Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötko buffetissa niin paljon kuin napa vetää?

Vierailija
16.09.2023 |

Koska kannattaa aina ottaa kaikki kotiinpäin vai syötkö vain normaaliaterian verran?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä mahtuu vatsaan.

Vierailija
42/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sen verran, että on hyvä olo, en enempää.

Haluan ruoasta hyvän olon, mitäpä muutakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huvittavaa seurata buffeteissa, kun juntti ottaa jokaista lajia lautaselleen kerralla. Ruokailutavat omaava ymmärtää ottaa vähän kerrallaan ja yhden kategorian tuotteita. Jollei sen kategorian ruokaa halua lisää, jätetään lautanen pöytään ja haetaan toisen kategorian ruokaa uudelle lautasella ja niin edespäin.

Mä just tykkään siitä, että on vähän sekaisin kaikkea. En syö kohtuuttomasti, mutta kieltämättä mahan kunnolla täyteen. Pääosin kaikkea salaatti/kasvisjuttua.

Vierailija
44/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vetänyt rankan treenin edellisenä tai samana päivänä, syön.

Vierailija
45/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huvittavaa seurata buffeteissa, kun juntti ottaa jokaista lajia lautaselleen kerralla. Ruokailutavat omaava ymmärtää ottaa vähän kerrallaan ja yhden kategorian tuotteita. Jollei sen kategorian ruokaa halua lisää, jätetään lautanen pöytään ja haetaan toisen kategorian ruokaa uudelle lautasella ja niin edespäin.

Mä just tykkään siitä, että on vähän sekaisin kaikkea. En syö kohtuuttomasti, mutta kieltämättä mahan kunnolla täyteen. Pääosin kaikkea salaatti/kasvisjuttua.

Sama. Vähän niin kuin jouluaterialla.

Vierailija
46/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista enemmän syön puffetissa ja viikonloppuhinnoilla vähän enemmän.

Kuuntelen kroppaani milloin on hyvä lopettaa.

Jos mä käyn puffetissa niin se tarkoittaa, että se on mun päivän ainut ateria.

Joskus nuorempana mä tein sen virheen, että puffetissa tuli liikaa syötyä, joten samaa oloa en havittele.

M30

Vierailija
47/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nelisen vuotta pätkäpaastolla. Kun käyn buffassa, se on yleensä omad-päivä eli yksi ateria päivässä. Eli todellakin syön niin paljon kuin jaksan. Keskityn etupäässä proteiiniin ja kasviksiin. Näin se aterian jälkeinen täysi olo ei kauaa kestä. Jos vetää ison kasan riisiä, pastaa, nuudelia, perunaa, makeita herkkuja jne. tulee kamala olo, eikä saa edes rahoilleen vastinetta. Ihmettelen näitä kanssasyöjiä, jotka maksavat buffasta ja sitten kauhovat lautaset täyteen riisiä.

Vierailija
48/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön kun sellaiseen noin kerran vuodessa pääsen.

Muut 364 päivää kokkaan koko ajan.

Vierailija
49/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Otan lautaselle yhden tomaatin ja yhden kananpalan ja mulkoilen ihmisiä jotka mättävät mahansa täyteen.;)

Vierailija
50/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin🥑🥕🍞🥔🍔🥩🌮🍕🥗🍣🥮🥧🍭🍪ja oksennan🤮. Älä tuijota minua.

Vierailija
51/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valittavana on tavallinen lounas ja buffet, menen buffetiin, koska hinta on sama ja buffetissa voi syödä kolme kertaa enemmän ruokaa. Näin ollen se tulee halvemmaksi.

Vierailija
52/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu buffetista. Jos on kallis buffetti jossa on hyvää ruokaa niin syön enemmän kuin mitä napa vetää. Jos on perus lounasravintola buffetti niin syön normaaliannoksen. 

Vierailija
53/53 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffet ja buffet.. Lounastin vuosia buffet tyyppisessä lounaspaikassa 'seisovassa pöydässä' ja ajatusvirta siitä, että buffetissa pitäisi syödä jotenkin erilaisesti kuulostaa hyvin, hyvin vieraalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän