Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pese koskaan meikkejä ja rasvoja illalla kasvoistani, olen lähes rypytön 50v

Vierailija
17.09.2023 |

Kukaan ei usko, että en pese koskaan illalla meikkejä kasvoistani. Olen lähes rypytön 50v. Hyvä iho ollut aina.
Kalliit meikit ja voiteet kyllä käytössä ja ollut jo 20v.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo johdu geeneistä ja elintavoista, ei rasvoista

Vierailija
22/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten hyvä iho mutta kuiva. Lähes ellei täysin rypytön vaikka tupakoin enkä ole juuri pessyt naamaani saati käyttänyt mitään voiteita. Nykyään yli nelikymppisenä olen ottanut ihoöljyt käyttöön. En juuri meikkaa kuin harvoin enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käytän kosteusvoiteita, seerumeja ja värivoidetta, en muita meikkejä. hiusten pesun yhteydessä aamulla sitten pesen kasvot vedellä. joskus harvoin jotain puhdistusainetta käytän tai naamiota. yleensä kylmä vesi vain. ap

Vierailija
24/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin siis peset kasvosi kokonaan?

Vierailija
25/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis käytän kosteusvoiteita, seerumeja ja värivoidetta, en muita meikkejä. hiusten pesun yhteydessä aamulla sitten pesen kasvot vedellä. joskus harvoin jotain puhdistusainetta käytän tai naamiota. yleensä kylmä vesi vain. ap

Siis etkö ikinä käytä ripsiväriä, kajaalia, eye lineriä, meikkivoidetta, puuteria, huulipunaa, huulenrajauskynää?

Etkö siis meikkaa?

Vierailija
26/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juo ja polta. pääosin kasvisruoalla elän. karkkia syön tosi tosi paljon. en rasvaista ruokaa. ap

Vierailija
27/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on värivoide?

Miksi pistit otsikkoon sanan "meikki", jos sitten yhtäkkiä selviää sivulla 2, että et meikkaa lainkaan?

Vierailija
28/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän ripsaria. Huulirasvaa, BM kosteusvoidetta ja seerumia. Värivoidetta. En koskaan puuteria tai luomiväriä tms. ap

Vierailija
29/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullu sinusta, jos oisit oikeesti nuorekkain 50v ja ei ryppyjä, tietäisimme sinut,

Vierailija
30/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en laita uusi seerumeja ja voiteita yöksi. aamulla sitten kylmällä vedellä pesen ja uudet voiteet naamaan. ap

Nyt narraat. Meikit ei pelkällä kylmällä vedellä lähde.

Vierailija
31/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en juo ja polta. pääosin kasvisruoalla elän. karkkia syön tosi tosi paljon. en rasvaista ruokaa. ap

Sokerin syöntihän ei näy kasvoissa ollenkaan?

Huono provo 0/5 ; Ap on satutäti

Vierailija
32/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait nyt värivoidekin on meikkiä? ap

Vierailija
33/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen vuoden värivoiteet sulla on naamassa?

Vierailija
34/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisko, joka minua 12 v nuorempi. Halusi kaikki mun käyttämät tuotteet käyttöön. On ollut tyytyväinen. Pesee kasvonsa kyllä illalla. ap

Vierailija
35/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sokeria syön tosi paljon. Ei kyllä erityisesti näy kasvoissa. En kyllä ole lihava, enkä laiha, joten tietty rypyt eivät senkään takia tule selvästi esille, kun en ole luinen. ap

Vierailija
36/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin siis peset kasvosi kokonaan?

Itse pesen vain suihkussa käydessäni. En kyllä tajua tätä hehkutusta vaikka itsekin olen lähes rypytön. Ei ap

Vierailija
37/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, vältän aurinkoa. 

Vierailija
38/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt kalliita voiteita enkä ole meikannut kuin hyvin harvoin. Olen lähes rypytön 60-vuotias.

Vierailija
39/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Otit sitten nokkiisi siitä toisesta ketjusta. Tämä palsta ei ole herkkähipiäisille.

Vierailija
40/79 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ole mitään hehkutusta. Hirveesti vaan korostetaan joka paikassa, miten kasvot pitää puhdistaa illalla jne. En ole noudattanut ja uskallan väittää, että olen keskimääräistä nuoremman näköinen ikäisekseni.....ap