Höpöttele tässä höpinäketjussa
Kommentit (130)
Hapanjuuri alkaa kasvaa ja luulen että huomenna pääsee vihdoinkin leipomaan, melkein jännittää että onko lopputulos syömäkelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Höpöttelen siis olen.
Just näin🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä se on niin, että paras kahvi tulle pannujauhatuksesta. Tässä juuri hörpin ja on sopivan kuumaa ja sopivan makeaa. Maitoakin on juuri sopivasti. Miten sattuikin sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että paras kahvi tulle pannujauhatuksesta. Tässä juuri hörpin ja on sopivan kuumaa ja sopivan makeaa. Maitoakin on juuri sopivasti. Miten sattuikin sopivasti.
Taidan liittyä tähän kahvikerhoon. Brazil kahvi on kaupasta loppu. Päivän suurin uutinen.
Hello. Höpistään ketjussa omaan tahtiimme. En jaksa kaipustella joten voisin siirtyä tännenäin jos täällä saa puhella rauhassa. Oletteko mukana?
Tervehdys kaikille! Tämä ketju on anti-narsistinen 'kaipausketju' jossa ei katsota kommentoijan karvoihin syytä lähettää terveisiä toisin kuin fasistiketjussa.
Lapsi kävi vierailulla. On lomilla töistä vielä tämän viikon. Auttoi kotitöissä. Meidän kahvi oli valmistettu Juhla Mokan tummasta. Syötiin loput joulukakut pois.
Gallup
Mikä aihe kiinnostaa juuri nyt?
Tampereella on -6, vähän yllättynyt siitä. Toissapäivänä oli leuto kävelysää illalla ja tuulen huminaa. parempaa säätä odotellessa. Ja hetki kerrallaan. Heikkoa oloa pitää parannella. Kotona myös tekemistä, asioita. Luodaan parempaa tunnelmaa.
ADD:sta saa mukavat hyödyt pallopeleissä. Oma henk. Koht kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Taideterapia psykoterapian suuntauksena on mielen päällä. Ei juuri mitään käsitystä minkälaista on. Sopii varmasti mun kaltaiselle ujolle jännittäjälle ja fantasioijalle hyvin kun en ole tähän mennessä kyennyt ilmaisemaan luovaa puolta itsestäni näkyvästi. Sitä mitä pohjimmiltaan tunnen, ajattelen ja elän.
Mitenhän kauan sitä tänä vuonna pitäisi joulukuusta... vielä nyt jonkun aikaa kuitenkin. Ehkä 24. päivä veisi pois, sittenhän se olisi kuukauden ollut. Kamala työ muuten niin lyhyen ajan takia.
Vaaleasinipipo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Taideterapia psykoterapian suuntauksena on mielen päällä. Ei juuri mitään käsitystä minkälaista on. Sopii varmasti mun kaltaiselle ujolle jännittäjälle ja fantasioijalle hyvin kun en ole tähän mennessä kyennyt ilmaisemaan luovaa puolta itsestäni näkyvästi. Sitä mitä pohjimmiltaan tunnen, ajattelen ja elän.
Voit myös alkaa toteuttamaan itseäsi, ole rohkea ainoastaan. Kirjoistakin löytyy paljon vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän kauan sitä tänä vuonna pitäisi joulukuusta... vielä nyt jonkun aikaa kuitenkin. Ehkä 24. päivä veisi pois, sittenhän se olisi kuukauden ollut. Kamala työ muuten niin lyhyen ajan takia.
Juuri korjasin joulukoristeet pois vaikka en olisi jaksanut. Sama kai se olisi ollut ne pitääkin vaikka koko vuoden.
Vaaleasinipipo kirjoitti:
Olipa hienosti kirjoitettu💗
Höpöttelen siis olen.