Miksi naiset haluavat toimistotöihin, sihteereiksi tai pankkivirkailijoiksi
Miksi naiset haluavat toimistotöihin, sihteereiksi ja pankkiin rivivirkailijoiksi pas&alla palkalla töihin vain koska se on muka niin hienoa.
Kommentit (28)
Mitä hienoa siinä on sun mielestä? Mun mielestä ei ole.
Miesvaltaisella alalla olen, mutten muistuta miestä yhtään. Välillä on jotain tyhmää joku äijä horissut/tehnyt, mutta se loppuu lyhyeen, kun sanon tarpeeksi ymmärrettävästi mitä mieltä olen asiasta esim perseen koittelusta. Yleensä se on ihan hauskaa tuo herjanheitto ja kaksimieliset jutut. En missään tapauksessa halua siisteihin sisätöihin.
Mulla on toimistotyö, mutta ei kylläkään tuollainen mainitsemasi. Arvostaisit varmaan työtäni, onhan työpaikallani todennäköisesti yli 70 % työntekijöistä miehiä.
Lähinnä ajauduin alalle, kun jotain töitä piti olla ja lapset pieniä. Nyt mietin, mitä voisin opiskella lisää, että pääsisin parempiin tuloihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua. Mieluummiin vaikka kaivaisin ojaa ja täyttäisin sitä kun istuisin toimistossa näpyttelemässä ja puhelimeen vastaamassa. Voisin olla mielelläni myös pakkaaja, hyllyttäjä tms suorittavan työn tekijä.
Pakkaaja tai hyllyttäjä voisin olla jos siitä maksettaisiin kunnon palkkaa, mutta kun ei makseta ja toisaalta aina on joku savustamassa helpoista hommista ulos muka parempiin töihin eli valtiolle tai politiikkaan (ja itsehän niihin hommiin en itse halua).
Mulle se palkkakin olisi ollut passeli.
Joo halusin viimeksi pikkulapsena kun se kuulosti niin hienolta.
Koska naisten fyysiset alat rikkovat kropan ja ovat yhtä huonosti palkattuja. Vähiten huono on se minkä voi valita.
Ei ole helppo homma, sihteerinä saa juosta koko päivän pää kolmantena jalkana ja revetä vaikka mihin hommaan ja osaamista odotetaan ilman perehdyttämistä. Palkka joku hikinen paritonnia kuussa... eihän tossa ole todellakaan mitään hienoa. Ja ei mitään etenemis mahdollisuuksia. Samaa p askaa vuodesta toiseen huonolla palkalla.