Kumman miehen valitsisit?
Asiat on mennyt niin, että mulla on avioliiton ulkopuolinen suhde. Aviomies tietoinen asiasta. Käskenyt mun valita. Ongelma on se, että en pysty.
1. On 4 lapsen etä-isä (2 jo aikuisia lapsista). Ajaa työkseen ja paljon maailmalla. Luonne samanlainen, inhoaa sohvalla istumista ja tekemättömyyttä. Tykätään tehdä ja mennä yhdessä. Intohimoa on valtavasti. Mutta, käyttää alkoholia (viinaa) vapailla, jollon muuttuu kusipääksi (ylimielinen, ei väkivaltaseksi, mutta minusta piittaamattomaksi). Meillä on helppo ja hyvä olla yhessä. Kai miksi tähän mieheen rakastuinki, oli se, että elämä ei ole koskaan tylsää. Ottaa kainaloon, halaa, pussaa ja seksi luistaa. Siisti ja tarkka ihminen. Pinnallinen. Hyvät tulot ja suht. järkevä rahan käyttäjä. Mutta mitä kuullut olen, niin villi elämä ollut naisten suhteen. Meillä on valtava henkinen yhteys ja pystytään puhumaan mistä vain.
2. Oma aviomies. 3 lapsen isä, lapsiin ei minkäänlaista yhteyttä. Tylsä, istuu töiden jälkeen pelkästään sohvalla. Epä-siisti, kaikki kotityöt on aina jäänyt minulle. Epävakaa rahan käyttäjä ja pieni tuloinen. Ei tehdä asioita yhdessä eikä ole henkistä yhteyttä. Hyvä sängyssä. Viesteilly läpi meidän liiton eri naisten kanssa, mutta ikinä ei fyysisesti ole pettänyt. Ei mittään henkisyyttä, mutta tuttu ja turvallinen. Ei-pinnallinen kuitenkaan painon tms suhteen. Seksiä on ollut, mutta ei läheisyyttä. Koko avioliitto ollu lähinnä sohvalla istumista.
Kumman sinä valitsisit?
Kommentit (7)
En valitsisi kumpaakaan. Miksi pitäisi valita juuri noista? Tuo eka vaihtoehto olisi muuten hyvä, mutta en jaksa sellaista, että muututaan alkoholin myötä epäkohteliaaksi, ikäväksi, ilkeäksi, välinpitämättömäksi, tms. Toinen vaihtoehto taas on niin huono, etten olisi alunperinkään päätynyt hänen kanssaan yhteen.
Minun valintani olisi "katselen vielä ja etsin oikeasti sopivaa".
Eroaisin ehkä miehestä numero 2. Kuulostaa symppikseltä mieheltä, mutta suhde ei toimi. Ei ole läheisyyttä, ei henkisyyttä ja ei ole yhdessä tehtävää asiaa. Olet rakastunut jo muualle ilmeisesti. Ja olisi mahdoton paikata suhdetta pariterapeutilla, jos ei ole mitään kiinnostusta, jos se ei palaa enää.
En ottaisi numero 2. miestä, koska on kylmä piittaamaton juomisen vuoksi. Vaikka on kiva ihminen, kun ei juo. Ellei jätä tai vähennä alkoholit reippaasti, tuskin tekee niin? Kiva olla silloin yhdessä kun ei juo?
Ottaisin numero 3. miehen, sitten jos osuu. Muuten olisin sinkkuna ja ihmettelisin tätä 2. miestä ellei irti pääsisi. Jos jäisi ekaan suhteeseen tottumuksen vuoksi, sekään ei taida toimia pitkän päälle. -Ja kun nyt tuli tämä kakkosmies jo kuvioon. Ajattele itse silti, ei me osata antaa neuvoja aina oikein.
Oma aviomies. Sen olet jo valinnut.
Odottaisin kunnes lapset on tarpeeksi vanhoja ja sillä aikaa sunnittelisin asiat selväksi eron jälkeen.
Kun lapset on tarpeeksi isoja eroaisin ja lähtisin takaisin parisuhdemarkkinoille etsimään sitä oikeaa kullannuppua, joka kohteleekin minua kuin ihmistä. Molemmat kumppaneistasi tuntuvat olevan sinulle pelkkä taakka ja kohtelevat sinua huonosti, etenkin se aviomies.
0/5