lähetä senttiäkään! Se yrittää kaapata sinun tilisi ja sen jälkeen sinuna pyytää sitä rahaa kaikilta sinun whatsapp-kavereiltasi!
Ja hänellä ei siis ole minun Whatsapp numeroa tms. Apua, enkö nyt uskallakaan jatkaa viestittelyä tuon mukavan miehen kanssa?
tumbelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ei paljastu kerjäläiseksi, vaan todella varakkaaksi mieheksi, jolla on vain nyt väliaikainen rahansiirtoon liittyvä haaste, niin tottakai autat!
Tumbelon sijasta nimimerkiksesi sopisi hyvin myös Dumbass
Vierailija kirjoitti:
Ap tiliä ollaan kaappamassa.
https://www.bitdefender.com/blog/hotforsecurity/received-a-whatsapp-ver…
Oletko saanut WhatsApp-vahvistuskoodin pyytämättä sitä? Varo - tilisi saatetaan varastaa
tumbelo kirjoitti:
Ja hänellä ei siis ole minun Whatsapp numeroa tms. Apua, enkö nyt uskallakaan jatkaa viestittelyä tuon mukavan miehen kanssa?
Mikä pakko sinun on hänen kanssaan käyttää whatsappiä, kun et halua puhelinnumeroa jakaa. Otaa joku toinen messaging app käyttöön hänen kanssaan. Vaikka kik tai joku muu, jonne voit tehdä oman profiilin, eikä tarvitse puhelinnumeroa rekisteröinnin yhteydessä.
On siis vaan ihan tavallinen mies. Ei rikas eikä köyhä. Vaikuttaa ookoo tyypiltä.Ollaan kirjoiteltu ihan arkipäiväisistä asioista TikTokissa.Pitääkö nyt vaan unohtaa...? 😱 Ehkä jatkan kirjoittelua vain sitten TikTokin puolella 😄
Jos olet trolli, lopeta trollaus.
Jos olet tosissasi, lopeta hänen kanssaan juttelu, hän on varastamassa tiliäsi. Jos kerroit numeron jo hänelle, ole yhteydessä whatsapin ylläpitoon.
tumbelo kirjoitti:
Etkö ole vieläkään oppinut? Petturi ne ek rin vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
tumbelo kirjoitti:
Mikä pakko sinun on hänen kanssaan käyttää whatsappiä, kun et halua puhelinnumeroa jakaa. Otaa joku toinen messaging app käyttöön hänen kanssaan. Vaikka kik tai joku muu, jonne voit tehdä oman profiilin, eikä tarvitse puhelinnumeroa rekisteröinnin yhteydessä.
ok. kiitos. Käyn tutustumassa tuohon 🤗
tumbelo kirjoitti:
Onnittelut sun Whatsapp numero on jo selvitetty.
tumbelo kirjoitti:
On siis vaan ihan tavallinen mies. Ei rikas eikä köyhä. Vaikuttaa ookoo tyypiltä.Ollaan kirjoiteltu ihan arkipäiväisistä asioista TikTokissa.Pitääkö nyt vaan unohtaa...? 😱 Ehkä jatkan kirjoittelua vain sitten TikTokin puolella 😄
Jonkun ajan päästä tulee pyyntö pienestä summasta ja sitten isommasta.Olet koukussa. Älä luota.