Tekeekö omanarvontunnolleni hyvää jos kutsun omiin juhliini ihmisen joka ei kutsunut minua omiin juhliinsa?
Kysymys siis sukulaisesta, joka kutsui kaikki muut sukulaiset juhliinsa, paitsi minut. Oli tarkoitus kutsua hänet juhliini, mutta alkoi tuntua pahalta, kun kuulin juhlista, joihin hän ei kutsunut minua.
Äh, toisaalta tuntuu myös lapselliselta jos et sinä kutsu minua en minäkään sinua -meininki, mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä? Tuntuu, että olen kynnysmatto jos kutsun ihmisiä joiden viesti tuntuu olevan: en halua että kuulut elämääni.
Mistään unohduksesta tässä tapauksessa ei ole kysymys.
Kommentit (9)
En kutsuisi. Tuo on täysin selvä viesti.
Se ei nähtävästi pidä susta, niin miksi sä sen juhliin kutsuisit? Tuskin se edes haluaa tulla.
Kyllähän myös ne kiltit pojat olisivat nuorena halunneet saada kutsun juhlimaan. 🥺
Siis kutsui muut sukulaiset paitsi sinut? Klassinen esimerkki ulkopuolelle jättämisestä. Tuollaisia ei tarvitse yhtään ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Se ei nähtävästi pidä susta, niin miksi sä sen juhliin kutsuisit? Tuskin se edes haluaa tulla.
No juurikin näin se varmaan on. Ehkä tämä asia pitää hyväksyä vaan.
Ap
"Kuallahan sitä viälä meilläki" sano pohojalaane ku ei toiskan hautajaasiin kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juurikin näin se varmaan on. Ehkä tämä asia pitää hyväksyä vaan.
Ap
Samaa mieltä. Muuten annat hänelle vain toisen mahdollisuuden ignoorata. Miksi niin tekisit?
Ei tee. Jätä kutsumatta.