Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höpöttele tässä höpinäketjussa

Vierailija
17.09.2023 |

Höpinöitä kaikenmaailman höpisijöille.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo jäi kiinni suhteesta toiseen ukkoon jouluna. Oli kuulkaas mahtava joulu, voin kertoa. Aika sokea pitää miehen olla, että en nähnyt sitä, vaikka merkit on näin jälkikäteen kyllä olleet nähtävissä. Nyt ollaan sitten erossa ja avioeroprosessi käynnissä. Semmoista höpinää.

Voimia, mutta parempi että sait selville, kuin että et olisi saanut selville. Sitä nopeammin pääset prosessoimaan homman ja rankkaa on, mutta uusia ovia tulee auki samalla. Omillaan oloon totuttautuminen vie aikansa, mutta parempi omillaan kuin huonossa seurassa. Omillaan olo on monen suhteellisenkin pyrkimys, eli se voi olla myös onnea. Ota rauhallisesti. että ei heti Tinder laulamaan, vaan itsellesi vähän aikaa. :)

Vierailija
102/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulis telkasta vanhan ajan lännenelokuva Missouri, jossa on pääosassa Jack Nicholson. Tykkäisin, mutta en meinaa pystyä katsoa länkkäreitä, kun pelkään että hevosille tapahtuu jotain pahaa 😥 

Mulla usein sama ongelma, jos elokuvissa selkeästi eläintarinaa. Olen ratkaissut asian siten, että googlaan elokuvan juonen wikipediasta ja katson siristelevin silmin (etten näkisi kunnolla juonta) tekstin, josta bongaan tolla tyylillä pari ratkaisevaa sanaa, mitä käy eläimelle. Jos ei käy ok, niin en lähde katsomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulis telkasta vanhan ajan lännenelokuva Missouri, jossa on pääosassa Jack Nicholson. Tykkäisin, mutta en meinaa pystyä katsoa länkkäreitä, kun pelkään että hevosille tapahtuu jotain pahaa 😥 

No niin vanhat hepat on ajat sitten jo ollu meetvurstia.

Sivusta. Älä säikyttele /aiheuta huonta mieltä, meni kiva tunnelma ketjusta.

Vierailija
104/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli puoli vuotta ilman tupakkaa, ja toivottavasti on nikotiiniton loppuelämä edessä. Oon onneksi siinä pisteessä ettei muiden polttaminen enimmäkseen herätä tupakanhimoa. Halusin vaan jakaa tämän, jos jostain tuntuu ettei pysty lopettamaan nikotiinia niin itse lopetin samoilla ajatuksilla. Stumppaa tähän kirjasta oli iso apu.

Onneksi olkoon, samoilla linjoilla: päivä 156 menossa. Tänään parkkipaikalla puhdistelin autoa lumesta kun nenääni tuli tupakanhaju ja ajattelin että kylläpä haisee pahalle, olenko minäkin haissut yhtä pahalle? Lapseni sanoisi: KYLLÄ!

Vierailija
105/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos joku toinen on leikkinyt alennuslapuilla ja liimaillut niitä vääriin tuotteisiin. Mikä kakkashou siitäkin syntyisi ja syytettynä olisi se joka yrittäisi ostaa sellaista tuotetta.

Sillon, kun on ite rehellinen, ei oo mitään pelättävää.

Vierailija
106/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas mukavaa jutustelua täällä, kiva liittyä seuraan!

Me laitettiin tällä viikolla joulukoristeet ja kuusi pois, nyt tekisi mieli ostaa sidottu kukkakimppu tai tulppaaneja. Jotain raikasta ja kaunista olisi kiva laittaa kotia piristämään. Mutta miehellä on flunssa ja se kuitenkin valittaa että kukkien siitepöly pahentaa oireita. Täytyy siis odottaa pari päivää ennen kuin menen ostamaan kukkia.

Juu kivalta vaikuttaa tämä ketju. :) Semmoinen erivärinen ruusukimppu on kans tosi piristävä ja siitä ei tulisi siitepölyä. Tai sitten jos ajattelisi oikeen hulvattomasti miehen kannalta, niin hehhe, kävisi hommaamassa ulkoa männyn oksia saaviin, niistä tulee ihanaa tuoksua ja mänty on hyväksi keuhkoille, keuhkoparantolat oli ennen vanhaan mäntymetsien läheisyydessä. Olisi hauska nähdä miehen ilme, "nyt on miähen kimppu oikeen." :D :D

Niin kiitos vinkeistä! Taidankin mennä ostamaan noita ruusuja tässä lähipäivinä, ihana ajatus. Havuja ei nyt tee heti mieli, kun joulukuusen neulasiakin on vielä nurkat pullollaan 😀

Vierailija
107/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä elokuvissa, että saa elämyksiä💗

Vierailija
108/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höppelis pöppelis🎅💗🤶

Vierailija
109/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset laittavat viestiä isovanhemmille, etteivät saa ruokaa ja he sit soittelee kauhuissaan, että millanen vanhempi ei anna lapsille ruokaa?

