Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä?

Vierailija
18.09.2023 |

Masennuskyselyn mukaan minulla on vakavia masennuksen oireita. Mt-toimistoon on puolen vuoden jono. Minulla on lisäksi skitsofrenia. Otanko yhteyttä tk:een?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ parasta lääkettä joten neuvon ottamaan yhteyttä TE- toimistoon. Monet yrittävät samaa kuin sinä. Lääkäri ja psyko kyllä näkevät lävitsesi mitä yrität.

Vierailija
2/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Työ parasta lääkettä joten neuvon ottamaan yhteyttä TE- toimistoon. Monet yrittävät samaa kuin sinä. Lääkäri ja psyko kyllä näkevät lävitsesi mitä yrität.

Mitä yritän?!!! Olen ollut jo vuosia tk-eläkkeellä. Ei minusta ole töihin. Nyt mietin ta panko itseni vai soitanko apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea eläkettä kelalta ihan kokeilumielessä jos sattuisi vaikka hakemus menemään läpi. Yrittänyttä ei laiteta

Vierailija
4/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit hakea eläkettä kelalta ihan kokeilumielessä jos sattuisi vaikka hakemus menemään läpi. Yrittänyttä ei laiteta

Olen ollut eläkkeellä vuosia. Ei siitä ole kyse.

Vierailija
5/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on skitsofrenian takia hoitotaho?

Muista että ihmisillä joilla ei ole skitsofreniaa, voi myös mielialat ja vireystilat vaihdella. Aaltoa on jokaisella mutta jos pitkittyy, hae apua.

Käytännössä apu kyllä on nykyään vain lisää lääkettä, ainakaan pääkaupunkiseudulla ei hoitotahot arvosta keskusteluapua.

Vierailija
6/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että ihmisillä joilla ei ole skitsofreniaa, voi myös mielialat ja vireystilat vaihdella. Aaltoa on jokaisella mutta jos pitkittyy, hae apua.

Käytännössä apu kyllä on nykyään vain lisää lääkettä, ainakaan pääkaupunkiseudulla ei hoitotahot arvosta keskusteluapua.

Mistä haen apua? Mt-lääkäri on jäämässä eläkkeelle eikä ota uusia potilaita vastaan. Hoitajalle on puolen vuoden jono.

Vierailija
7/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haen apua? Mt-lääkäri on jäämässä eläkkeelle eikä ota uusia potilaita vastaan. Hoitajalle on puolen vuoden jono.

Tai lisään...ei anna uusia aikoja enää. Olen vanha potilas. Hoitaja muutti muualle enkä saa uutta aikaa vaan olen jonossa.

Vierailija
8/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määrää lääkityksen, varaisin ajan sinne.

Vierailija
9/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä TE- toimistoon he neuvovat mitä töitä tarjolla ja opinnoista. Voisit lähteä opiskelemaan jotain uutta alaa.

Vierailija
10/11 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene teatterikorkeakouluun. Lahjoillasi käyttöä.

Vierailija
11/11 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokee tyrnimehhuu, lähtee surumielet ja pöpöt 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi