En pese koskaan meikkejä ja rasvoja illalla kasvoistani, olen lähes rypytön 50v
Kukaan ei usko, että en pese koskaan illalla meikkejä kasvoistani. Olen lähes rypytön 50v. Hyvä iho ollut aina.
Kalliit meikit ja voiteet kyllä käytössä ja ollut jo 20v.
Kommentit (79)
53v on vanha ja varmasti ryppyjä.
Mun vaimo on rypytön 49v. Hoitaa huolellisesti ihoa, mutta ei käytä meikkejä.
Kannattaa laittaa pluslasit silmilleen ja katsoa uudelleen ja uudelleen. Ja suurentava peili!!
Ihailtavia nuo 50v hyvin säilyneet. t. mies
Järkkyä 50v tatuoinnit, läskit, rypyt. Juovat, polttavat ja löhöövät sohvalla. Lyhyt kanapersetukka värjätty mustalla tai sinisellä värillä. Kulahtaneet vaatteet. Iho huono jne. Suomimamma. t. mies
Ja sitten, oliko muuta "raportoitavaa"?
Vierailija kirjoitti:
Järkkyä 50v tatuoinnit, läskit, rypyt. Juovat, polttavat ja löhöövät sohvalla. Lyhyt kanapersetukka värjätty mustalla tai sinisellä värillä. Kulahtaneet vaatteet. Iho huono jne. Suomimamma. t. mies
Ja itse olet "täydellinen"...
Näinhän se🥴😆🥴
Ps. Mistä löysit sen nuoruudenlähteen?
Voitais me muutkin tehdä pyhiinvaellus sinne...
Vierailija kirjoitti:
Kuotesaho?
Hän on kaunis ap:n verrattuna🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole. Mulla on tumma pitkä tukka. On oma väri. Ei ole tatskoja, kulahtaneita vaatteita jne.
Se nyt vaan on luonnon laki, että ihminen rypistyy vanhetessaan.
Jotkut sitten sitä vastaan yrittävät taistella, keinolla millä hyvänsä.
Menevät äärettömyyksiin, naama on kuin naamari; Pakkelissa ja kiristettynä.
Vaikkapa nyt Madonnat sun muut, jolloin jo sairaus kyseessä.
Sitten kuvittelevat olevansa "kauniita".
Olen lähes 50-vuotias ja meikkiä käytän vain vähän. Kasvot puhdistan iltaisin Aqualan Plus voiteella. Ei rypyn ryppyä naamassa.
Jokainen taaplaa tyylillään, mutta on varmasti ihan pirun huono ja tukkoinen iho jos aina nukkuu meikit naamassa ja "pesee" ne vain vedellä. Yök!
Voi voi teitä kaikkia, kun mitään erilaista mikä on normi ei saisi tehdä. Kiva saada ihmiset kritisoimaan. Halusin tosiaan kertoa oman toimintatapani, kun tiesin, että se herättää keskustelua. ap
Aina jaksetaan jauhaa rypyistä. Mitä hitsin väliä on onko jollain ryppyjä vai ei. Minulla on, olenhan koko ikäni viihtynyt ulkotöissä. On silmäkulmissa ja vähän juonnetta poskissa, mutta ei se minua muuta jos ei paremmaksi niin ei huonommaksikaan.
Meikit ei kyllä lähde kylmällä vedellä, ripsivärit ja luomivärit leviää ja meikkivoiteet menee läikikkääiksi. Jos ap todella toimii kuten kertoo, hän näyttää aika suttuiselta kun alla on vanhat meikit ja päällä uutta. Iho voisi olla ihan hyvä, jos edes aamulla puhdistaisi kasvot kunnolla, olisi hyvät geenit ja taadukkaat tuotteet käytössä.
T. Kosmetologi
Ja paskanmarjat. Mulla on hyvä iho. Ryppyjä on vain silmänympärysiholla.
53v.