Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti ei hyväksy adoptiotani. Katkaistako välit?

Vierailija
17.09.2023 |

Eli minulla on täti, jonka kanssa on ennen ollut hyvät ja läheiset välit.

Mutta nyt kaikki uhkaa kaatua adoption hakemiseeni. Ilmoitin, että meille on sisarus tulossa adoption kautta, jolloin hän voivotti "voi kannattaisiko sinun, eikö edellisissäkin ole työtä" johon vastasin, että sisaruksen saaminen on meille suuri ja iloinen asia, kun hedelmöityshoidot päättyi siihen, ettei kolmatta tule. Olen sitä paitsi aina haaveillut adoptiosta, ja ajatellut, että vaikka saisinkin biologisia lapsia, sen toteutan.

No jätin tuon kommentin vielä omaan arvoonsa. Lapsi saapui meille pitkän odotuksen jälkeen, mutta nyt tuntuu, että aina kun olisimme käymään menossa, niin täti karsastaa tuota adoptiolasta. On "unohtanut" ostaa lahjan, mutta biologisille lapsille antaa lahjat jne.

Kerran sanoin suoraan, että "meidän Jenni voi kyllä mennä vaikka kaverille siksi aikaa, jos et halua nähdä" niin sain voivotuksia "voi kyllähän minä nään mielelläni, mutta miten sun jaksaminen, miten sä jaksat nyt kolmen kanssa"
Johon vastasin "Mitä sä oikeastaan tiedät mun jaksamisesta?"

"no sinullahan sillon joskus oli masennusta"
Johon sanoin, että ai, jos 15-vuotiaana on ollut masennusta, niin sekö vaikuttaa kolmikymppisenä? "
" no ei, mutta kyllähän lasten kanssa voi olla hankalaa"
"no ei meillä kyllä ole hankalaa ollut. Ja lapset kyllä on iloisia sisaruksesta.

Ei tuon keskustelun jälkeen enää ole ollut yhteyttä, ja epäilen että tuleekokaan. En ehkä halua tuommoiseen tätiin pitää yhteyttä? Vai mitä mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit ! Olet suurenmoinen ihminen. 

Vierailija
2/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki rollia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit. Ei teidän perhe-elämä kuulu moukalle p.skan vertaa.

Kyllä lapsi sitä paitsi aistii sen, että ei ole johonkin kyllä paikkaan tervetullut, mutta muut on

Vierailija
4/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo 2 biologista lasta, niin adoptiolapsen saaminen on epätodennäköisempää kuin loton päävoitto.

Vierailija
5/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täti totu adoptiolapseen.

On niin vaikea tajuta että täti osoittaa näin välittävänsä sinusta kun on huolissaan miten sinä jaksat.

Vierailija
6/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi saada adoptiolapsen, jos taustalla on mielenterveysongelmia? Sehän on lapsellekin hirveä asia joutua perheeseen, jossa on epävakaat vanhemmat.

Vierailija
7/7 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se täti, joka joutui hoitamaan niitä kahta edellistä, kun sinä et jaksanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi