Pelkästään suulla hoitelu.
Niin ettei käytä käsiä ollenkaan. Minkä verran naiset teette sitä vai teettekö ollenkaan? Täytyy sanoa että tykkään siitäkin.
Kommentit (16)
Miehenä tykkään jos nainen hoiteleee pelkästään suullaan. Laukeaminen pelkästään suulla hyväilemällä vaatii erittäin taitavaa suihinottajaa, mutta pelkällä suulla aikaansaatu laukeaminen tuntuukin vielä kertaluokkaa paremmalta.
Teen juuri näin mieheni toiveesta. Aiemmissa suhteissa olen käyttänyt käsiä ja jopa "opiskellut" käsien käyttöä suikkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos suihinotto ilman käsiä tarkoittaa sitä, että käsiä käyttää ainoastaan pitämään miehen pakaroista kiinni oikeaa tahtia varten, niin yleensä otan suihin juuri näin
Juuri näin. Panetti jo ennestään ja tuon lukeminen pahensi asiaa. Pakaroista kiinnipito on hyvä ja saa puristella. Voi hiplata pallejakin.
Silloin en käytä käsiä kun olen sidottuna sänkyyn x-asentoon niin että pää on sängynlaidan yli ja mies nai suuhun. Nuolettaa kivekset ja välilihan. Pyrin kyllä myös esim. spontaanissa suuseksissäkin että alun jälkeen kädet jäävät pois käytöstä. Handjobit sitten erikseen;)
N36
Mieheni ottaa hiuksista niskasta kiinni ja nai minua suuhun, käsillä en koske mitenkään. Nautin itsekkin kun joudun alistumaan kontille miehen eteen, ja hän nai suuhuni. Sperman tietenkin nielen, sitten vielä imen, ja nuolen hänet puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mites miehet tekevät naisilleen?
Etu- ja keskisormella hieron g-pistettä samalla kun nuolen. 95 % tykkää noin eniten
Vierailija kirjoitti:
Mites miehet tekevät naisilleen?
ei tarvi tehdä mitään kun kassit on jo tyhjät voin lähteä talliin juomaan kaljat sillä aikaa kun muija tekee safkaa
Tuli sellainenkin kokeiltua tindermiehen kanssa. Oli toinen kerta kun tavattiin ja harrastettiin seksiä. Hän laittoi mut kyljelleni, pyysi, että laitan käteni vartaloni viereen, ja tuli sitten viereeni muna pystyssä suoraan mun kasvojen eteen. Yhdellä liikkeellä hän piti päästäni kiinni, työntyi suuhuni, ja nosti toisen jalkansa olkapääni yli reisi mun pään päälle. Kysyi, että onko ok, mikä vähän rauhoitti, sillä tuntui vähän pelottavalta olla aika puolustuskyvyttömässä asennossa muna suussa.
Hän kuitenkin nosti vähän reittänsä, jolloin pystyin liikuttamaan päätäni ja ottamaan suihin. Jonkin ajan kuluttua hän laski reitensä täkaisin pääni päälle, ja alkoi kirjaimellisesti naimaan mua suuhun. Meinasi jo paniikki iskeä, kun hän lopulta laukesi.
Ilman käsiä löysästä kovaksi tekeminen ja loppuunsaattaminen on upeaa vahvalla kuolalla saatettuna. Ei tarvitse kättä apuvälineeksi. Välillä kun alkaa sykkiin, ni nainen nuolee nivusia tai ottaa pallit suuhun. Ilman käsiä. Se on passiivisen seksin upeinta antia. Toki vastaavasti teen tuon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainenkin kokeiltua tindermiehen kanssa. Oli toinen kerta kun tavattiin ja harrastettiin seksiä. Hän laittoi mut kyljelleni, pyysi, että laitan käteni vartaloni viereen, ja tuli sitten viereeni muna pystyssä suoraan mun kasvojen eteen. Yhdellä liikkeellä hän piti päästäni kiinni, työntyi suuhuni, ja nosti toisen jalkansa olkapääni yli reisi mun pään päälle. Kysyi, että onko ok, mikä vähän rauhoitti, sillä tuntui vähän pelottavalta olla aika puolustuskyvyttömässä asennossa muna suussa.
Hän kuitenkin nosti vähän reittänsä, jolloin pystyin liikuttamaan päätäni ja ottamaan suihin. Jonkin ajan kuluttua hän laski reitensä täkaisin pääni päälle, ja alkoi kirjaimellisesti naimaan mua suuhun. Meinasi jo paniikki iskeä, kun hän lopulta laukesi.
Haluaisin ainakin kerran kokeilla miltä tuo tuntuu. Kuulostaa aika kinkyltä ja kiihottavalta. En usko, että panikoituisin, ellei mies nyt työntyisi kurkkuun niin ettei saa henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ainakin kerran kokeilla miltä tuo tuntuu. Kuulostaa aika kinkyltä ja kiihottavalta. En usko, että panikoituisin, ellei mies nyt työntyisi kurkkuun niin ettei saa henkeä.
No sitten kannattaisi varmaan vaan pyytää?
Eipä eilenkään vaimo muuten käsiä käyttänyt kun piti vähän varresta kiinni, mikä on ihan jees. Yllätyin itsekin siitä miten äänekäs olin, sitä ne paineet teettää... Ja kyllä tuntuikin hyvältä. Ehkä pikkuisen puristi samalla kädellä, jolloin kestin vähän pidempään vaikka heti alussa tuntui olevan herkässä. Mutta mikäs sen parempaa kuin nauttia vähän pidempään...
Minun kanssa pitää tehdä juuri niin, ettei pidä kädellä peniksestäni kiinni, koska se on niin pieni, että hautautuu käden sisään. Monta kertaa tunnelman on pilannut naisten naurun pyrskähdykset, koska kaluni on niin onneton.
Veijo.
Jos suihinotto ilman käsiä tarkoittaa sitä, että käsiä käyttää ainoastaan pitämään miehen pakaroista kiinni oikeaa tahtia varten, niin yleensä otan suihin juuri näin