Jääkaappi ja kaapit täynnä ruokaa, mutta mikään ei kelpaa. 

Miten ennen lapsille saatiin ruokaa suuhun?

Vierailija
110/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esim jalkakarvat kutisee ihan stnasti kun alkavat tunkemaan ihosta läpi kasvaessaan? 

Sanopa se! Inhottavaa. Mulla ne kasvaa myös helposti sinne ihon sisälle, jos en muista kuoria ja rasvata ihoa usein.

Vierailija
111/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko maraboun uutta caramel levyä maistanu? 

Itse en voi syödä, mutta haaveilla saan, miltä se maistui?

Vierailija
112/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kehtoo sanoa kun joku pahoittaa mielensä kuitenkin.

Vierailija
113/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtoo sanoa kun joku pahoittaa mielensä kuitenkin.

No nyt sitä ainakin pitää maistaa 😂

114/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa. Kiitos Riikka Purran leikkurin

💸

115/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa ilmainen Delta Force-peli jo tammikuussa 🥺

Vierailija
116/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleasinipipo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa. Kiitos Riikka Purran leikkurin

💸

Maksaa jo yli 17€. On tosi kallista, netflixiä vaan pyörimään.

Vierailija
117/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mandariinia ja chihu halusi myös maistiaiset. En tiennyt että koiralle yleensä maistuu sitrushedelmät. En antanut paljon. Aiemmin vaati jo palan porkkanaa. Annoin ihan pikku palan ettei vaan olisi tukehtunut. Olen ehkä ylisuojeleva kun ei ole enää lapsiakaan joita hyysätä. Kaikki maailmalla.

Vierailija
118/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enkä tiedä hintaakaan. Muitakin uusia tullut vaikka en just nyt muista että mitä. No ainakin meidän ääs markettiin on tullu liuta uusia irttareita niin pitäiskö käydä huomenna hakemassa ja maistaa. Vaikka sit alkaa ällöttämään että on syöny. 

Siis, JOKA KERTA SAMA PELI  ääsmarketin irttareiden kanssa!  Otan vain vähän... Pään kokoinen säkki kainalossa kotiin.  Loppuilta sokerikoomassa ja seuraavana yönä semmoset pärinät ja ellotus... Ja seuraavana perjantaina sama homma uusiksi. 

Vierailija
119/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että vain rämmin läpi kaiken. Ei se mitään, sillä olen tottunut rämpijä. Rämmittävää ei ole paljon ja voi sanoa, että lopussa kiitos seisoo. 

Paljon on tapahtunut ja jotain jopa viime aikoina. Läheisen ihmisen kuolema ja siitä seurannut masennus joka tuntuu olleen eräänlainen viimeinen naula arkkuun. 

No eipä ole sillä olen tottunut rämpijä.

Se tarkoittaa, että tälläkin vaihteella pääsen perille ja lopuksi olen tyytyväinen. Mihinkään ylimääräiseen tai turhaan, ehkä typerään jopa minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa. 

Tietty minä priorisoi tavoitteet ja elämän etusijalle. Ei minulla ole aikaa tai varaa tuntea sitä kaikkea kurjuutta edes mitä tämän turhamaisuuden läpikäyminen aiheuttaa. Suljen ulos ihan vain entisten joukkoon.

Ja lopultakin, mulla on aina rakastavia ihmisiä ympärillä jos haluan voin mennä ja saada sen mitä tarvitsen vaikka saman tien. 

Vierailija
120/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken päiviä milloin tammikuu päättyy, huomenna mennyt jo yli 30% tästä inhasta kuukaudesta. Ulkona pimeää ja pakkasta, iho kuiva kuin keittiön kaappiin unohtunut korppu. Onneksi sisällä on lämmintä ja ensi viikolla lämpenee myös ulkona, ehkä plussankin puolelle. Voisi käydä jopa lenkillä.

Valitustani kirjoittaessa tajuan miten hyvin kaikki kuitenkin on: lähipiiri kunnossa ja terveenä (itse myös), rahaa tilillä, ruokaa kaapissa, puhdas vesi ja kotona kaikki mukavuudet. Aiempi kitinä tuntuukin typerältä, toisaalta sää täällä on kyllä niin veemäinen, että on perusteltua ja oikein valittaa siitä joskus. Kohta nukkumaan, toivottavasti näen hauskoja unia. Hereillä unelmoin keväästä: tule neiti kevät pian!