Pihi mies
Mies ansaitsee nelinkertaisesti verrattuna minun tuloihini.
Haluaa silti, että käytetään ensiksi minun rahani. Sanoi, että sitten kun minulla ei enää ole rahaa, niin sittenhän meillä on hänen rahansa.
Onko syytä huolestua?
Kommentit (8)
Mitäpä itse arvelet :)
En yleensä arvostele, mutta tää oli jo melkoinen rimanalitus
Näitä samanlaisia vanhoja miehiä on ,jotka leveilevät eläketulonsa ja yrittävät iskeä naisia tuloilla.Kuitenkin ennen eläkepäivää ovikelloja soitaa, lainaa rahaa .1 päivä tulee eläke maksan takaisin..Ihan samoilta naapureilta joille leveilee tulot ja saa pakit.Aloiten tekijänä en vastaavaan suostuisi,vaihtaisin mieehen tai olisin yksin.
Ymmärsitköhän nyt varmasti asian oikein?
Mun kaveriystävätär kertoi että miehensä ehdotti samaa koska kuulemma oli paljon pihimpi omien rahojensa suhteen kuin miehensä rahojen. Hyvin tuntuu toimivan, säästöjäkin jää ja ne on yhteisiä.
Pihi mies ei ole hyvä mies. Järkevä rahankäyttö on asia erikseen. Ei siinä ajatella, että parisuhteen toisen osapuolen rahojen käyttö on keino säästää omat rahansa "pahan päivän varalle", eli erotilanteeseen. Toinen jää puille paljaille ja toinen harmittelee, kun elättäjä lähti ja joutuu nyt käyttämään omia rahoja itsensä elättämiseen.
Näitä on ollut jotka yrittää säästää joka asiassa. Tuo muitten rahoilla lokkeilu ehkä kauheinta. Mutta pitää yrittää ymmärtää näitäkin. Ei anneta raha asioiden pilata hyviä suhteita. Tasa-arvoisuus näissäkin asioissa tosin kultaa.
Hirveää. Ota ero. Tuollainen ominaisuus ihmisessä ei muutu.
No mitäpä luulet? Onko sulla ollenkaan omia aivoja?