Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko sellaista kuin haluat?

Vierailija
16.09.2023 |

Saatko kaikkea sellaista mitä seksissä haluat vai jäätkö ilman ja tyydyt siihen mitä on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet ja puolet. En saa suihinottoa loppuun asti, en saa katsella kun nainen masturboi, en saa istua naisen kasvoille, roolileikitkin kiinnostais jossain muodossa.

Tuydyn siihen mitä on. En tiiä miks

Vierailija
2/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki saanut mitä pyytänyt mutta liian harvoin mieltymyksiäni toteutellaan.

Enemmän on tätä perinteistä menoa parikertaa viikkoon ja tuijotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mutta siitä voin syyttää itseänikin koska en kehtaa pyytää. Tyydyn osaani.

Vierailija
4/10 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kanssa en pitkään aikaan saanut. Nykyään kuitenkin saan ja enemmänkin. Ensinnäkin olen bi-nainen, joka aivan sattumalta löysi onnen pitkäaikaisen ystävän kanssa, joka oli hyvin kauan pitänyt nämä puolet itsestään kaikilta tutuiltaan salassa. Lisäksi myöhemmin kolmioomme liittyi myös hänen miehensä, puolisoni luvalla. Eikä kyse ole myöskään pelkästään seksistä, vaan elämän asettumisesta vihdoin ehkä sille tarkoitettuun uomaan sillä tavoin, että myös kaikki muutkin asiat ovat hyvin. Minulla, lapsilla, puolisollani, kaikilla. 

Vierailija
5/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään, rouva pihtaa ja on kohta ex.

Vierailija
6/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut, samoin vaimo. Jotenkin itsestään selvää meille, että molempien toiveita toteutettu parhaan mukaan. Näin oli jo suhteen alusta lähtien ja on edelleen. Koko ikä oltu yhdessä ja varmaankin juuri siksi.

Vierailija
7/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan melkein vielä vähän parempaa kuin mitä haluan. Kumppani osaa ihanasti yllättää, sovitaan kyllä hyvin yhteen tuolla saralla. Yritän toki antaa hänelle yhtä hyvää.

Vierailija
8/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan melkein vielä vähän parempaa kuin mitä haluan. Kumppani osaa ihanasti yllättää, sovitaan kyllä hyvin yhteen tuolla saralla. Yritän toki antaa hänelle yhtä hyvää.

Minulla sama juttu, en ollut kokenut elämässäni kuin 1 orgasmin ennen nykyistä miestäni. Hän yllättää, lukee mua, ollaan jaettu fantasioitamme ja kokeiltu vaikka mitä uutta mitä en ennen ollut edes ajatellut. Nykyään saan joka kerta seksiä harrastettaessa 3-10 orgasmia, joskus jopa useita kymmeniä, en ole pysynyt laskuissa mukana. Joskus eka orkku on tiukassa mut mies ei luovuta, tyydyttää mut aina. Seksi vain paranee vuosien yhdessäolon mittaan kun opitaan toisistamme aina enemmän.

Ainoa mitä kaipaan, on seksiä useammin, koska kiireisen elämän takia se jää n. 1x/vkoon.

Vierailija
9/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Teen kaiken mitä toinen haluaa, toiseen suuntaan ei puhettakaan. Alkaa mennä maku näihin voimaantuneisiin polykinkysub naisiin.

Vierailija
10/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan, olen hyvin tyytyinen vaimooni. Naimisissa jo yli 20v.