Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulevat että miehiä kiinnostaa pelkästään seksi? Itse kaipaisin naista syvälliseen keskusteluun ja vain yhdessä olemiseen.

Vierailija
16.09.2023 |

Kertokaas?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku mamma vetääkin herneen nenäänsä, ja ilmiantaa tämänkin.

Vierailija
22/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syvällisiin keskusteluihin kykenevänä miehenä olenkin huomanut, että naisethan ne vasta eivät kykene sellaisiin. Ainakaan nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä aiheista haluat keskustella syvällisesti? Ja miksi juuri naisen kanssa?

Koska olen huomanut etteivät useimmat mieskaverini osaa muusta kesksutella kuin urheilusta tai politiikasta. Tylsää. 

Ap

Säälipisteitäkö olet vailla? Ei onnistu. Tarvitsen miehen.

Vierailija
24/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kulkee usein käsi kädessä koulutustason kanssa. Naisena olen huomannut omasta piiristäni, olen yliopisto-opiskelija. Jotkut miehet ja naiset ovat kiinnostuneet vain omasta pienestä elämästään.

Vierailija
25/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä aiheista haluat keskustella syvällisesti? Ja miksi juuri naisen kanssa?

Koska olen huomanut etteivät useimmat mieskaverini osaa muusta kesksutella kuin urheilusta tai politiikasta. Tylsää. 

Ap

Niin se menee sukupuolesta riippumatta. Ei useimpien kanssa voi keskustella syvällisesti.

Vierailija
26/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kokemus joka puhuu. Miehet vonkaavat vain seksiä. Jos seksi sitten loppuu, mies lähtee ja etsii uuden seksin.

Ja kun rahat ja miehen resurssit loppuvat, lähtevät myöskin naiset uuden mieslompakon perään.

Aloittaja ei kirjoittanut sinulle hälyttävän tutuista ilotaloista.

Vierailija
27/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Säälipisteitäkö olet vailla? Ei onnistu. Tarvitsen miehen.

Sulla on vääristynyt mieskuva. Tosimies osaa keskustella mistä vaan, varsinkin syvällisistä asioista.

-mies

Vierailija
28/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet.

Ehkä kokemus ja sosiaalisen median tuoma mieskuva sekä vitsit seksin perään vonkavista miehistä.

Vierailija
29/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulet.

Ehkä kokemus ja sosiaalisen median tuoma mieskuva sekä vitsit seksin perään vonkavista miehistä.

Omasta kokemuksestasi saat syyttää sun omaa miesvalintaa. Peiliin katsomisen paikka.

N29

Vierailija
30/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustatiedoksi: Olen itse 56v mies, avioliitossa ja isä.

Minun kokemusteni mukaan miesten kiinnostus seksiä kohtaan on useimpien naisten mielestä vain hyvä asia, ja seksiin terveesti suhtautuvat naiset eivät syytä miehiä siitä. Päinvastoin, naiset toivovat että miehet ovat kiinnostuneita seksistä ja hyviä rakastajia, ja mieluiten erityisen kiihkeitä juuri näiden naisten itsensä rakastelussa.

Se ei ole varmasti kenellekään epäselvää, että useimmat miehet ovat kiinnostuneita paljosta muustakin kuin seksistä. Itse asiassa se muusta kiinnostuminen on usein ongelma naisille. Etenkin, jos se on päihde tai pelaaminen, tai naisen mielestä ei niin kiinnostava harrastus.

Sinkkuna minulle oli kuitenkin tärkeää, että ensitreffeillä oli seksiä. Jos ei ollut seksiä, tai jos se ei ollut hyvää, niin toisia treffejä ei tullut. Kaikissa pitkissä tapailuissa ja suhteissa alusta asti toimiva seksi on ollut minulle varmin tae siitä, että seksi toimii myöhemminkin.

Jos nainen ei ole innostunut minusta rakastajana tai jos seksissä on jokin ongelma (kummalla tahansa, yhteisessä kemiassa, fyysisesti), se ei kohennu itsestään eikä pysy hyvänä. Vaikka seksi on vain yksi elämän osa-alue, sen katoaminen olisi minulle tragedia, joka vaarantaisi koko suhteen. Myös pitkäaikaiset naisystäväni ja nykyinen vaimoni ovat olleet tästä yhtä mieltä.

Jos nainen syyllistää miestä kiinnostuksesta seksiin, ei siitä naisesta ehkä ole muunlaiseen suhteeseen kuin ehkä syvällisiin keskusteluihin, tai vain yhdessä olemiseen. Eli siis nainen AP:n mieleen. Jos nainen vihjaa siitä provosoiden, mutta ei syyllistäen, se ehkä kertoo vain kiinnostuksesta, ja suhtautuminen seksiin voi olla positiivista. Kannattaa ainakin ottaa selvää mieluummin kuin tuomita.

Vierailija
31/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselle seksi on joku pelinappula tai vallankäytön väline, niin ei tule edes niitä ekoja treffejä.

M41

Vierailija
32/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisen kokemuksen mukaan miehet ovat olleet kiinnostuneita vain seksistä eikä todellakaan keskustelusta saati sitten syvällisestä sellaisesta. En osaa edes ajatella miestä ajattelijana valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme