Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ettekö te tiedä kuka minä olen?" - oletko kohdannut tällaisia ihmisiä?

Vierailija
16.09.2023 |

Oletko joko työssäsi tai muuten kohdannut tällaisia ihmisiä, jotka ovat yrittäneet saada itselleen jotain ylimääräisiä etuisuuksia joko olevalla tai olemattomalla statuksellaan ja julkisuusarvollaan.

Jos et nimiä halua mainita, niin oliko kyseessä oikeasti tunnettu henkilö ja mikä oli tilanteen lopputulos?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, asiakaspalvelutilanteessa, itse siinä töissä. Risto-Matti Ratia se siinä yritti saada erityiskohtelua. Ei saanut. Enkä sitäpaitsi oikeasti edes tunnistanut häntä ennen kuin näytti henkkarinsa. Joita ei siis olisi halunnut näyttää, koska etkö tiedä kuka minä olen . Vaikka olisin tiennytkin, oltiin sellaisessa tilanteessa, että ne henkkarit nyt vaan tarvittiin.

Vierailija
22/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, asiakaspalvelutilanteessa, itse siinä töissä. Risto-Matti Ratia se siinä yritti saada erityiskohtelua. Ei saanut. Enkä sitäpaitsi oikeasti edes tunnistanut häntä ennen kuin näytti henkkarinsa. Joita ei siis olisi halunnut näyttää, koska etkö tiedä kuka minä olen . Vaikka olisin tiennytkin, oltiin sellaisessa tilanteessa, että ne henkkarit nyt vaan tarvittiin.

Oli kaljaa ostamassa ja näytti alle 30-vuotiaalta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhdessä laivassa töissä ja sitten yks tuntemattoman näköinen tyyppi verkkareissa tuli juttelemaan ja kysyin sitten, että mikäs sun homma on... joo, olen tämän laivan kapteeni :)

Ja hän oli tämän ketjun henkilöiden oikeasti arvostettavin henkilö. Teidän muiden henki oli kuitenkin hänen käsissä.

Vierailija
24/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta on tullut vastaan näitä lapseni on lääkäri/ohjaaja/lakimies/ym paskantärkeitä ammatteja. Eli minulle aspalle selitettiin näitä vaikkei ollut mitään yhteyttä itse hoidettavaan asiaan. Ymmärrään että vanhemmat ovat ylpeitä lapsistaan mutta se miten ja missä tilanteessa se sanotaan on yököttävää. Sanomattakin on selvää että nää vanhemmat olivat ylimielisiä ja itsekin kokivat että ovat jotain lastensa kautta.

Vierailija
25/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin kuuluu vastata tyyliin "No, herranen aika miten en tunnistanut meidän lasten koulun siivoojaa, mulla on niin huono näkö nykyään, että pitäisi mennä optikolle ".

Vierailija
26/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jo teini-iästä lähtien.

Huvittavin tapaus oli se, kun itse menin sillä samalla "asenteella" hakemaan ekaa (kesä-) työpaikkaa. "Pomo" kuittasi siihen: "nimi ei vaikuta asiaan". Jatkoi: "no jättäkää nyt kumminkin yhteystietonne tuonne sihteerille".

Niin tein. En päässyt, koska täytin 18v. vasta keskikesällä. Aikaisemmin syntynyt kaveri pääsi, kirosi koko homman: huonolla palkalla sai vääntää selkä vääränä tjsp.

Vierailija
27/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa, mutta kaivarin jonossa oli aikoinaan nuorehko isokokoinen tyyppi joka tuota klassista käytti, päästäkseen jonon ohi. Vieläkin naurattaa portsarin vastaus "tiedänpä hyvinkin, oot Olli Jokinen ja ikää sulla 17." :D  Ei päässyt sissään.

Vierailija
28/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yhden kuuluisan poliitikon puoliso käytti tuon "etkö tiedä, kuka minä olen"-kortin ja sillä yritti ohittaa päivystyksessä 12-tuntisen jonon (sellaisen vaivan kanssa, joka olisi hyvin voinut odottaa aamuun). En antanut ohittaa jonoa, mistä hän suuttui. Olin hyvin tyytyväinen, koska poliitikot ja heidän perheensä yleensä asioivat yksityisellä eivätkä pääse kokemaan julkisen puolen päivystysruuhkia.

Vierailija
29/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorena Lontoossa ja olin töissä paikallisessa ravintolassa. Eräs vanhempiensa nimellä ja julkisuudella ratsasteleva nuori nainen soitti ja yritti tehdä varausta. Kun ei ollut muuta kuin ei oota niin yritti käyttää nimeään. Ei auttanut, hahah.

Vierailija
30/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalveluammatissa kyllä. Puhelinaspaan soitteli usein tällaisia tyyppejä. Hyvin moni oli esim. yrittäjä, "mun tunti maksaa sata euroa, että tulee sitten lasku perästä!", jos jokin ongelma ei ratkennut heti tai minulla ei ollut sen ratkaisemiseen työkaluja, vaan piti siirtää eteenpäin.

Paras mikä on jäänyt mieleen oli vanha rouva, joka sanoi jotakuinkin "Minun isäni oli Helsingin entinen varakaupunginjohtaja", siinä napapiirillä luurin päässä istuvana rovaniemeläisenä puhelinasiakaspalvelijana teki mieli sanoa, että no ei kuule poka kiinnosta helsinkiläisten kaupunginjohtajat tai varakaupunginjohtajat, nykyiset eikä entiset.

Tunnistettu.

Vierailija
31/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs perussuomalainen poliitikko, kun ei saanut sellaista palvelua mitä halusi eli erioikeuksia.

Vierailija
32/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalveluammatissa kyllä. Puhelinaspaan soitteli usein tällaisia tyyppejä. Hyvin moni oli esim. yrittäjä, "mun tunti maksaa sata euroa, että tulee sitten lasku perästä!", jos jokin ongelma ei ratkennut heti tai minulla ei ollut sen ratkaisemiseen työkaluja, vaan piti siirtää eteenpäin.

Paras mikä on jäänyt mieleen oli vanha rouva, joka sanoi jotakuinkin "Minun isäni oli Helsingin entinen varakaupunginjohtaja", siinä napapiirillä luurin päässä istuvana rovaniemeläisenä puhelinasiakaspalvelijana teki mieli sanoa, että no ei kuule poka kiinnosta helsinkiläisten kaupunginjohtajat tai varakaupunginjohtajat, nykyiset eikä entiset.

Tunnistettu.

Tunnistettu taruolento, koska Helsingissä ei ole, eikä ole ollut varakaupunginjohtajaa.

Vierailija
33/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinaspassa näitä on paljon :D Naurattaa aina juntit jotka uhkailevat että vaihtavat työterveytensä muualle, siinäkös, ei minua kiinnosta eikä vaikuta minun palkanmaksuuni

Vierailija
34/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Dahlman-Räikkösen nyxä ja Mirella Koulliaksen ex Ossi Väänäsen vonkasi minua yhden yön seuraksi baarissa, silloin kun Ossi seurusteli Mirellan kanssa.

En suostunut herran reiäksi. Huusi mulle baarissa että enkö tiedä kuka hän on. Sanoin että ei olla mielestäni aiemmin tavattu. Eikä oltukaan tavattu mutta toki mä tajusin kuka kiekkoilija hän on.

Sen keissin jälkeen en ihmetellyt yhtään että erosivat Mirellan kanssa pian avioitumisen jälkeen. Nyt ihmettelen miten Jenni jaksaa sitä.

Vierailija
35/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riskiä kunnianloukkauksiin tässä ketjussa

Eivät nämä sen enempää kenenkään kunniaa loukkaa kuin esimerkiksi 7päivää-lehden juorut.

Vierailija
36/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs perussuomalainen poliitikko, kun ei saanut sellaista palvelua mitä halusi eli erioikeuksia.

En usko sosiaalidemokraattista vihapropagandaa.

Vierailija
37/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummani kerran totesi lääkärille että "etkö tiedä kuka minä olen"?

Hän ei itse tietänyt koska kärsi muistisairaudesta.

😄

Vierailija
38/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa mieleen eräskin Riitta Suominen joka kiilasi viimeisillään raskaana olevan eteen Sokoksen kassalla. Iljettävä akka.

Jos kiinnostaisi, googlettaisin kuka tuo Riitta on.

Mutku ei kiinnosta.

Vierailija
39/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhelinaspassa näitä on paljon :D Naurattaa aina juntit jotka uhkailevat että vaihtavat työterveytensä muualle, siinäkös, ei minua kiinnosta eikä vaikuta minun palkanmaksuuni

Huono asiakaspalvelu vaikuttaa aina työntekoon. Vähintäänkin välillisesti. Vaikka olisit kuinka aliurakoitsijan aliurakoitsijan, niin jos perseilet niin sut kyllä saadaan kiinni.

Vierailija
40/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu vaikuttaa aina työntekoon. Vähintäänkin välillisesti. Vaikka olisit kuinka aliurakoitsijan aliurakoitsijan, niin jos perseilet niin sut kyllä saadaan kiinni.

Enpä minä perseile jos asiakkaat uhkailee. Lisäksi on hauska aina kun suuremman yrityksen työntekijä tai joku lähiesimies uhkailee sopimuksen irtisanomisella, se kun ei ole heidän päätettävissä millään tasolla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi